Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E92 335i: Burger Tuning (JB3)..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Celkem vazne uz uvazuju o tuningu me N54 - nejvice se mi libi JB3 - http://www.burgertuning.com/jb3pnp.html - hlavne pro snadnost instalace, narust vykonu, samo cenu a hlavne moznost jednoduse ho vypnout / zapnout pomoci pedalu plynu - predstavoval bych si to asi tak ze v 90% bych jezdil na seriovou mapu (pro bezne jezdeni je vykon dostatecny), ale obcas si na to chce clovek slapnout:) a tam by se nejake extra kobylky hodily.. Co si o tom myslite? Na e90post to ma mraky lidi a vsichni velice spokojeni, zadne problemy a to jezdi stale na votunene mapy..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1704
- Registrován: pát 24.10.2008 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 2167
kdyz potom touzis a mas overeny, ze to funguje, tak proste di do toho
vzdycky je ale nejaky riziko, ze se ti muze casem pretrhnout ojnice, podpalit ventily atd. a nemusi to byt ani do 100.000km
kdo neriskuje, ten taky nic nevyhraje, ani neprohraje
kdyz uz mas dost penez na toto, tak by sis mohl priplatit navic 2 mereni na brzde, abys vedel jaky to realne je
vzdycky je ale nejaky riziko, ze se ti muze casem pretrhnout ojnice, podpalit ventily atd. a nemusi to byt ani do 100.000km
kdo neriskuje, ten taky nic nevyhraje, ani neprohraje
kdyz uz mas dost penez na toto, tak by sis mohl priplatit navic 2 mereni na brzde, abys vedel jaky to realne je
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No motor by to mel pobrat bez problemu asi, spis jak pise Hanz se bojim o ten zbytek - hlavne turba..
Ale konkretne tady s timhle (JB3) na evropskem aute asi nikdo zkusenost nema ze? Koukal jsem ze na e90post to ma par lidi v Recku a ve Svajcu, zkusim se jich poptat co a jak.. Jezdim jen na 98+ a olej po 10t km..
Jen jeste jestli se auto musi "adaptovat" na novou mapu nebo po nastartovani frci hned jak ma? Jeste delaji "slabsi" verzi - JB+ - tam se steluje "boost" v %, musi se najet nekolik desitek km nez si auto "zvykne" na novou mapu, jestli je to tak i u JB3 tak je mi to k nicemu:(
Jezdit porad se zapnutym chipem se mi moc nechce - i u te "zakladnejsi" mapy JB3 tlaci turba pod plnym misto 6-8PSI az 12-13...
Ted jsem zrovna kecal ve Lhote s typkem s A5 3,0 TDI - taky mel podobnou "piggiback" jednotku (od MTM) - a v 15tis km mu odesla cela prevodovka..
Ale konkretne tady s timhle (JB3) na evropskem aute asi nikdo zkusenost nema ze? Koukal jsem ze na e90post to ma par lidi v Recku a ve Svajcu, zkusim se jich poptat co a jak.. Jezdim jen na 98+ a olej po 10t km..
Jen jeste jestli se auto musi "adaptovat" na novou mapu nebo po nastartovani frci hned jak ma? Jeste delaji "slabsi" verzi - JB+ - tam se steluje "boost" v %, musi se najet nekolik desitek km nez si auto "zvykne" na novou mapu, jestli je to tak i u JB3 tak je mi to k nicemu:(
Jezdit porad se zapnutym chipem se mi moc nechce - i u te "zakladnejsi" mapy JB3 tlaci turba pod plnym misto 6-8PSI az 12-13...
Ted jsem zrovna kecal ve Lhote s typkem s A5 3,0 TDI - taky mel podobnou "piggiback" jednotku (od MTM) - a v 15tis km mu odesla cela prevodovka..
tak ta prevodovka nepobrala ty Nm v nizkych otackach... co jsem se zajimal o chipy tak treba u 35d relativne neni problem udelat kroutak az 800Nm v 1500 ot/min, ale napor na prevodovku je enormni (kola zacnou rachotit)... neco jineho je tento kroutak ve vyssich otackach, coz bude tvuj pripad (benzin)
“Ability is what you're capable of doing.”
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
zkusim se zeptat cloveka co dela ridici jednotky pro zavodni motory - motec, apexi apod... jestli s tim nema nakou zkusenost...Martyn píše:No motor by to mel pobrat bez problemu asi, spis jak pise Hanz se bojim o ten zbytek - hlavne turba..
Ale konkretne tady s timhle (JB3) na evropskem aute asi nikdo zkusenost nema ze? Koukal jsem ze na e90post to ma par lidi v Recku a ve Svajcu, zkusim se jich poptat co a jak.. Jezdim jen na 98+ a olej po 10t km..
Jen jeste jestli se auto musi "adaptovat" na novou mapu nebo po nastartovani frci hned jak ma? Jeste delaji "slabsi" verzi - JB+ - tam se steluje "boost" v %, musi se najet nekolik desitek km nez si auto "zvykne" na novou mapu, jestli je to tak i u JB3 tak je mi to k nicemu:(
Jezdit porad se zapnutym chipem se mi moc nechce - i u te "zakladnejsi" mapy JB3 tlaci turba pod plnym misto 6-8PSI az 12-13...
Ted jsem zrovna kecal ve Lhote s typkem s A5 3,0 TDI - taky mel podobnou "piggiback" jednotku (od MTM) - a v 15tis km mu odesla cela prevodovka..
jinak bych asi jen dal run na brzde se sirokopasmovou lambdou ve vyfuku jestli neni nekde moc chuda smes... pokud ok nemelo by hrozit nake podpaleni ventilu apod ... ale pokud se ten vetsi vykon bude trvale pouzivat je jasny ze vsechny soucastky ala spojka, prevodovka, diff, poloosy brzdy budou trpet vic....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Sirokopasmova lambda ve vyfuku - to asi nebudou mit u tech mobilnich levnych "brzd" ze:)assassin_tl píše:zkusim se zeptat cloveka co dela ridici jednotky pro zavodni motory - motec, apexi apod... jestli s tim nema nakou zkusenost...Martyn píše:No motor by to mel pobrat bez problemu asi, spis jak pise Hanz se bojim o ten zbytek - hlavne turba..
Ale konkretne tady s timhle (JB3) na evropskem aute asi nikdo zkusenost nema ze? Koukal jsem ze na e90post to ma par lidi v Recku a ve Svajcu, zkusim se jich poptat co a jak.. Jezdim jen na 98+ a olej po 10t km..
Jen jeste jestli se auto musi "adaptovat" na novou mapu nebo po nastartovani frci hned jak ma? Jeste delaji "slabsi" verzi - JB+ - tam se steluje "boost" v %, musi se najet nekolik desitek km nez si auto "zvykne" na novou mapu, jestli je to tak i u JB3 tak je mi to k nicemu:(
Jezdit porad se zapnutym chipem se mi moc nechce - i u te "zakladnejsi" mapy JB3 tlaci turba pod plnym misto 6-8PSI az 12-13...
Ted jsem zrovna kecal ve Lhote s typkem s A5 3,0 TDI - taky mel podobnou "piggiback" jednotku (od MTM) - a v 15tis km mu odesla cela prevodovka..
jinak bych asi jen dal run na brzde se sirokopasmovou lambdou ve vyfuku jestli neni nekde moc chuda smes... pokud ok nemelo by hrozit nake podpaleni ventilu apod ... ale pokud se ten vetsi vykon bude trvale pouzivat je jasny ze vsechny soucastky ala spojka, prevodovka, diff, poloosy brzdy budou trpet vic....
Mno prave pro to me zaujalo to JB 3 - a moznost kdykoliv si menit mapy od stock az po "racing"

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 254
- Registrován: pon 09.02.2009 01:00
- Bydliště: Jince,Horomerice
- Kontaktovat uživatele:
ptal sem se a rikal ze tenhle konkretni produkt nezna... ze by to ladil "po svem" ale to jak ho znam je ridici jednotka a mapy za spoustu penez...Martyn píše:Sirokopasmova lambda ve vyfuku - to asi nebudou mit u tech mobilnich levnych "brzd" ze:)assassin_tl píše:zkusim se zeptat cloveka co dela ridici jednotky pro zavodni motory - motec, apexi apod... jestli s tim nema nakou zkusenost...Martyn píše:No motor by to mel pobrat bez problemu asi, spis jak pise Hanz se bojim o ten zbytek - hlavne turba..
Ale konkretne tady s timhle (JB3) na evropskem aute asi nikdo zkusenost nema ze? Koukal jsem ze na e90post to ma par lidi v Recku a ve Svajcu, zkusim se jich poptat co a jak.. Jezdim jen na 98+ a olej po 10t km..
Jen jeste jestli se auto musi "adaptovat" na novou mapu nebo po nastartovani frci hned jak ma? Jeste delaji "slabsi" verzi - JB+ - tam se steluje "boost" v %, musi se najet nekolik desitek km nez si auto "zvykne" na novou mapu, jestli je to tak i u JB3 tak je mi to k nicemu:(
Jezdit porad se zapnutym chipem se mi moc nechce - i u te "zakladnejsi" mapy JB3 tlaci turba pod plnym misto 6-8PSI az 12-13...
Ted jsem zrovna kecal ve Lhote s typkem s A5 3,0 TDI - taky mel podobnou "piggiback" jednotku (od MTM) - a v 15tis km mu odesla cela prevodovka..
jinak bych asi jen dal run na brzde se sirokopasmovou lambdou ve vyfuku jestli neni nekde moc chuda smes... pokud ok nemelo by hrozit nake podpaleni ventilu apod ... ale pokud se ten vetsi vykon bude trvale pouzivat je jasny ze vsechny soucastky ala spojka, prevodovka, diff, poloosy brzdy budou trpet vic....
Mno prave pro to me zaujalo to JB 3 - a moznost kdykoliv si menit mapy od stock az po "racing"7 ruznych moznosti nastaveni mapy..
(me uvrtava do rurba na E36:) )
lambdu mivaj u kazde brzdy, na nakou extra chudou smes by meli prijit
jakym zpusobem to ale ovlivnuje ridici jednotku tezko rict, ale rekl bych ze na zmeny to bude reagovat hned, nebude potreba se nic ucit, kazdopadne si myslim ze to "cheatuje" signal z ruznejch cidel aby ridici jednotka regulovala tlak/palivo jak je potreba
kazdopadne bych bral vykon 335:) i seriovej... no jasny s jidlem roste chut, taky mi 328 prislo ze to je vykonu az moc....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz by to nekoho zajimalo, tady je clanek jak vlastne tyhle jednotky funguji.. ac si to prelozim, tak stejnak tomu nerozumim ani prd:) byl bych rad kdyby se na to nekdo veci znaly kouknul a napsal svuj nazor..
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... =JB3+works
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... =JB3+works
neřeš a nech ji to nachipovat u http://www.profituning.sk vím kdo jsou a určite jse nemusíš bát jsou dobří a rovnou ti to změří
Takže, obnovuji starý thread (a doufám že oceníte, že nezakládám nový).. Přemýšlím co s mrzkým výkonem své 335i. Přeci jen, 0-160 za 11,4 a 0-190 za 16s je docela srabácký výkon
Zaujaly mě dvě možnosti:
1) Chiptuning.cz (Powertec) v Kladně vypadají docela šikovně. Mám na ně více pozitivních referencí. Za 13.600Kč nabízejí cca +41kW a +85Nm. Dopředu by ale měli konzultovat, jak přesně si to představuju.
2) JB4. Pokud by fungovala jak má, tak není absolutně o čem mluvit. Různé mapy, možnost dokonce vypnout turba (!!! ale na sněhu/ledu to dává docela smysl), jezdit na E85, nastavování tlaku turba v různých otáčkách (omezení výkonu na 1 a 2).... pokud jsem pochopil, tak to umí i číst(?) a mazat chybové kódy motoru (hodí se, když nemám katy). Pokud bych to vzal i se vzduchovými filtry, jsem někde kolem 15.000! (vč. DPH, dopravy)
Na mém autě se určitě nějaké zásahy prováděly. Mapu mám teď standardní, ale určitě vím, že mi chybí první pár katalyzátorů a pravděpodobně mám jiné svody.
Z toho důvodu se jeví jako lepší možnost 1 - kdy auto ladí "online", nehledě na záruku vrácení peněz, okamžitý support atd.
Ale JB4 má zase nějaký automatický režim, který umí zohlednit úpravy, ve světě ho používají tisíce lidí a všichni jen pějí chválu...
Tak co myslíte?

Zaujaly mě dvě možnosti:
1) Chiptuning.cz (Powertec) v Kladně vypadají docela šikovně. Mám na ně více pozitivních referencí. Za 13.600Kč nabízejí cca +41kW a +85Nm. Dopředu by ale měli konzultovat, jak přesně si to představuju.
2) JB4. Pokud by fungovala jak má, tak není absolutně o čem mluvit. Různé mapy, možnost dokonce vypnout turba (!!! ale na sněhu/ledu to dává docela smysl), jezdit na E85, nastavování tlaku turba v různých otáčkách (omezení výkonu na 1 a 2).... pokud jsem pochopil, tak to umí i číst(?) a mazat chybové kódy motoru (hodí se, když nemám katy). Pokud bych to vzal i se vzduchovými filtry, jsem někde kolem 15.000! (vč. DPH, dopravy)
Na mém autě se určitě nějaké zásahy prováděly. Mapu mám teď standardní, ale určitě vím, že mi chybí první pár katalyzátorů a pravděpodobně mám jiné svody.
Z toho důvodu se jeví jako lepší možnost 1 - kdy auto ladí "online", nehledě na záruku vrácení peněz, okamžitý support atd.
Ale JB4 má zase nějaký automatický režim, který umí zohlednit úpravy, ve světě ho používají tisíce lidí a všichni jen pějí chválu...
Tak co myslíte?

Ahoj,
Urcite kup radsej JB4! Neobanujes. Dostanes uz G5 board ktory je oproti G4 ovela lepsi. Terry ma support na maile okamzity, nieco potrebujes pomoze hned. Moje hodnoty 0-100 4,2, 100-200 8,1s s JB4. Ked niekto robi len jeden typ motoru x rokov, je predpoklad ze to robi dobre a on urcite.
Ak budes potrebovat detaily, napis spravu.
Urcite kup radsej JB4! Neobanujes. Dostanes uz G5 board ktory je oproti G4 ovela lepsi. Terry ma support na maile okamzity, nieco potrebujes pomoze hned. Moje hodnoty 0-100 4,2, 100-200 8,1s s JB4. Ked niekto robi len jeden typ motoru x rokov, je predpoklad ze to robi dobre a on urcite.
Ak budes potrebovat detaily, napis spravu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ty uz mas g5?:) me uz lezi mesic na skrini a nemam se k tomu to vymenit za g4:D e85 pouzivas? To jedine mi delalo trosku problemy a donutilo k upgradu na g5 - na vyssi kvalty a rychlosti auto tlacilo misto beznych 17psi jen cca 10:( snad g5 pomuze, nad 200+ me dala f430:(riki18 píše:Ahoj,
Urcite kup radsej JB4! Neobanujes. Dostanes uz G5 board ktory je oproti G4 ovela lepsi. Terry ma support na maile okamzity, nieco potrebujes pomoze hned. Moje hodnoty 0-100 4,2, 100-200 8,1s s JB4. Ked niekto robi len jeden typ motoru x rokov, je predpoklad ze to robi dobre a on urcite.
Ak budes potrebovat detaily, napis spravu.
Poldav6 píše:Takže, obnovuji starý thread (a doufám že oceníte, že nezakládám nový).. Přemýšlím co s mrzkým výkonem své 335i. Přeci jen, 0-160 za 11,4 a 0-190 za 16s je docela srabácký výkon![]()
Zaujaly mě dvě možnosti:
1) Chiptuning.cz (Powertec) v Kladně vypadají docela šikovně. Mám na ně více pozitivních referencí. Za 13.600Kč nabízejí cca +41kW a +85Nm. Dopředu by ale měli konzultovat, jak přesně si to představuju.
2) JB4. Pokud by fungovala jak má, tak není absolutně o čem mluvit. Různé mapy, možnost dokonce vypnout turba (!!! ale na sněhu/ledu to dává docela smysl), jezdit na E85, nastavování tlaku turba v různých otáčkách (omezení výkonu na 1 a 2).... pokud jsem pochopil, tak to umí i číst(?) a mazat chybové kódy motoru (hodí se, když nemám katy). Pokud bych to vzal i se vzduchovými filtry, jsem někde kolem 15.000! (vč. DPH, dopravy)
Na mém autě se určitě nějaké zásahy prováděly. Mapu mám teď standardní, ale určitě vím, že mi chybí první pár katalyzátorů a pravděpodobně mám jiné svody.
Z toho důvodu se jeví jako lepší možnost 1 - kdy auto ladí "online", nehledě na záruku vrácení peněz, okamžitý support atd.
Ale JB4 má zase nějaký automatický režim, který umí zohlednit úpravy, ve světě ho používají tisíce lidí a všichni jen pějí chválu...
Tak co myslíte?
Řešil jsem podobný problém, jestli JB4 nebo chip. Minulý týden jsem nechal dát auto do standardu od těch nebohých autochip


No to je právě otázkou... Co je to NĚCO, co by nemělo fungovat. Pokud to bude nějaká prkotina, kterou vyřeším sám, tak to by mi nijak nevadilo. Pokud bych měl zůstat někde viset s nepojizdnym autem.. To by bylo horší. Absolutně netuším co od JB4 očekávat. O E85 mi taky bylo řečeno, že to je bezproblémové palivo, ale po roce zkušeností bych ho s čistým svědomím laikovi nedoporučil.bmw335 píše:
Řešil jsem podobný problém, jestli JB4 nebo chip. Minulý týden jsem nechal dát auto do standardu od těch nebohých autochipNo, co vám budu povídat, auto jede stejně
Takže z jara jedu do Diesel technik. Mluvil jsem s majitelem jak to dělají a prý posílají origo soft do Německa a přijde upravený. Spolupracují s Hartge, Kelleners.....takže by to měla být kvalita. Mají 2 mapy, jedna odzkoušená na spoustu 35i a to 350hp a cca 470Nm, nebo 380hp a 500Nm. Oboje za 17800 - 20% sleva od bmwklubu. Výhoda je, že když si vyberu mapu nižší, zadarmo mi pak nahrajou vyšší a naopak a hlavně je tam záruka ověření na brzdě bud v Diesel power ( vyzkoušeno ) nebo na Jarově. Pokud tam nebude udávaný výkon a auto mělo původně výrobcem udávané hodnoty, hradí brzdu, auto dá do původního stavu a vrátí peníze. Majitel má sám M5 F10. Půjdu asi určitě do toho, JB4 má spoustu výhod, ale pomyšlení, že by něco nefungovalo a dopisovat si s Terrym mě trochu děsí.