Stránka 1 z 1

Napsal: pát 09.01.2009 13:38
od zrob
Zdravim a pozdravuji,budte dobry :lol:
Kucí,mam dotaz.Mam E36 coupe r.v92,2.5l,kastle r.v97 bez vanos.
Kdyz tohoto Bavora Ruda stavěl,udajně co mi říkal kolega,od ktereho to auto mam, že tam dali diferencial ze Z3,co sem se zde dočetl,tak by to mela být špéra s poměrem 3.38.
Otázka zní:Jak poznám že je to opravdu špera a že je to opravdu ze Z3?
Taky vim,že mi řikal ten kolega co mu Ruda ho stavěl.že je to tam z duvodu menší spotřeby,pač se v tom nějak hrabali v motoru a vim od sebe i od něho že moje auto ma mnohem pomalejší akceleraci,ale zato sem s tim jel 270 km/h a ješte by šel.Tzv.se zpomalila akcelerace a zvýsila maximalka.
Jediny co vim o tom aute že ho meli rozebrany do šroubku kdyz ho delali.....a ted by me zajimalo.jaky je origo pomer u špery E36 a jak docilim toho abych mel spis mnohem vetsi akceleraci nez maximalku ?
Je to tim diferencialem že.?..Ne že bych mel pomalej rozjezd,ale furt bych chtel rychlejsi,maximalka je mi tady skoro na nic,vyzkousel sem to pouze jednou a nikdy vic,bojim bojim.
Diky moc za vase odpovedi....

Napsal: pát 09.01.2009 16:21
od Bambus_m5
Na dotaz ti neodpovím, ale mám pro tebe pár rad:

1) nahoře je tlačítko hledat tak ho zkus použít o samosvorech je tu toho hromada, včetně toho jak poznat jestli na autě samosvor máš nebo ne.

2) když už něco píšeš tak zkus oddělit aspoň věty tečkami a třeba použít i odstavce.

3) stejný text dávej pouze jednou a do jedné sekce (tento dotaz je i v Pokecu pouze o BMW)

Neber to jen jako kritiku, ale dá to docela práci se tím tvým dotazem prokousat.

Napsal: pát 09.01.2009 17:51
od zrob
Bambus_m5 píše:Na dotaz ti neodpovím, ale mám pro tebe pár rad:

1) nahoře je tlačítko hledat tak ho zkus použít o samosvorech je tu toho hromada, včetně toho jak poznat jestli na autě samosvor máš nebo ne.

2) když už něco píšeš tak zkus oddělit aspoň věty tečkami a třeba použít i odstavce.

3) stejný text dávej pouze jednou a do jedné sekce (tento dotaz je i v Pokecu pouze o BMW)

Neber to jen jako kritiku, ale dá to docela práci se tím tvým dotazem prokousat.
DEKUJU za rady.Jako bych to nečekal.....
ad.1
Tlacitko hledat sem samozrejme pouzil,prave proto vim ten pomer diferaku Z3,ALE o dif.E36 je zde pomeru mnoho a nevim,ktery je ten spravny.Nemluve o tom,ze sem se nedohledal jak to poznat...

ad2.
Nevim,muzu to priste zkusit,ale myslim ze je to k prečtení dost jasne,pokud to nepřelítneš letmo a to tema te zajima,pročteš ho pořádně.Pokusim se to do pořadku....

Ad3.
Ano,uznavám svou chybu,vim ze prvně jsem to dal do pokecu,ale pak sem přehodnotil situaci a zjistil,že mi více lidi asi spis poradi v teto sekci,za to se samozrejme moc omlouvam,vim o tom,myslel jsem ze to pujde smazat s toho pokecu,kdyz jsem to zalozil ale neslo.takze promin za pridanou praci...

Napsal: pát 09.01.2009 19:28
od Huska
máš v tom chaoz takže ti popíši realitu:

poměr diferáku nemá nic společného ze svorností ..
Poměr znaměná kolikrát se otočí vstupní hřídel (kardan) a kolikrát výstupní (poloosy) a to záleží na motorizaci nikoli na modelové řadě jak se domníváš.... tudíž Z3 1,9i má jiný než Z3 2,8i. (to stejné platí u oastatních modelových řad)

Svornost se udává v % a znamená minimální otáčení výstupní hřídele (kola)... V praxi: bude vnitřní kolo na rozdíl od obyčejného "otevřeného" diferenciálu X proceny otáčené za všech okolností. seriové samosvorné diferenciály mají 25% svornost.


:lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát 09.01.2009 22:12
od zrob
Huska píše:máš v tom chaoz takže ti popíši realitu:

poměr diferáku nemá nic společného ze svorností ..
Poměr znaměná kolikrát se otočí vstupní hřídel (kardan) a kolikrát výstupní (poloosy) a to záleží na motorizaci nikoli na modelové řadě jak se domníváš.... tudíž Z3 1,9i má jiný než Z3 2,8i. (to stejné platí u oastatních modelových řad)

Svornost se udává v % a znamená minimální otáčení výstupní hřídele (kola)... V praxi: bude vnitřní kolo na rozdíl od obyčejného "otevřeného" diferenciálu X proceny otáčené za všech okolností. seriové samosvorné diferenciály mají 25% svornost.


:lol: :lol: :lol: :lol:
diky,to je aspon poradna odpoved,mno jo no,mam v tom bordel,temhle vecem opravdu nerozumim

Napsal: ned 11.01.2009 07:53
od rob2fab
tomu jak ti jede,by spíš odpovídal difer z M3 ne Z3:),kdybys tam mel dif z nejakyho 4válce tak mas maximalku 190km/h a byl bys na ni "hned".

je to jasný? 8)

Napsal: ned 11.01.2009 17:31
od Fikop
zrob píše:Zdravim a pozdravuji,budte dobry :lol:
Kucí,mam dotaz.Mam E36 coupe r.v92,2.5l,kastle r.v97 bez vanos.
Kdyz tohoto Bavora Ruda stavěl,udajně co mi říkal kolega,od ktereho to auto mam, že tam dali diferencial ze Z3,co sem se zde dočetl,tak by to mela být špéra s poměrem 3.38.
Otázka zní:Jak poznám že je to opravdu špera a že je to opravdu ze Z3?
Taky vim,že mi řikal ten kolega co mu Ruda ho stavěl.že je to tam z duvodu menší spotřeby,pač se v tom nějak hrabali v motoru a vim od sebe i od něho že moje auto ma mnohem pomalejší akceleraci,ale zato sem s tim jel 270 km/h a ješte by šel.Tzv.se zpomalila akcelerace a zvýsila maximalka.
Jediny co vim o tom aute že ho meli rozebrany do šroubku kdyz ho delali.....a ted by me zajimalo.jaky je origo pomer u špery E36 a jak docilim toho abych mel spis mnohem vetsi akceleraci nez maximalku ?
Je to tim diferencialem že.?..Ne že bych mel pomalej rozjezd,ale furt bych chtel rychlejsi,maximalka je mi tady skoro na nic,vyzkousel sem to pouze jednou a nikdy vic,bojim bojim.
Diky moc za vase odpovedi....
seriová 2.5L má převod 3.15 tzn. maximálka cca 240km/hod při plných otáčkách motoru....
tvůj převod 3.38 znamená že je kratší, tudiš menší maximálka ale větší zrychlení, tomu by zas neodpovídala tvoje udávaná maximálka 270.....od oka odhaduju něco mezi 200-220km/hod
Tomu by odpovídal převod z 2.5TDS ten je nějaký cca nevím přesně kolem 2.50 - 2.60
Takže si sežeň originál difer z převodem 3.15 a budeš spokojenější:)

Napsal: ned 11.01.2009 17:35
od Fikop
rob2fab píše:tomu jak ti jede,by spíš odpovídal difer z M3 ne Z3:),kdybys tam mel dif z nejakyho 4válce tak mas maximalku 190km/h a byl bys na ni "hned".

je to jasný? 8)
jaký převod mají 4vály nevím, ale obecně kratší aby se vůbec rozjely, ale M3 takto:

M3 3.0L má 3.15
M3 3.2L má 3.23

Napsal: ned 11.01.2009 22:20
od pazda
Huska píše:Svornost se udává v % a znamená minimální otáčení výstupní hřídele (kola)... V praxi: bude vnitřní kolo na rozdíl od obyčejného "otevřeného" diferenciálu X proceny otáčené za všech okolností. seriové samosvorné diferenciály mají 25% svornost.


:lol: :lol: :lol: :lol:
k te svornosti jen dodam, ze primo tech 25% neni hodnota toc. momentu kterou bude kolo pohaneno. je to rozdil ve velikosti prenasenych hnacich momentu kol.

tzn. (jedno kolo led, druhy asfalt) -> neprokluzujici kolo by pri svornosti 25% bylo pohaneno 62,5% toc. momentu.

Napsal: ned 11.01.2009 22:28
od Francis
Z3 má obal diferáku jako E30, takže v E36 s největší pravděpodobností nebude.

Napsal: pon 12.01.2009 10:46
od zrob
seriová 2.5L má převod 3.15 tzn. maximálka cca 240km/hod při plných otáčkách motoru....
tvůj převod 3.38 znamená že je kratší, tudiš menší maximálka ale větší zrychlení, tomu by zas neodpovídala tvoje udávaná maximálka 270.....od oka odhaduju něco mezi 200-220km/hod
Tomu by odpovídal převod z 2.5TDS ten je nějaký cca nevím přesně kolem 2.50 - 2.60
Takže si sežeň originál difer z převodem 3.15 a budeš spokojenější:)[/quote]

:lol: diky,ja vim ze sem tady prave cetl že, ze Z3 jde difer do E36.....
rikam,opravdu nekecam,to auto by na plny otacky jelo tak 280 max,vic uz ne..
Ta poznamka ze je tam difer z M3 je ale taky asi realna,on tam pry nejake komponenty s M3 taky daval,je to takova skladacka to me auto.

nejjednodussi by bylo Rudovi zavolat ale ja se s nim vubec neznam a pry je tezke ho zastihnout

Kazdopadne diky,takze kdyz tam dam origo E36 tak budu mit rychlejsi akceleraci,a to bych bral..
Tohle jsem presne potreboval vedet.
nezklamali jste me,diky moc za vase prispevky.
preji vam hezky den,jdu makat :? :(

Napsal: čtv 15.01.2009 20:46
od bavo
pazda píše:
Huska píše:Svornost se udává v % a znamená minimální otáčení výstupní hřídele (kola)... V praxi: bude vnitřní kolo na rozdíl od obyčejného "otevřeného" diferenciálu X proceny otáčené za všech okolností. seriové samosvorné diferenciály mají 25% svornost.


:lol: :lol: :lol: :lol:
k te svornosti jen dodam, ze primo tech 25% neni hodnota toc. momentu kterou bude kolo pohaneno. je to rozdil ve velikosti prenasenych hnacich momentu kol.

tzn. (jedno kolo led, druhy asfalt) -> neprokluzujici kolo by pri svornosti 25% bylo pohaneno 62,5% toc. momentu.
z toho co píšeš by vyplývalo,že nejlepší je diferák s nulovou svorností...proč mají teda závodní auta svornost větší,třeba 30,40,50% i víc?? Navíc nerozumím tvýmu výpočtu(jak si došel k 62,5%-píšeš,že na kolo co je na asfaltě jde větší síla než na to na ledu..sci-fi při mechanickým rozdělování momentu,ne?),můžeš mi to vysvětlit,jak si to myslel? Podle mě jsi napsal blábol... Dík :wink: