Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: čtv 08.01.2009 16:59
				od DominikB
				Pri každodennom vychádzaní z podzemnej garáže, v závislosti od počtu osôb v aute, škrabem spodok. Výjazd je urobený strašne zle, zmena uhlu je príliš veľká a tak v strede škrabem spodok ak v aute sedia viac ako dvaja ľudia. Takže ak pružiny pustia karosériu o 1cm nižšie, už to škriabe o zem...
Chcem sa teda opýtať, ktorá časť to teoreticky môže byť (čo je najviac na spodku blízko pri zemi? - nemám možnosť auto zodvihnúť a pri pohľade ležmo pod autom to nevidieť), aké sú riziká a či sa niečo neurve... Evidentne tam nevzniká veľký tlak, max tých 0,5 - 1 cm, o ktoré auto pri väčšom naložení klesne, ale predsa... Ten zvuk je ...  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.01.2009 17:05
				od xSAFA
				Ty a co takhle aby ti lidi při výjezdu vysedli? To snad není takovej problém  

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.01.2009 17:06
				od CZAirwolf
				Obecne stred auta. Vsak neni problem zastavit ve chvili, kdy se ozve skrabavy zvuk, vylezt a zjstit, ktera oblast skrabe. Kazdopadne vyresit, nebo ti oskrabes treba ochrannou vrstvu na spodku.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.01.2009 17:08
				od DominikB
				To je samozrejme jasné, ale tak stačí dať niekedy 2 ťažšie batožiny do kufra, čo je u mňa bežná vec, zadná/stredná časť poklesne o centimeter a je to to isté. Nechce sa mi veľmi ťahať kufre pešo na parkovisko. Potom garáž nemá zmysel. A teda keď sa mi to už stalo asi 15 krát, tak by som rád vedel, či je to prúser, alebo je ten spodok pevný a dobre odolný voči týmto "jemným" odreninám.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.01.2009 17:17
				od Brody
				No jakmile oskrabes ochranej nater tak ti to za chvilku v tech mistech bude reznout a dal to znas.Nebo muzes mit volnej vyfuk  a skrtas treba jen tlumicem. 

 Zkoukni to nekde.Nebo az budes skrtat opet tak otevri dvere a nahni se ze sedadla a zkoukni to. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.01.2009 17:29
				od DominikB
				CZAirwolf, dobrý nápad. Naložím do zadu nejaké harampádí, a pri šúchaní zastavím vystúpim a pozriem sa na to. Aj keď tiež to nie je ideál, po zatiahnutí ručnej brzdy a zaradení "P" sa auto ešte trochu pohne (hlavne na takom kopčeku), nehovoriac o tom, že rúčka mi takmer nezaberá, keďže ju nepoužívam.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.01.2009 18:55
				od honza330d
				DominikB píše:CZAirwolf, dobrý nápad. Naložím do zadu nejaké harampádí, a pri šúchaní zastavím vystúpim a pozriem sa na to. Aj keď tiež to nie je ideál, po zatiahnutí ručnej brzdy a zaradení "P" sa auto ešte trochu pohne (hlavne na takom kopčeku), nehovoriac o tom, že rúčka mi takmer nezaberá, keďže ju nepoužívam.
Dobře, ale nepohne se to o metr. Budeš vědět cca v jakém místě to škrtá. A pokud, jak říkáš jsi škrtnul alespoň 15x, tak to tam určitě uvidíš 

 .
 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.01.2009 21:58
				od DominikB
				Jasné, vďaka za info a tipy.
Robil som už dávnejšie z toho dôvodu fotografie, na 99% to podľa mňa budú tie 4 skrutky, ktoré držia/spájajú zvody výfuku.
Je to v pohode?
Toto:

------------------
  
 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 08.01.2009 23:08
				od xSAFA
				No jsou sice nízko ale zase primo v místě nápravy což znamená že se nemohou dotknout cesty. Bude to někde ve středu mezi nápravami. Takhle to hádat je o ničem. Zajeť na rampu nebo někde v servisu popros ať ti auto zvednou a koukni kde to je odřeny... Popř hod auto na hever lehni pod nej a posvit si tam...
			 
			
					
				
				Napsal: pát 09.01.2009 00:56
				od bergos
				řekl bych že škrtáš podélnýmy nosníky na předku, zasahují skoro do půlky auta. Taky škrtám tímhle. další možnost je kat, ale podle mě jsou to ty nosníky.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 09.01.2009 21:11
				od honsska
				DominikB píše:Pri každodennom vychádzaní z podzemnej garáže, v závislosti od počtu osôb v aute, škrabem spodok. Výjazd je urobený strašne zle, zmena uhlu je príliš veľká a tak v strede škrabem spodok ak v aute sedia viac ako dvaja ľudia. Takže ak pružiny pustia karosériu o 1cm nižšie, už to škriabe o zem...
Chcem sa teda opýtať, ktorá časť to teoreticky môže byť (čo je najviac na spodku blízko pri zemi? - nemám možnosť auto zodvihnúť a pri pohľade ležmo pod autom to nevidieť), aké sú riziká a či sa niečo neurve... Evidentne tam nevzniká veľký tlak, max tých 0,5 - 1 cm, o ktoré auto pri väčšom naložení klesne, ale predsa... Ten zvuk je ...  

 
to me poser ,rikaš to jako normalni vec,ja škrtnul jednou z bejvalou E36 .....a skoro jsem si nafackoval a sralo mi to ješte mesic!a už bych to nechtel zažit,kup si LADA NIVA a ne bmw  

 ale podle gusta každeho soudruha  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 09.01.2009 21:16
				od honsska
				promin ,čtu to znova a fakt nechapu 

.normalne škrtej dal,tam je ješte materialu 
  
 looooooool