Stránka 1 z 1
Napsal: ned 28.12.2008 03:19
od jAKUB
Zdravím dnes mě potkala nepříjemná věc cca po 3km od nastartování začal mít motor divný zvuk a stratil výkon,když jsem zastavil na křižovatce tak jsem cejtil chvění.Řekl bych,že šel na 5válců,pak když jsem nechal auto cca 30 minut odstavený a znovu nastartoval tak bylo vše OK a od tý doby cca 160 km se to znovu neohlásilo nevíte v čem by mohl být problém nikdy předtím to nedělalo E46 320i 110KW.díky za rady Jakub
Napsal: ned 28.12.2008 04:13
od -iceman-
Co třeba kabely nebo svíčky? Nebo mohl bejt taky jen bordel v benzínu... Mě třeba u tříci R6 šly jen 4 válce a bylo to tim, že jsem měl ohlý 2 ventily a zkroucenou hlavu a bylo to tim, že dostala kouř

Napsal: ned 28.12.2008 09:11
od Paavo
u me (asi) stejnej problem.Auto jede jak ma a najednou se jakoby zacne dusit ,cukat a ztraci markantne ne vykonu(odhadem tak kolem 40-60%).......presne jak pises, zastavil jsem,nastartoval znovu a po problemu.Ale je to pouze docasne....ono se to casem objevi a bude to castejsi,aspon u me to tak je.Dokonce jsem s timto problemem mel i studeny start a zni to jak Impreza STi.Kdyztak koukni na "nespecifikovatelny problem".zatim
Napsal: ned 28.12.2008 10:11
od dsvatos
Kabely, svíčky, cívky, studeňáky.
Napsal: ned 28.12.2008 13:00
od jAKUB
Díky za rady.Taky bych to viděl spíš na ty kabely nebo někde na přívod paliva a svíčky.Nevim jestli to byla náhoda,ale zdálo se mi,že to začalo dělat když jsem vlítnul docela drsně do díry.Tak mě napadlo jestli někde něco nevypadlo,ale pak mi přijde divný že to zase po 30 minutách stání naskočilo normálně a problém už se neobjevil.To je asi to nejhorší teď mám strach aby se mi to nestalo někde na cestě.
Napsal: ned 28.12.2008 21:50
od Killca
pokud se to zase ukaze, tak to sou podle me civky, zkus za par korun dat jiny svicky a kdyz problem zase nastane, tak kabely nebo civky, spis bych rekl ty civky, protoze se da rict ze souvisi jejich funkce s teplotou a delkou uzivani, coz u kabelu neni tak uplne pouzitelny, mno uvidis jestli se este jednou ukaze problem, je mozny, ze jak si vzal diru, poskocila ŘJ motoru a neco ji jeblo a nez si znova nastartoval, jela na nouzak?!
Napsal: ned 28.12.2008 21:54
od Hanz
civka, dej si hledat...
Napsal: ned 28.12.2008 23:18
od jAKUB
No já jsem zkoušel hned jak to začalo dělat zastavit a znovu nastartovat a šlo to pořád stejně špatně až když jsem dorazil domu a nechal auto chvíly stát cca 30 minut tak problém zmizel a teď jsem ujel asi 350km a už se to neopakovalo motor jde dobře.Jenom ještě jsem si všimnul jednoho problému hned po tom co jsem auto koupil a to že občas cukne v nízkých otáčkách dělá to hlavně na dvojku,trojku při rozjezdu když třeba projíždím po městě pomalu křižovatku a otáčky jsou kolem 1500-2000 tak jednou,dvakrát cukne a pak už jde krásně až do omezovače.Na jedničku to nedělá.A dělá to občas někdy vůbec problém nepocítím a jindy zase při každým rozjezdu pokud ho nevytočim.V únoru mám jít na servis(výměna náplní,filtrů,svíček....)Myslíš,že mám počkat jak se bude chovat a nebo ty cívky vyměnit pro jistotu preventivně?Jinak díky moc za ochotu při řešení problému.Známej co mi dělá servis tak je v zahraničí a místní mechanici o tom nic nevědí až mi to přijde,že kolikrát si o tom člověk zjistí víc takhle na netu a autorizák v Liberci nechci riskovat abych tam zbytečně nezahučel třeba za 20000kč.Mám stím vždy takovou zkušenost,že vyměněj i dobrý věci někdy předčasně a nebo zbytečně.Tím nemyslím přímo Liberec,ale celkově.
Napsal: ned 28.12.2008 23:21
od martilulin
Pokud jsi pred vymenou svicek atd,udelej ji drive,zacni od toho levnejsiho specialne kdyz to stejne musis udelat,pak poznas i tu civku.
Napsal: ned 28.12.2008 23:24
od Killca
mo i tyhle problemy by ty civky meli vyresit,zkus vymenit svicky ted sam doma pekne v klidu a jezdi, pak uvidis jestlito je na vymenu civek, nejsou levny
Napsal: pon 29.12.2008 16:41
od MagicMisel
chlapi jak nejlepe poznat jestli jsou civky v haji??taky me pride ze me to jde na malo valcu!da se to zjistit multimetrem kdyz změřím odpor??potrebuju to nutně zjistit
Napsal: pon 29.12.2008 17:10
od martilulin
Uplne jednoduse,ty mas V8 tak aby to na tebe nebylo moc.Proste je stahni ze svicky,strc do dirky prstik a pozadej nekoho at nastartuje.Pokud nic necitis,je to spatne,mas spatnou civku,pokud zazijes takovy divny pocit,je to supeeeer funguje.
Napsal: pon 29.12.2008 18:12
od MagicMisel
martilulin píše:Uplne jednoduse,ty mas V8 tak aby to na tebe nebylo moc.Proste je stahni ze svicky,strc do dirky prstik a pozadej nekoho at nastartuje.Pokud nic necitis,je to spatne,mas spatnou civku,pokud zazijes takovy divny pocit,je to supeeeer funguje.
taky řešení!nebude jeste lepší vyřadit palivovou pumpu??a pak to postupně cívku po cívce zkoušet?a nebo dat do cívky svíčku a dat to treba k bloku a zkoušet jestli jiskří svíčka?šlo by to?
Napsal: pon 29.12.2008 18:21
od Kami1
AU
aspon se nedrz kostry
pokud na konci kabelu neni svicka(nebo prst) muze se (elektricky)prorazit izolace - muzes odrovnat klidne vsechny kable
ja bych na odpojenej kabel dal svicku s ulomenym zobackem aby mezi elektrodama bylo tak 6-8mm -musi to mezi nema jiskrit
palivo odpojit(relatko) -katalyzator
Napsal: pon 29.12.2008 18:55
od MagicMisel
Kami1 píše:AU
aspon se nedrz kostry
pokud na konci kabelu neni svicka(nebo prst) muze se (elektricky)prorazit izolace - muzes odrovnat klidne vsechny kable
ja bych na odpojenej kabel dal svicku s ulomenym zobackem aby mezi elektrodama bylo tak 6-8mm -musi to mezi nema jiskrit
palivo odpojit(relatko) -katalyzator
ok takhle to udelam!!akorad nevi nekdo kde je to relatko ??at to nemusim hledat
Napsal: pon 29.12.2008 18:57
od Qido
no možná velice trapný názor.......mě to udělal nekvalitní benzín
Napsal: pon 29.12.2008 19:06
od Kami1
MagicMisel píše:
ok takhle to udelam!!akorad nevi nekdo kde je to relatko ??at to nemusim hledat
zkus pojistkovou skrinku, ja mam e36 tak nevim
Qido: Zadnej pokus pomoct druhymu neni trapnej a na kazdou zavadu je 20 moznych i nemoznych pricin
Napsal: stř 31.12.2008 16:53
od MagicMisel
KLucí tak mozna pro vas dobra rada jak prijit na to jakej valec nepálí bez diagnostiky!sundat veskery kryty motoru aby byli vsecky cívky k dosažení!a STUDENEJ motor nastartovat!dobré cívky se začnou zahřívat a špatná bude furt studená!rukou to jde dobře poznat!takhle se mě projevilo že prostě válec nepálí,mimo jiné svíčka smrděla benzínem a neměla standartní barvu!takže vyměním cívku a uvidí se!
Napsal: stř 31.12.2008 17:03
od Paavo
A nebo to nakopnout a postupne vypojovat kabely k civkam,a pokud se zmeni beh motoru tak je zapalovani DOBRE.Pokud zustane stejny, tak je chyba na danem valci(svice,civka,kabel)......Pravda je ta,ze primo zavadu civky nepoznas,to je fakt
Napsal: čtv 01.01.2009 11:53
od dsvatos
Paavo píše:A nebo to nakopnout a postupne vypojovat kabely k civkam,a pokud se zmeni beh motoru tak je zapalovani DOBRE.Pokud zustane stejny, tak je chyba na danem valci(svice,civka,kabel)......Pravda je ta,ze primo zavadu civky nepoznas,to je fakt
To máš pravdu, a u čtyřválu to v poho poznáš. Ale u osmiválce už to začíná být docela problém.
Jinak stačí vyndat svíčky, ukostřit a startovat. Ale bacha, svíčka může venku z motoru v poho házet jiskru, ale pod tlakem v motoru nemusí !!