Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Chod na 5 válců

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
jAKUB
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 03.11.2008 01:00

#1 Příspěvek od jAKUB »

Zdravím dnes mě potkala nepříjemná věc cca po 3km od nastartování začal mít motor divný zvuk a stratil výkon,když jsem zastavil na křižovatce tak jsem cejtil chvění.Řekl bych,že šel na 5válců,pak když jsem nechal auto cca 30 minut odstavený a znovu nastartoval tak bylo vše OK a od tý doby cca 160 km se to znovu neohlásilo nevíte v čem by mohl být problém nikdy předtím to nedělalo E46 320i 110KW.díky za rady Jakub
-iceman-
Registrovaný
Příspěvky: 619
Registrován: úte 28.10.2008 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2267

#2 Příspěvek od -iceman- »

Co třeba kabely nebo svíčky? Nebo mohl bejt taky jen bordel v benzínu... Mě třeba u tříci R6 šly jen 4 válce a bylo to tim, že jsem měl ohlý 2 ventily a zkroucenou hlavu a bylo to tim, že dostala kouř :lol:
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#3 Příspěvek od Paavo »

u me (asi) stejnej problem.Auto jede jak ma a najednou se jakoby zacne dusit ,cukat a ztraci markantne ne vykonu(odhadem tak kolem 40-60%).......presne jak pises, zastavil jsem,nastartoval znovu a po problemu.Ale je to pouze docasne....ono se to casem objevi a bude to castejsi,aspon u me to tak je.Dokonce jsem s timto problemem mel i studeny start a zni to jak Impreza STi.Kdyztak koukni na "nespecifikovatelny problem".zatim
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od dsvatos »

Kabely, svíčky, cívky, studeňáky.
jAKUB
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 03.11.2008 01:00

#5 Příspěvek od jAKUB »

Díky za rady.Taky bych to viděl spíš na ty kabely nebo někde na přívod paliva a svíčky.Nevim jestli to byla náhoda,ale zdálo se mi,že to začalo dělat když jsem vlítnul docela drsně do díry.Tak mě napadlo jestli někde něco nevypadlo,ale pak mi přijde divný že to zase po 30 minutách stání naskočilo normálně a problém už se neobjevil.To je asi to nejhorší teď mám strach aby se mi to nestalo někde na cestě.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#6 Příspěvek od Killca »

pokud se to zase ukaze, tak to sou podle me civky, zkus za par korun dat jiny svicky a kdyz problem zase nastane, tak kabely nebo civky, spis bych rekl ty civky, protoze se da rict ze souvisi jejich funkce s teplotou a delkou uzivani, coz u kabelu neni tak uplne pouzitelny, mno uvidis jestli se este jednou ukaze problem, je mozny, ze jak si vzal diru, poskocila ŘJ motoru a neco ji jeblo a nez si znova nastartoval, jela na nouzak?!
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6220
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#7 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

civka, dej si hledat...
“Ability is what you're capable of doing.”
jAKUB
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 03.11.2008 01:00

#8 Příspěvek od jAKUB »

No já jsem zkoušel hned jak to začalo dělat zastavit a znovu nastartovat a šlo to pořád stejně špatně až když jsem dorazil domu a nechal auto chvíly stát cca 30 minut tak problém zmizel a teď jsem ujel asi 350km a už se to neopakovalo motor jde dobře.Jenom ještě jsem si všimnul jednoho problému hned po tom co jsem auto koupil a to že občas cukne v nízkých otáčkách dělá to hlavně na dvojku,trojku při rozjezdu když třeba projíždím po městě pomalu křižovatku a otáčky jsou kolem 1500-2000 tak jednou,dvakrát cukne a pak už jde krásně až do omezovače.Na jedničku to nedělá.A dělá to občas někdy vůbec problém nepocítím a jindy zase při každým rozjezdu pokud ho nevytočim.V únoru mám jít na servis(výměna náplní,filtrů,svíček....)Myslíš,že mám počkat jak se bude chovat a nebo ty cívky vyměnit pro jistotu preventivně?Jinak díky moc za ochotu při řešení problému.Známej co mi dělá servis tak je v zahraničí a místní mechanici o tom nic nevědí až mi to přijde,že kolikrát si o tom člověk zjistí víc takhle na netu a autorizák v Liberci nechci riskovat abych tam zbytečně nezahučel třeba za 20000kč.Mám stím vždy takovou zkušenost,že vyměněj i dobrý věci někdy předčasně a nebo zbytečně.Tím nemyslím přímo Liberec,ale celkově.
martilulin
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: stř 25.06.2008 00:00
Bydliště: Sumperk
Klubové ID: 1704

#9 Příspěvek od martilulin »

Pokud jsi pred vymenou svicek atd,udelej ji drive,zacni od toho levnejsiho specialne kdyz to stejne musis udelat,pak poznas i tu civku.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#10 Příspěvek od Killca »

mo i tyhle problemy by ty civky meli vyresit,zkus vymenit svicky ted sam doma pekne v klidu a jezdi, pak uvidis jestlito je na vymenu civek, nejsou levny
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
MagicMisel
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: ned 25.12.2005 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 1822
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od MagicMisel »

chlapi jak nejlepe poznat jestli jsou civky v haji??taky me pride ze me to jde na malo valcu!da se to zjistit multimetrem kdyz změřím odpor??potrebuju to nutně zjistit
martilulin
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: stř 25.06.2008 00:00
Bydliště: Sumperk
Klubové ID: 1704

#12 Příspěvek od martilulin »

Uplne jednoduse,ty mas V8 tak aby to na tebe nebylo moc.Proste je stahni ze svicky,strc do dirky prstik a pozadej nekoho at nastartuje.Pokud nic necitis,je to spatne,mas spatnou civku,pokud zazijes takovy divny pocit,je to supeeeer funguje.
MagicMisel
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: ned 25.12.2005 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 1822
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od MagicMisel »

martilulin píše:Uplne jednoduse,ty mas V8 tak aby to na tebe nebylo moc.Proste je stahni ze svicky,strc do dirky prstik a pozadej nekoho at nastartuje.Pokud nic necitis,je to spatne,mas spatnou civku,pokud zazijes takovy divny pocit,je to supeeeer funguje.
taky řešení!nebude jeste lepší vyřadit palivovou pumpu??a pak to postupně cívku po cívce zkoušet?a nebo dat do cívky svíčku a dat to treba k bloku a zkoušet jestli jiskří svíčka?šlo by to?
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#14 Příspěvek od Kami1 »

AU
aspon se nedrz kostry
pokud na konci kabelu neni svicka(nebo prst) muze se (elektricky)prorazit izolace - muzes odrovnat klidne vsechny kable
ja bych na odpojenej kabel dal svicku s ulomenym zobackem aby mezi elektrodama bylo tak 6-8mm -musi to mezi nema jiskrit
palivo odpojit(relatko) -katalyzator
MagicMisel
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: ned 25.12.2005 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 1822
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od MagicMisel »

Kami1 píše:AU
aspon se nedrz kostry
pokud na konci kabelu neni svicka(nebo prst) muze se (elektricky)prorazit izolace - muzes odrovnat klidne vsechny kable
ja bych na odpojenej kabel dal svicku s ulomenym zobackem aby mezi elektrodama bylo tak 6-8mm -musi to mezi nema jiskrit
palivo odpojit(relatko) -katalyzator
ok takhle to udelam!!akorad nevi nekdo kde je to relatko ??at to nemusim hledat
Qido
Registrovaný
Příspěvky: 784
Registrován: stř 27.02.2008 01:00
Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
Klubové ID: 1661
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Qido »

no možná velice trapný názor.......mě to udělal nekvalitní benzín
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2167

#17 Příspěvek od Kami1 »

MagicMisel píše: ok takhle to udelam!!akorad nevi nekdo kde je to relatko ??at to nemusim hledat
zkus pojistkovou skrinku, ja mam e36 tak nevim

Qido: Zadnej pokus pomoct druhymu neni trapnej a na kazdou zavadu je 20 moznych i nemoznych pricin
MagicMisel
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: ned 25.12.2005 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 1822
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od MagicMisel »

KLucí tak mozna pro vas dobra rada jak prijit na to jakej valec nepálí bez diagnostiky!sundat veskery kryty motoru aby byli vsecky cívky k dosažení!a STUDENEJ motor nastartovat!dobré cívky se začnou zahřívat a špatná bude furt studená!rukou to jde dobře poznat!takhle se mě projevilo že prostě válec nepálí,mimo jiné svíčka smrděla benzínem a neměla standartní barvu!takže vyměním cívku a uvidí se!
Paavo
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: pát 01.08.2008 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 2218

#19 Příspěvek od Paavo »

A nebo to nakopnout a postupne vypojovat kabely k civkam,a pokud se zmeni beh motoru tak je zapalovani DOBRE.Pokud zustane stejny, tak je chyba na danem valci(svice,civka,kabel)......Pravda je ta,ze primo zavadu civky nepoznas,to je fakt
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od dsvatos »

Paavo píše:A nebo to nakopnout a postupne vypojovat kabely k civkam,a pokud se zmeni beh motoru tak je zapalovani DOBRE.Pokud zustane stejny, tak je chyba na danem valci(svice,civka,kabel)......Pravda je ta,ze primo zavadu civky nepoznas,to je fakt
To máš pravdu, a u čtyřválu to v poho poznáš. Ale u osmiválce už to začíná být docela problém.
Jinak stačí vyndat svíčky, ukostřit a startovat. Ale bacha, svíčka může venku z motoru v poho házet jiskru, ale pod tlakem v motoru nemusí !!
Odpovědět