Stránka 1 z 2
Napsal: úte 23.12.2008 22:41
od mesin
Ahoj dneska jsem se vracel domu a to by nebyly vanoce,aby se neco nevy....o, po urcite davce km, kdy bylo vse vporadku mi auto parkrat cuklo a v jednom kopci posleze ztratilo tah, jako by se odpojilo turbo. Domu jsem potom uz jel bez asi turba,proste tam zadny turboefekt nebyl a auto netahlo. Po dojeti domu auto trochu schladlo a jakmile jsem musel jet prac,tak ze zacatku zase tahalo,ale po par kilometrech stejny problem, proste to netahne, tak se to opakovalo vickrat,ze zacatku jede a potom nic. Je to slaby popis problemu,ale za kazdy nazor budu vdecny. A je to 320 D 110 KW. Dik moc
Napsal: úte 23.12.2008 23:04
od Killca
turbo v haji, vymena pres 20 klacku prej, to je to proc bych si v zivote nekoupil dizla u bmw
jeste muzes zkusit odpojit vahu vzduchu a chvili s tim jezdit, pokud to bude stejny, pravdepodobne bude vaha v haji, ale setjne bych rek spis to turbo, zkus diagnostiku a uvidis, pripadne si zkus nekde pujcit vahu a zkusit
Napsal: stř 24.12.2008 00:31
od Karlos745i
Napsal: stř 24.12.2008 00:47
od jeedla
Strašíte....není to zase taková pálka za 10000 ti ho krásně zrepasujou a na vrakáči za něj dáš 6000
Napsal: stř 24.12.2008 00:58
od Killca
jeedla píše:Strašíte....není to zase taková pálka za 10000 ti ho krásně zrepasujou a na vrakáči za něj dáš 6000

z vraku ok a za tejden jdem na vrakac znova pro dalsi, ale je mozny ze to tak byt nemusi
Napsal: stř 24.12.2008 01:05
od jeedla
Všecko je otázkou peněz, taky nejsem příznivcem vrakáčů, ale když to iinak nejde? Ideální je ten repasovanej(podle mě)
Napsal: stř 24.12.2008 01:18
od bmwfil
No podle příznaků to turbo nebude, spíš ta váha...
Nebo Ti to snad hodně kouří, když to nejede a mizí enormě olej ( např. 1dcl na 100Km)?
Napsal: stř 24.12.2008 08:50
od mesin
Olej nemizi,vsechno se chova jak ma,jen to po zahrati nejede. A jeste jeden poznatek: ten ubytek tahu je postupny, neni to jaky by tam neco cvaklo a nic. Proste cim teplejsi,tim mene taha. Jo a turbo se toci. Napadlo me,jestli to neni uplna blbost,pri zahrati jestli se tam neco neroztahne a neprofukuje jinam????
Napsal: stř 24.12.2008 14:04
od Killca
hele to muze bejt vaha, protoze ona vastne meri mnozstvi kysliku ve vzduchu podle teploty vzduchu, takze kdyz nasajes teplej vzduch od motoru treba, tak se to tak spatne zmeri, ze to pak tahne blbe
Napsal: stř 24.12.2008 14:17
od mesin
To uz se mi zda pravdepodobne,jen neni nahodou prisavani od motoru az za vahou vzduchu?? jen se ptam protoze nevim.
Napsal: stř 24.12.2008 14:20
od jj
Rozhodně NEdoporučuji jít pro turbo na vrakáče. Bůh ví v jakém bude stavu, záruka žádná... Doporučuji repas 10 - 15 = záruka 1 rok nebo nové z BMW 25 bez DPH.
Ale jak je psáno, může to bejt váha vzduchu, zasranej vzduchovej filtr, oil separator.... atd.
Doporučil bych ti zajet na diagnostiku a potom se uvidí. Takové dohady a odhady co to může bejt jsou jen slepé naděje na to, že za opavu zaplatíš "málo".
Mluvím ze své zkušenosti..... to samé auto netáhlo ve vyšších rychlostech,, výkon padal a více jak 180 jsem nevytáhnul. Po všelijakých testech jsem zajel na diagnostiku do
http://www.autopupik.cz a bylo jasno. Nefunkční regulace turba = jeho výměna. Mizel mi také olej a kouřilo to. Takže se mi dostal olej i do IC a sání. Takže nejen výměna turba, ale i čistka IC...atd.
Hodně štěstí!
Napsal: stř 24.12.2008 14:47
od Killca
ale kdyz to nekouri, tak to zrejme turbo nebude, mohl bys zkusit vymenit filtr v tom separacnim olejovem prostoru, jestli je filtr zarany olejem, coz urcite je, tak to nema jak poradne soukat vzduch
jinak logicky samozrejme teplej vzduch od motoru by to mohlo prisavat v koleni za vahou, ale taky ho to muze prisavat pred vahou nekde, vadnej vzduchac, nebo je proste ta vaha v haji a posila spatne informace o zmerene teplote (ciliz objemu kysliku v cmkrychlovem vzduchu)
Napsal: stř 24.12.2008 15:26
od mesin
Diky za tipy,vzduchac je novej a po oleji ani zminka. Ten maly od turba,ten odlucovac co se tady hodne resilo,jsem dneska rozebral a alespon prozatim vycistil v redidle. Urcite to prozradi diagnostika, kterou ale podstoupim az kdo vi kdy, ty vanoce. Moc vsem dekuji za tipy, ale jeste se zeptam, kdyz odchazi turbo,tak to nutne musi znamenat koureni z vyfuku?
Napsal: pát 26.12.2008 00:15
od mesin
Dneska me napadla jeste jedna alternativa, jen se chci zeptat,jestli je to mozne. Tady na foru jsem cetl,ze meli lidi problem s baterkou a auto nejelo. Je mozne,ze mi odesel alternator a provoz auta jsem tahal na baterku a po urcitem case provozu,kdyz uz to nemohla utahnout,tak auto preslo do "nouzoveho rezimu" a kdyz jsem zastavil a nechal to chvili na pokoji,tak se trochu ozivila,ale zas jen na urcitou dobu a auto zase prestalo jet? Je tady takova moznost? Napadlo me to proto, protoze mi auto kazdym dnem hur a hur startuje, coz by s turbem nemelo mit vliv. Da se doma klasickym multimetrem zjistit kapacitu,resp. kvalitu baterie? Dekuji za nazory.
Napsal: pát 26.12.2008 01:37
od Killca
muze ti dobijet slabe altik no, zkus zmerit napeti v klidovem stavu a pak nastartuj a zmer napeti pri nastartovanym motoru a pak pri podrzeni plynu
jako dizl sam o sobe muze bezet bez elektriky, ale kdybys mel altik v haji, tak treba vubec nenastartujes, nejen ze to nebude tocit dyl, ale nebude to tocit vubec
kdyztak si puc od nekoho silnou baterku a vyzkousej to
Napsal: pát 26.12.2008 06:54
od Mirda328
Killca píše:muze ti dobijet slabe altik no, zkus zmerit napeti v klidovem stavu a pak nastartuj a zmer napeti pri nastartovanym motoru a pak pri podrzeni plynu
jako dizl sam o sobe muze bezet bez elektriky, ale kdybys mel altik v haji, tak treba vubec nenastartujes, nejen ze to nebude tocit dyl, ale nebude to tocit vubec
kdyztak si puc od nekoho silnou baterku a vyzkousej to
no tenhle diesel bez stavy opravdu nepobezi

Napsal: pát 26.12.2008 12:44
od Killca
mirda2 píše:Killca píše:muze ti dobijet slabe altik no, zkus zmerit napeti v klidovem stavu a pak nastartuj a zmer napeti pri nastartovanym motoru a pak pri podrzeni plynu
kdyztak si puc od nekoho silnou baterku a vyzkousej to
no tenhle diesel bez stavy opravdu nepobezi

no tenhle asi ne, ale jiny jo

Napsal: čtv 30.04.2009 10:50
od David_Beckham
Zdravím vás lidi, mám E36 325i rv 1991 a kouří mi to jak něco a má to nehoráznou spotřebu a jak se zahřeje tak auto začíná úplně cukat a vůbec nedrží volnoběh...Vypadá to jako by to bylo přechlastané benzínem...Nevíte někdo kde může být chyba???Díky moc za rady
Napsal: čtv 30.04.2009 17:35
od Kami1
odpoj lambdu, kdyz se to zlepsi, tak je spatna, kdyz ne, tak je spatna vaha
olej nebo voda se ti neztraci?
netankujes naftu?

tipuju tu vahu(zkus si ji nekde pucit)
Napsal: pát 01.05.2009 00:26
od David_Beckham
Super hned jak budu mít auto doma, tak to vyzkouším mám ho teď na zapojení el. okna a ták......Ale moooc díky za radu jo a tu naftu jak sem to auto kupoval, tak si myslím že ten borec měl své auto nafťáka tak ze zvyku tam nalil cca 5l nafty a to se nějak pomýsilo s tím benálem a od té doby to nějak hapruje....Protože jak my to ukazoval tak vše fičelo jak mělo...Myslíš že to může být tím, že by třeba něco odešlo nebo tak?Díky za odpověď