Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Po zahrati nejede

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
mesin
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: ned 03.08.2008 00:00

#1 Příspěvek od mesin »

Ahoj dneska jsem se vracel domu a to by nebyly vanoce,aby se neco nevy....o, po urcite davce km, kdy bylo vse vporadku mi auto parkrat cuklo a v jednom kopci posleze ztratilo tah, jako by se odpojilo turbo. Domu jsem potom uz jel bez asi turba,proste tam zadny turboefekt nebyl a auto netahlo. Po dojeti domu auto trochu schladlo a jakmile jsem musel jet prac,tak ze zacatku zase tahalo,ale po par kilometrech stejny problem, proste to netahne, tak se to opakovalo vickrat,ze zacatku jede a potom nic. Je to slaby popis problemu,ale za kazdy nazor budu vdecny. A je to 320 D 110 KW. Dik moc
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#2 Příspěvek od Killca »

turbo v haji, vymena pres 20 klacku prej, to je to proc bych si v zivote nekoupil dizla u bmw

jeste muzes zkusit odpojit vahu vzduchu a chvili s tim jezdit, pokud to bude stejny, pravdepodobne bude vaha v haji, ale setjne bych rek spis to turbo, zkus diagnostiku a uvidis, pripadne si zkus nekde pujcit vahu a zkusit
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Karlos745i
Registrovaný
Příspěvky: 221
Registrován: úte 26.02.2008 01:00
Bydliště: PRAHA JIžáák
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Karlos745i »

jaj turbo od bmw bude drahy 8) 8) 8)
jeedla
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 30.09.2008 00:00

#4 Příspěvek od jeedla »

Strašíte....není to zase taková pálka za 10000 ti ho krásně zrepasujou a na vrakáči za něj dáš 6000
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#5 Příspěvek od Killca »

jeedla píše:Strašíte....není to zase taková pálka za 10000 ti ho krásně zrepasujou a na vrakáči za něj dáš 6000
:mrgreen: z vraku ok a za tejden jdem na vrakac znova pro dalsi, ale je mozny ze to tak byt nemusi
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
jeedla
Registrovaný
Příspěvky: 28
Registrován: úte 30.09.2008 00:00

#6 Příspěvek od jeedla »

Všecko je otázkou peněz, taky nejsem příznivcem vrakáčů, ale když to iinak nejde? Ideální je ten repasovanej(podle mě)
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od bmwfil »

No podle příznaků to turbo nebude, spíš ta váha...
Nebo Ti to snad hodně kouří, když to nejede a mizí enormě olej ( např. 1dcl na 100Km)?
mesin
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: ned 03.08.2008 00:00

#8 Příspěvek od mesin »

Olej nemizi,vsechno se chova jak ma,jen to po zahrati nejede. A jeste jeden poznatek: ten ubytek tahu je postupny, neni to jaky by tam neco cvaklo a nic. Proste cim teplejsi,tim mene taha. Jo a turbo se toci. Napadlo me,jestli to neni uplna blbost,pri zahrati jestli se tam neco neroztahne a neprofukuje jinam????
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#9 Příspěvek od Killca »

hele to muze bejt vaha, protoze ona vastne meri mnozstvi kysliku ve vzduchu podle teploty vzduchu, takze kdyz nasajes teplej vzduch od motoru treba, tak se to tak spatne zmeri, ze to pak tahne blbe
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
mesin
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: ned 03.08.2008 00:00

#10 Příspěvek od mesin »

To uz se mi zda pravdepodobne,jen neni nahodou prisavani od motoru az za vahou vzduchu?? jen se ptam protoze nevim.
jj
Registrovaný
Příspěvky: 166
Registrován: pon 01.09.2008 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od jj »

Rozhodně NEdoporučuji jít pro turbo na vrakáče. Bůh ví v jakém bude stavu, záruka žádná... Doporučuji repas 10 - 15 = záruka 1 rok nebo nové z BMW 25 bez DPH.

Ale jak je psáno, může to bejt váha vzduchu, zasranej vzduchovej filtr, oil separator.... atd.

Doporučil bych ti zajet na diagnostiku a potom se uvidí. Takové dohady a odhady co to může bejt jsou jen slepé naděje na to, že za opavu zaplatíš "málo".

Mluvím ze své zkušenosti..... to samé auto netáhlo ve vyšších rychlostech,, výkon padal a více jak 180 jsem nevytáhnul. Po všelijakých testech jsem zajel na diagnostiku do http://www.autopupik.cz a bylo jasno. Nefunkční regulace turba = jeho výměna. Mizel mi také olej a kouřilo to. Takže se mi dostal olej i do IC a sání. Takže nejen výměna turba, ale i čistka IC...atd.

Hodně štěstí!
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#12 Příspěvek od Killca »

ale kdyz to nekouri, tak to zrejme turbo nebude, mohl bys zkusit vymenit filtr v tom separacnim olejovem prostoru, jestli je filtr zarany olejem, coz urcite je, tak to nema jak poradne soukat vzduch

jinak logicky samozrejme teplej vzduch od motoru by to mohlo prisavat v koleni za vahou, ale taky ho to muze prisavat pred vahou nekde, vadnej vzduchac, nebo je proste ta vaha v haji a posila spatne informace o zmerene teplote (ciliz objemu kysliku v cmkrychlovem vzduchu)
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
mesin
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: ned 03.08.2008 00:00

#13 Příspěvek od mesin »

Diky za tipy,vzduchac je novej a po oleji ani zminka. Ten maly od turba,ten odlucovac co se tady hodne resilo,jsem dneska rozebral a alespon prozatim vycistil v redidle. Urcite to prozradi diagnostika, kterou ale podstoupim az kdo vi kdy, ty vanoce. Moc vsem dekuji za tipy, ale jeste se zeptam, kdyz odchazi turbo,tak to nutne musi znamenat koureni z vyfuku?
mesin
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: ned 03.08.2008 00:00

#14 Příspěvek od mesin »

Dneska me napadla jeste jedna alternativa, jen se chci zeptat,jestli je to mozne. Tady na foru jsem cetl,ze meli lidi problem s baterkou a auto nejelo. Je mozne,ze mi odesel alternator a provoz auta jsem tahal na baterku a po urcitem case provozu,kdyz uz to nemohla utahnout,tak auto preslo do "nouzoveho rezimu" a kdyz jsem zastavil a nechal to chvili na pokoji,tak se trochu ozivila,ale zas jen na urcitou dobu a auto zase prestalo jet? Je tady takova moznost? Napadlo me to proto, protoze mi auto kazdym dnem hur a hur startuje, coz by s turbem nemelo mit vliv. Da se doma klasickym multimetrem zjistit kapacitu,resp. kvalitu baterie? Dekuji za nazory.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#15 Příspěvek od Killca »

muze ti dobijet slabe altik no, zkus zmerit napeti v klidovem stavu a pak nastartuj a zmer napeti pri nastartovanym motoru a pak pri podrzeni plynu

jako dizl sam o sobe muze bezet bez elektriky, ale kdybys mel altik v haji, tak treba vubec nenastartujes, nejen ze to nebude tocit dyl, ale nebude to tocit vubec

kdyztak si puc od nekoho silnou baterku a vyzkousej to
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Mirda328
Registrovaný
Příspěvky: 732
Registrován: pát 19.03.2010 15:20

#16 Příspěvek od Mirda328 »

Killca píše:muze ti dobijet slabe altik no, zkus zmerit napeti v klidovem stavu a pak nastartuj a zmer napeti pri nastartovanym motoru a pak pri podrzeni plynu

jako dizl sam o sobe muze bezet bez elektriky, ale kdybys mel altik v haji, tak treba vubec nenastartujes, nejen ze to nebude tocit dyl, ale nebude to tocit vubec

kdyztak si puc od nekoho silnou baterku a vyzkousej to

no tenhle diesel bez stavy opravdu nepobezi :lol:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#17 Příspěvek od Killca »

mirda2 píše:
Killca píše:muze ti dobijet slabe altik no, zkus zmerit napeti v klidovem stavu a pak nastartuj a zmer napeti pri nastartovanym motoru a pak pri podrzeni plynu
kdyztak si puc od nekoho silnou baterku a vyzkousej to

no tenhle diesel bez stavy opravdu nepobezi :lol:

no tenhle asi ne, ale jiny jo :)
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
David_Beckham
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 30.04.2009 00:00

#18 Příspěvek od David_Beckham »

Zdravím vás lidi, mám E36 325i rv 1991 a kouří mi to jak něco a má to nehoráznou spotřebu a jak se zahřeje tak auto začíná úplně cukat a vůbec nedrží volnoběh...Vypadá to jako by to bylo přechlastané benzínem...Nevíte někdo kde může být chyba???Díky moc za rady
Kami1
Registrovaný
Příspěvky: 1704
Registrován: pát 24.10.2008 00:00
Bydliště: Brno

#19 Příspěvek od Kami1 »

odpoj lambdu, kdyz se to zlepsi, tak je spatna, kdyz ne, tak je spatna vaha
olej nebo voda se ti neztraci?
netankujes naftu? :) tipuju tu vahu(zkus si ji nekde pucit)
David_Beckham
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 30.04.2009 00:00

#20 Příspěvek od David_Beckham »

Super hned jak budu mít auto doma, tak to vyzkouším mám ho teď na zapojení el. okna a ták......Ale moooc díky za radu jo a tu naftu jak sem to auto kupoval, tak si myslím že ten borec měl své auto nafťáka tak ze zvyku tam nalil cca 5l nafty a to se nějak pomýsilo s tím benálem a od té doby to nějak hapruje....Protože jak my to ukazoval tak vše fičelo jak mělo...Myslíš že to může být tím, že by třeba něco odešlo nebo tak?Díky za odpověď
Odpovědět