Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Po zahrati nejede
Ahoj dneska jsem se vracel domu a to by nebyly vanoce,aby se neco nevy....o, po urcite davce km, kdy bylo vse vporadku mi auto parkrat cuklo a v jednom kopci posleze ztratilo tah, jako by se odpojilo turbo. Domu jsem potom uz jel bez asi turba,proste tam zadny turboefekt nebyl a auto netahlo. Po dojeti domu auto trochu schladlo a jakmile jsem musel jet prac,tak ze zacatku zase tahalo,ale po par kilometrech stejny problem, proste to netahne, tak se to opakovalo vickrat,ze zacatku jede a potom nic. Je to slaby popis problemu,ale za kazdy nazor budu vdecny. A je to 320 D 110 KW. Dik moc
turbo v haji, vymena pres 20 klacku prej, to je to proc bych si v zivote nekoupil dizla u bmw
jeste muzes zkusit odpojit vahu vzduchu a chvili s tim jezdit, pokud to bude stejny, pravdepodobne bude vaha v haji, ale setjne bych rek spis to turbo, zkus diagnostiku a uvidis, pripadne si zkus nekde pujcit vahu a zkusit
jeste muzes zkusit odpojit vahu vzduchu a chvili s tim jezdit, pokud to bude stejny, pravdepodobne bude vaha v haji, ale setjne bych rek spis to turbo, zkus diagnostiku a uvidis, pripadne si zkus nekde pujcit vahu a zkusit
vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 221
- Registrován: úte 26.02.2008 01:00
- Bydliště: PRAHA JIžáák
- Kontaktovat uživatele:
Olej nemizi,vsechno se chova jak ma,jen to po zahrati nejede. A jeste jeden poznatek: ten ubytek tahu je postupny, neni to jaky by tam neco cvaklo a nic. Proste cim teplejsi,tim mene taha. Jo a turbo se toci. Napadlo me,jestli to neni uplna blbost,pri zahrati jestli se tam neco neroztahne a neprofukuje jinam????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 166
- Registrován: pon 01.09.2008 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Rozhodně NEdoporučuji jít pro turbo na vrakáče. Bůh ví v jakém bude stavu, záruka žádná... Doporučuji repas 10 - 15 = záruka 1 rok nebo nové z BMW 25 bez DPH.
Ale jak je psáno, může to bejt váha vzduchu, zasranej vzduchovej filtr, oil separator.... atd.
Doporučil bych ti zajet na diagnostiku a potom se uvidí. Takové dohady a odhady co to může bejt jsou jen slepé naděje na to, že za opavu zaplatíš "málo".
Mluvím ze své zkušenosti..... to samé auto netáhlo ve vyšších rychlostech,, výkon padal a více jak 180 jsem nevytáhnul. Po všelijakých testech jsem zajel na diagnostiku do http://www.autopupik.cz a bylo jasno. Nefunkční regulace turba = jeho výměna. Mizel mi také olej a kouřilo to. Takže se mi dostal olej i do IC a sání. Takže nejen výměna turba, ale i čistka IC...atd.
Hodně štěstí!
Ale jak je psáno, může to bejt váha vzduchu, zasranej vzduchovej filtr, oil separator.... atd.
Doporučil bych ti zajet na diagnostiku a potom se uvidí. Takové dohady a odhady co to může bejt jsou jen slepé naděje na to, že za opavu zaplatíš "málo".
Mluvím ze své zkušenosti..... to samé auto netáhlo ve vyšších rychlostech,, výkon padal a více jak 180 jsem nevytáhnul. Po všelijakých testech jsem zajel na diagnostiku do http://www.autopupik.cz a bylo jasno. Nefunkční regulace turba = jeho výměna. Mizel mi také olej a kouřilo to. Takže se mi dostal olej i do IC a sání. Takže nejen výměna turba, ale i čistka IC...atd.
Hodně štěstí!
ale kdyz to nekouri, tak to zrejme turbo nebude, mohl bys zkusit vymenit filtr v tom separacnim olejovem prostoru, jestli je filtr zarany olejem, coz urcite je, tak to nema jak poradne soukat vzduch
jinak logicky samozrejme teplej vzduch od motoru by to mohlo prisavat v koleni za vahou, ale taky ho to muze prisavat pred vahou nekde, vadnej vzduchac, nebo je proste ta vaha v haji a posila spatne informace o zmerene teplote (ciliz objemu kysliku v cmkrychlovem vzduchu)
jinak logicky samozrejme teplej vzduch od motoru by to mohlo prisavat v koleni za vahou, ale taky ho to muze prisavat pred vahou nekde, vadnej vzduchac, nebo je proste ta vaha v haji a posila spatne informace o zmerene teplote (ciliz objemu kysliku v cmkrychlovem vzduchu)
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Diky za tipy,vzduchac je novej a po oleji ani zminka. Ten maly od turba,ten odlucovac co se tady hodne resilo,jsem dneska rozebral a alespon prozatim vycistil v redidle. Urcite to prozradi diagnostika, kterou ale podstoupim az kdo vi kdy, ty vanoce. Moc vsem dekuji za tipy, ale jeste se zeptam, kdyz odchazi turbo,tak to nutne musi znamenat koureni z vyfuku?
Dneska me napadla jeste jedna alternativa, jen se chci zeptat,jestli je to mozne. Tady na foru jsem cetl,ze meli lidi problem s baterkou a auto nejelo. Je mozne,ze mi odesel alternator a provoz auta jsem tahal na baterku a po urcitem case provozu,kdyz uz to nemohla utahnout,tak auto preslo do "nouzoveho rezimu" a kdyz jsem zastavil a nechal to chvili na pokoji,tak se trochu ozivila,ale zas jen na urcitou dobu a auto zase prestalo jet? Je tady takova moznost? Napadlo me to proto, protoze mi auto kazdym dnem hur a hur startuje, coz by s turbem nemelo mit vliv. Da se doma klasickym multimetrem zjistit kapacitu,resp. kvalitu baterie? Dekuji za nazory.
muze ti dobijet slabe altik no, zkus zmerit napeti v klidovem stavu a pak nastartuj a zmer napeti pri nastartovanym motoru a pak pri podrzeni plynu
jako dizl sam o sobe muze bezet bez elektriky, ale kdybys mel altik v haji, tak treba vubec nenastartujes, nejen ze to nebude tocit dyl, ale nebude to tocit vubec
kdyztak si puc od nekoho silnou baterku a vyzkousej to
jako dizl sam o sobe muze bezet bez elektriky, ale kdybys mel altik v haji, tak treba vubec nenastartujes, nejen ze to nebude tocit dyl, ale nebude to tocit vubec
kdyztak si puc od nekoho silnou baterku a vyzkousej to
vlevo je matal
a vpravo Killca 


Killca píše:muze ti dobijet slabe altik no, zkus zmerit napeti v klidovem stavu a pak nastartuj a zmer napeti pri nastartovanym motoru a pak pri podrzeni plynu
jako dizl sam o sobe muze bezet bez elektriky, ale kdybys mel altik v haji, tak treba vubec nenastartujes, nejen ze to nebude tocit dyl, ale nebude to tocit vubec
kdyztak si puc od nekoho silnou baterku a vyzkousej to
no tenhle diesel bez stavy opravdu nepobezi

mirda2 píše:Killca píše:muze ti dobijet slabe altik no, zkus zmerit napeti v klidovem stavu a pak nastartuj a zmer napeti pri nastartovanym motoru a pak pri podrzeni plynu
kdyztak si puc od nekoho silnou baterku a vyzkousej to
no tenhle diesel bez stavy opravdu nepobezi
no tenhle asi ne, ale jiny jo

vlevo je matal
a vpravo Killca 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: čtv 30.04.2009 00:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 5
- Registrován: čtv 30.04.2009 00:00
Super hned jak budu mít auto doma, tak to vyzkouším mám ho teď na zapojení el. okna a ták......Ale moooc díky za radu jo a tu naftu jak sem to auto kupoval, tak si myslím že ten borec měl své auto nafťáka tak ze zvyku tam nalil cca 5l nafty a to se nějak pomýsilo s tím benálem a od té doby to nějak hapruje....Protože jak my to ukazoval tak vše fičelo jak mělo...Myslíš že to může být tím, že by třeba něco odešlo nebo tak?Díky za odpověď