Stránka 1 z 3
Napsal: ned 14.12.2008 20:04
od JasonWoorhes
Zdravim mam problem s mojim tds .Celou dobu v poho dnes chci nastartovat a nic rozsvití se kontolky žhaveni a součastně porád svítí kontrolka řídící jednotky . Někdy po zapnutí a vypnutí klíčku vše jde jak má. Ale ted už ani to nepomahá. Připojení na diagnostiku mám celkem z ruky tak nejprve zkouším se ptát tady . Díky za všechy rady.
Napsal: pon 15.12.2008 01:22
od Killca
a otaci to motorem jen to nestartuje nebo to ani nepovoli otoceni motoru? neklepe/prska/boucha to pri otoceni klickem do start polohy?
Napsal: pon 15.12.2008 06:18
od JasonWoorhes
Vše funguje jen nechytne a je slyšet nejake cvaknuti jako relatka. Točí do vymlácení baterky a porad svítí ty dvě kontrolky vubec nezhasnou. Koukal jsem na relátka jsou drobet zoxidovane ,tak je vyčistím a pak bych se kouknul na řídicí vstrik či jestli nemam vodu v řídicí jednotce. jinak fakt nevím
Napsal: pon 15.12.2008 18:20
od Slavisimo
Zkontroluj rele zhaveni...Tohle rele najdes na ridici jednotce. Ridici jednotka je v motorovem prostoru VIZ. Foto
Obcas se stava ze tam zatejka a rele skoroduje a prestane fungovat..Hlavne ted v mrazu, ta sul a tak...
Kdyz zapnes klic tak by melo byt slyset cerpani nafty z nadrze podavacim cerpadlem...kdyztak zkontroluj privodni kabely a nebo pokud se podari tak ho vyndej a vyzkousej...
Napsal: úte 16.12.2008 06:14
od JasonWoorhes
Dobře odpoledne na to kouknu pak se ozvu
Napsal: úte 16.12.2008 20:22
od JasonWoorhes
Tak jsem se dneska na to rele kouknul a vizualne se zda bejt v poho,pro jistotu jsem kontakty prostriknul sprejem a nic porad stejne, sviti ty dve kontrolky. Svítí i kdyz jsem to rele cele odpojil.Necha se nějak zjistit ( zmerit ) jestli je ok ? Jeste jsem zjistil ze necvakne odpojovací ventyl na cerpadle. Ale kdyz na nej privedu + tak funguje. Poradí někdo ?
Napsal: stř 17.12.2008 03:32
od Slavisimo
Odkud si? Chtelo by to diagnostiku, i kdyz se bojim ze to nic nezjisti.
Napsal: stř 17.12.2008 06:17
od JasonWoorhes
Z Volyně Jižní Čechy. To pripojeni na diagnostiku budu mit koncem tydne ,nebude to sice primo v bmw ale aspon neco. Jen mam takove tuseni ze bude ř.jednotka ko. Pročítal jsem forum a našel podobnej případ a bylo to pravě tou ř.jednotkou. Tak nevim

Napsal: stř 17.12.2008 23:48
od Slavisimo
Ve Volyni sem byl v nedeli

dobry..jakou mas barvu?...az budes neco vedet tak dej vedet

Napsal: čtv 18.12.2008 06:15
od JasonWoorhes
Tmavě zelenou metlu

Dobrá o víkendu budu doufam moudřejší.
Napsal: pon 22.12.2008 16:02
od JasonWoorhes
Tak jsem se na diagnostiku nedostal . Ale po ohledani jsem našel upadlej kontakt nějakého ventilu ( nevim co to je za ventil ). Nevim jestli to na to muže mít takovej dopad ze to auto nenastartuje a sviti ty kontrolky.

Napsal: pon 22.12.2008 16:51
od dsvatos
Jde ti do toho při startování nafta?
Napsal: pon 22.12.2008 18:41
od troutny
No pakliže ti to upadlo od chcípacího ventilu na vstřikovacím čerpadle ,tak nenastartuješ ani za zlatý prase.
Jestli je to ono,měl by to být zelený káblík.
Napsal: pon 22.12.2008 19:38
od JasonWoorhes
Ten ventil je vyfocenej na odkazu vejš , nevím na co je. Tak to schrnu co zatím vím a co si myslím případně mě opravte. Elektromagnetický ventil při otočení klíčku necvakne a při přivedení proudu z baterky ano. Podávací čerpadlo jsem ještě nezkoušel ale kdyby bylo ko, tak se ten ventil take neotevře že? Jestli je to tak , tak bych se zítra zaměřil na to čerpadlo ,jestli do něj jde proud jestli dava palivo . Místo rele případne propojil svorku 30 s 87 abych měl jistotu že je rele ok. Je to tak ?
Napsal: úte 23.12.2008 00:51
od Killca
slavisimo napise co k tomu, ja ty dizly moc neumim, neberu je jako adekvatni motor v bmw

Napsal: úte 23.12.2008 01:31
od Slavisimo
Nenapisu protoze uz sem se na ten ventil(konektor) jednou tady ptal a porad nevim k cemu je
Ale jestli je to ulomeny tak to zrejme bude problem

Napsal: úte 23.12.2008 15:21
od JasonWoorhes
Tak jsem dnes byl na diagnostice a neukázalo to nic tedy přesně řečeno vše jako ABS,Airbag to ukázalo ,jen do motorové části to vubec nepřipojilo ( nic to nenašlo ). Při zkoumaní vím že mě nejde vubec podávací čerpadlo po přivedení proudu z baterky funguje. A funguje i po přemostění svorky 30 s 87 místo relé. Mám počítat ze mě opustila řídicí jednotka ?

Napsal: úte 23.12.2008 16:27
od troutny
Killca píše:
slavisimo napise co k tomu, ja ty dizly moc neumim, neberu je jako adekvatni motor v bmw

Jestli hadička (modrá) vede k sání tak je to elektropneumatický ventil EGR.
Pokud ovšem nevede k takovým ovladači na žaluzie za chladičem.
Jezdí to i bez toho.
Podavací čerpadlo jde zároven se žhavením a po nastartování motoru furt.
Prohlídni to relé žhavení.
Jinak hlavní relé DDE motoru se proklemovává z + na dva výstupy,čísla si nepamatuji,ale dráty jsou bíločervené.
Napsal: úte 23.12.2008 21:33
od JasonWoorhes
Mužeš mě zjistit jaké čísla to jsou ? nerad bych tam něco dodělal

Napsal: úte 23.12.2008 23:03
od troutny
Hale a cáká ti z toho nafta po odpojení vstřikovací trubky od vstřiku při zastartování?
Pakliže ano,tak ti to nežhaví.
Chce to zkusit jestli to cáká.