Stránka 1 z 1
Napsal: pon 08.12.2008 16:42
od Barcetka
Zdarec,
v kolika otáčkách se má spínat turbo? Je to auto rodičů, žel bohu 2000 rok

a na to, že má najeto 60 tis., tak už měnili váhu vzduchu, vstřikovací čerpadlo a stejně auto nejede tak jak má. Já se s tím bojím předjíždět, protože se své E36 325 td jsem zvyklá na něco silnějšího. Nemělo by to být naopak?
Napsal: pon 08.12.2008 23:51
od martilulin
no me zacina kolem 1800,stuj napul venku a seslapni plyn,jde to venku slyset.To fakt ty 100kw byly takovy smejdy?60tis a takovy opravy,to cerpadlo me dostalo

.No kde to sevisuji?Origo BMW?Vaha se totiz taky da vycistit,Jim bude odchazet cerpadlo,ale nebude jim praskat hlava/ne tak snadno/ jako tobe.Ale 325 jede moc pekne a je spolehliva.
Napsal: úte 09.12.2008 11:13
od Barcetka
No právě že táhne až tak od 2,6 tis... mně u té E36 taky spíná v nějakých 1,8... tak mě to dost zaráží. Myslela jsem, že ta rodičů bude lepší, ale fakt to tak není... Ten můj mazlík zatím drzí jak má... ale hlavně se o něj starám, nechat zahřát, dotočit turbínku, aditivum do nafty... a hlava zatím úplně v pohodě
Napsal: úte 09.12.2008 11:27
od martilulin
To je prave ono,ja se s tou svoji taky takhle mazlim,ale obcas se pristihnu,ze bych na to rad tlapl i za studena,ale..No ja to vidim na regulaci turba,nevim jakym stylem jezdi tvi rodice,ale treba ja jednou rocne beru auto rodicu a na okruhu mu dam takovy sajgon ze se nestaci divit,oni totiz opatrnejsi lide,jezdi sice slusne,ale pak zatuhavaji takove ty normalni veci...Ale v tomto km nabehu je to hnus velebnosti.Zajed k nekomu na diagnostiku,staci CarSoft,tak vidis tlak paliva i tlak turba.Od toho bych zacal.
Napsal: úte 09.12.2008 17:41
od Luckysheck
Zlato to není jen tvoje BMW ale naše...tys ho kvůli barvě ani kupovat nechtěla

... jinak bych to také viděl na regulaci turba. Jinak ta 320 d má težký život,v létě tahá přívěz,v zimě často na hory a jinak krátké jízdy do 3 km se studeným motorem a svižná tchýně bavorovi také neprospívá

Napsal: úte 09.12.2008 17:44
od Barcetka
Tak naši jsou přesný opak... vytáčení za studena, nenechají dotočit turbo... ale mně nikdo neposlouchá, když se jim snažím poradit (sem přece mladá a blbá a ještě děcko ):evil: a pak se diví, že to tak zlobí. No v pondělí to zase někam vezeme, tuším do bohunic do brna, tak uvidíme. Ale ten mechoš, co s ním mluvil říkal, že turbo se má spínat až tak v těch 2,5 tis... tak jsem trošku nechápala, podle mě je to hafo blbost, ale já přece nejsem vyučený automechanik

Napsal: úte 09.12.2008 17:46
od Barcetka
ty máš modrouše já bělouše... ale jinak jsou přece jistě oba naši miláčci

Napsal: úte 09.12.2008 18:19
od martilulin
Dneska jsem zapojoval multifunkci jednomu klubakovi,mel 320d jako tvoji rodice.No vzal jsem to na projizdku,muzu rict,ze tak brutalni rozdil oproti CR jsem necekal,no ale u nej jsem tipoval cerpadlo,rachtalo docela dost.No jestli se o to tak staraji a maji kratke jizdy,vidim to opravdu na to turbo.
Napsal: úte 09.12.2008 18:20
od Luckysheck
Ale ležím pod ním já že

...
Napsal: úte 09.12.2008 18:41
od martilulin
Napsal: úte 09.12.2008 18:46
od Barcetka
Hele... to Luckysheck se občas přeřekne a řekne, že je to jeho a já sama říkám, že jsou všechny jeho!!! A mezi námi... já s tebou u těch aut taky mrznu! Nebo snad nejsem dobrý pomocník???

Ale jedno mi nevezmeš... nejvíce a nejdéle a s největší láskou je leštím já!
Jinak děkuji za radu

Napsal: úte 09.12.2008 18:46
od Luckysheck
Kamaráde tak to jsem rád, že nejsem sám

Napsal: úte 09.12.2008 18:56
od martilulin
To mas aspon v klidu,ze ti sem tam neco pridrzi a pomuze.

To ta moje ani nepridrzi,nepomuze a jeste me zjebe kde jsem,ze mam byt doma.Jak si to kdo udela...
