Stránka 1 z 1

Napsal: pát 05.12.2008 16:59
od jpavel76
Ahoj,

nezkoušel jste někdo dát jiné ostřikovače, které by vodu víc rozprášily a namočily okno v celé ploše ? Když mám hodně zasviněné sklo tak ty standardní nejsou úplně ideál...

Napsal: sob 06.12.2008 02:42
od Killca
nezkousel, ale laskoval sem s myslenkou kopnout tam nejaky vyhrejvany, ktery by strikaly jako na skode fabii, auto nesmirne hnusny, absolutne na hovno se chovajici na silnici s hnusnym intrem, ale ostrikovace skvely

tak nevim jestli by se to tam dalo dobastlit, nechces to vyzkouset? :-D

Napsal: sob 06.12.2008 10:01
od fixCZer
na e36 jsem měl takový chrom tuning, za č měsíce se rozpadli, už nikdy víc, největší blbost v autě, tak mi kámoš dal vyhřejnaný z pětky (´92) a stříkaj jak o závod a to vyhřejvání je dobrej luxus. Ale na celý okno to nerozstříkne, ale dá to takovej proud že to umeje i stěrače, který to pěkně rozetřou :lol:

Napsal: pon 08.12.2008 15:43
od MadMaxII
fixCZer píše:na e36 jsem měl takový chrom tuning, za č měsíce se rozpadli, už nikdy víc, největší blbost v autě, tak mi kámoš dal vyhřejnaný z pětky (´92) a stříkaj jak o závod a to vyhřejvání je dobrej luxus. Ale na celý okno to nerozstříkne, ale dá to takovej proud že to umeje i stěrače, který to pěkně rozetřou :lol:


Kdysi jsme na skole probirali trysky, v podstate jde o vnitrni tvar a pracovni tlak a kdyz je to dobre natvarovane tak i s minimalnim tlakem jses schopen delat vodni clonu, takze otazka zni, nechal jsi tam ty trysky origo nebo jsi menil i ty? Kdyby nezabrali ani ty 5kovy ci 7kovy trysky tak jedine pouzit trysky z fabky jak rikal killca no... :cry:
Pac u takhle malejch trysek dodelavat ten vnitrni tvar ruco to bude unreal, no mrknu na to ale neverim tomu ze by stacilo jedno sikovne vrtnuti do stavajicich... :x :evil:

Napsal: pon 08.12.2008 17:23
od Dan td
Já to vyřešil koupí nových origo trysek ( 48,- Kč vč. DPH / ks v AMT :) ) a nestěžuju si. Po seřízení to meje naprosto dostatečně a je to bez bastlení :P

Napsal: úte 09.12.2008 19:16
od fixCZer
MadMaxII píše:
fixCZer píše:na e36 jsem měl takový chrom tuning, za č měsíce se rozpadli, už nikdy víc, největší blbost v autě, tak mi kámoš dal vyhřejnaný z pětky (´92) a stříkaj jak o závod a to vyhřejvání je dobrej luxus. Ale na celý okno to nerozstříkne, ale dá to takovej proud že to umeje i stěrače, který to pěkně rozetřou :lol:


Kdysi jsme na skole probirali trysky, v podstate jde o vnitrni tvar a pracovni tlak a kdyz je to dobre natvarovane tak i s minimalnim tlakem jses schopen delat vodni clonu, takze otazka zni, nechal jsi tam ty trysky origo nebo jsi menil i ty? Kdyby nezabrali ani ty 5kovy ci 7kovy trysky tak jedine pouzit trysky z fabky jak rikal killca no... :cry:
Pac u takhle malejch trysek dodelavat ten vnitrni tvar ruco to bude unreal, no mrknu na to ale neverim tomu ze by stacilo jedno sikovne vrtnuti do stavajicich... :x :evil:


komplet oskřikovaře s triskama. na e36 to nejde na přímo ale je tam zlom, což asi ztrácí efektivitu, kdežto z tý pětky je to z hadičky napřímo přes trysky, v tom asi bude největší efekt :lol:
já su velice spokojen :P

Napsal: stř 10.12.2008 11:35
od jpavel76
Já nevidím problém v tlaku, poté co jsem trysky vyčistil, je tlak dobrý, množství vody taky, jen ta kapalina končí na skle ve 4ech bodech a na takovýto suchý bláto by to chtělo roztříknout víc... No jako ta fábie :-D

Zkusim to prozkoumat...

Napsal: stř 10.12.2008 12:59
od Zave
e46 v roce 2003 a vejs mela uz ty rozprasovaci. Tak treba z toho, ale tam je to implantovane v te mrizce, takze netusim jak to dostat na e36 :)