vymienal som hlavu na 318TI, rozvody som poskladal (dufam) dobre, motor bol v TDC pre 1. valec a vacky boli kolmo. Ked som nastartoval, motor isiel v pohode, vymenil som este olej, ale po cca 3km motor zacal jemne klepat. Ked som isiel domov, tak po cca 10km motor zacal klepat uz poriadne. Hlavne pri 2000 - 2500ot.
napada vas niekoho co by to mohlo byt? slabo utiahnute ozubene kolesa na vacke? alebo nieco ine?zvuk ide spod veka ventilov, ale neviem presne urcit ci ide z vaciek, alebo z rozvodov..
a este som si vsimol jednu vec, ked sa dotknem spojkoveho pedalu (staci aj uplne jemne stlacit), nieco zacne hrkat, ako keby neake koleso ozubene o nieco narazalo, aelbo take nieco, a frekvencia toho klepania je zavisla o otacok motora.. sak ja to auto viac opravujem ako v nom jazdim
cidlo klepani motoru????to je ake???myslis ten indukcny snimac polohy vacky s predu motora na hlave co drzi na jednom srobe s imbusovou hlavou? To neni myslene ako vysmech alebo nieco take - len ci myslime to iste..dik
urcite to neni snimac polohy vacky ani snimac polohy klikove hridele, nekde tam bude dalsi, koukam do ETK dke by mohl byt, vim ze tam je, ale nevim kde
5ekl bych že mám uplně stejný problém klepe mi to přesně jak říkáš v servisech mi řekli že by to mohl být rosypaný setrvačník zítra se pouštím do rozebírky tak uvidím.
machane píše:5ekl bych že mám uplně stejný problém klepe mi to přesně jak říkáš v servisech mi řekli že by to mohl být rosypaný setrvačník zítra se pouštím do rozebírky tak uvidím.
U iS v E36 by měla být dvouhmota jen u aut s klimou. Má ten kompakt klimu?
Klepe to pořád při řazení to nějak markantně nepocituju ale jak říká patres od 2000 to začne klepat hodně a při sešlápnutí spojky taky. navíc na pedálu spojky cítím chvění. Sem bezradný.
ano mam klimu..kde je to cidlo??? inak uz som to klepanie odstranil - bol to povoleny srob na vodidlach rozvodov...ale teraz to zas klepe DO 2000ot....do prdele, mna snad fakt porazi