Stránka 1 z 1
Napsal: úte 18.11.2008 20:30
od Magister
zdar chlapi,
nevíte někdo, čím by mohlo bejt vyskočení otáček do maxima během jízdy??Včera v noci jsem normálně dojel domů a vše fungovalo bez nejmenšího problému.(bylo mínus 6 C )Ten nastal až dneska ráno, kdy jsem ujel asi 2 km a najednou začalo auto zrychlovat, tak jsem vyšlápnul spojku a otáčky letěly nahoru jako při plném plynu, tak jsem vypnul klíček, pak opět zkusil nastartovat a bylo to dobré a po dvou kilácích to udělao znova.
Myslel jsem, že turbo propustilo olej, ale potrubí je čísté(mám 3 měsíce nové turbo).
Jedná se o 330 D 2001
Napsal: úte 18.11.2008 21:16
od HAMANN
Tohle jsem videl v batmanovi, žolík se napojil na batmanovo auto a to pak mohl cely ovladat!!
Napsal: úte 18.11.2008 21:20
od Passi
presne tohle dela, kdyz turbo propousti a unkajici olej se nahromadi v IC.
kdyz ho pak zahraty motor nasaje, tak je zle... auto zacne nekontrolovane zrychlovat, nebo vyleti otacky do nebes.... ale pkud by to bylo co pisu, tak v tu chvili, kdyz vypnes klicek, tak se nic nebude dit a motor bude porad v max otackach dokud neshori nasata smes oleje.
u tebe bude problem nekde jinde....
Napsal: úte 18.11.2008 21:45
od Addis
Známý měl podobný problém s otáčkama u 530d e46 a měnil měřič hmotnosti vzduchu a senzor předřadného tlaku.
Napsal: úte 18.11.2008 22:13
od Magister
odhali to diagnostika ty cidla?jinak a tim olejem je mi to jasne,ale potrubi je ciste,takze opravdu vidim problem nekde v senzorech,ci cidlech
Napsal: úte 18.11.2008 22:18
od Addis
HAMANN píše:Tohle jsem videl v batmanovi, žolík se napojil na batmanovo auto a to pak mohl cely ovladat!!
zasmál jsem se

Napsal: úte 18.11.2008 22:20
od Addis
no to asi neodhalí, to by ti muselo dělat kontinuálně, a řekl bych že jednou ti to dělá a pak máš zas klid a pak zas z ničeho nic.. přišli na to empiricky, měnili díl po dílu až to klaplo..
Napsal: stř 19.11.2008 03:01
od Killca
takze vaha vzduchu, jako vzdy a vsude, zkus ji prolit technickym benzinem a pak zkouset, nebo ji proste odpojit a jezdit chvili bez ni jestlito jeste udela, je to trubka na sani od ktery vede konektor a pak vede trubka dale do sani
Napsal: stř 19.11.2008 10:11
od Butch5
Me se to stalo u 525TDs , delalo to cidlo polohy klikoveho hridele myslim, bylo to takovy cidylko hned za starterem, na kterej je napojenej kablik. Na cidle nic nepoznas, ale proste jsem to zkusil vymenit za jiny z vrakace, pac mi radili, ze to bude ono a bylo to ono. U tvyho auta by to mohl byt stejny problem.
Napsal: stř 19.11.2008 14:50
od Magister
zkusím tu váhu, pak to čidlo a uvidíme.Prostě si myslím, že na nějaké to čidlo zapůsobil neblahodárně ten mráz.....
Napsal: čtv 20.11.2008 12:23
od DFender
HAMANN píše:Tohle jsem videl v batmanovi, žolík se napojil na batmanovo auto a to pak mohl cely ovladat!!

... sry ale musel sem, tohle je moc pěkný!

Napsal: čtv 20.11.2008 13:44
od Kugy
Addis píše:HAMANN píše:Tohle jsem videl v batmanovi, žolík se napojil na batmanovo auto a to pak mohl cely ovladat!!
zasmál jsem se

Nevím co je na tom k smíchu když to není pravda,mám takovej pocit že to byl tučňák

Napsal: čtv 20.11.2008 14:51
od Francis
Pokud máš tempomat, mohla by být závada i tam.
Napsal: čtv 20.11.2008 15:24
od Magister
tempomat mám...zkusím ho odpojit....
Napsal: čtv 20.11.2008 23:31
od habitat
presne tohle se mi stalo u oktavky nedavno 1.9 TDI, bylo v prdeli turbo...
Napsal: pát 21.11.2008 01:17
od starML
Butch5 píše:..... delalo to cidlo polohy klikoveho hridele ...........
Podle mne je to čidlo kliky, jak píše "Butch5", totéž popisoval "xtreme" na slovenském fóru. Zkus se tam kouknout a napiš mu.