Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E46 320i cukání motoru v nízkých otáčkách

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
jAKUB
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 03.11.2008 01:00

#1 Příspěvek od jAKUB »

Zdravim všechny.Chtěl bych se poptat mám BMW 320i 110KW a když jedu na 2,3,4,5 a mám otáčky kolem 1500-2000 a sešlápnu plyn na podlahu tak auto 1x až 2x cukne jinak když to udělám kdykoliv kolem 2500 tisíce otáček tak jede krásně až do omezovače.Nevíte jestli to nemohou být jen svíčky.Měl někdo už takový problém.Pak mám ještě jeden dotaz když prošlápnu plyn na volnoběh tak se kolem 1000 otáček ozve zvuk jako by to někde sálo falešný vzduch.Mohlo by tohle mít vliv na to cukání?Předem díky za odpověď.Jakub
jAKUB
Registrovaný
Příspěvky: 52
Registrován: pon 03.11.2008 01:00

#2 Příspěvek od jAKUB »

Tak první problém se zdá být vyřešený natankováním benzinu shell v power racing potom co jsem původní 98 od robinoil vyjel až na rezervu.Ten druhý dělá vzduchová klapka má vyběhanou osičku tak je hlučnější,ale v servisu BMW mi řekly,že pokud mi nevadí že je hlučnější tak není potřeba jí měnit může vydržet ještě třeba 100000KM.
berkelay
Registrovaný
Příspěvky: 928
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Bydliště: Rakovník / Karviná
Klubové ID: 1823

#3 Příspěvek od berkelay »

omlouvám se za oživení starého tématu, ale úplně stejně se mi chová M30B35. Když mezi 1000 - 200 otáčkami více šlápnu na plyn, tak chod motoru se změní a jakoby se v něm něco "hádalo" a auto začne celé cukat. Když se přehoupnu přes 2000 otáček tak můžu šlápnout na plyn brutálnějí a cukání nenastane a auto bez problému zrychluje. Když do těch 2000 otáček přidávám pomalu, tak je to také bez cukání. Stejně pokud jedu do kopce a mám tam třeba 4stupeň a 1700otáček tak můžu na plyn šlápnout více a bez cukání, pokud ve stejných otáčkách šlápnu plyn stejně hodně na rovince, tak cukám.

Nechal jsem to dát do servisu na diagnostiku, která ale prý nic nezjistila. Akorát jsem pak při odjezdu ze servisu zjistil, že mám na BC spotřebu 28l/100km. Příjížděl jsem tam se spotřebou 13l/100km... ani si raději nepředstavuji, jak s tím ti ču*áci asi museli prasit...
Otázka je, co bude nejpravděpodobnější příčina. Když diagnostika nic neřekla, budu muset vyměnit více věcí, a proto bych chtěl na tu špatnou narazil co možná nejdříve.
1/ Cívka ?
2/ Zapalovací kabely ?
3/ Váha ?
4/ Lambda ?
5/ Čidlo/a ? (auto necukalo do té doby, než jsem musel jet cca 80km s tekoucí vodní pumpou. Pumpu jsem už vyměnil. Není náhodou pod vodní pumou na motoru M30 čidlo kliky ? Nemohla ta voda čidlo poškodit ?)

díky za nápady
zool
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav / Praha

#4 Příspěvek od zool »

stejnej problem jako jakub, ale u e36 1,8, driv mi to delalo i v zatahu kdyz sem jel 120 treba,ale to se vyresilo,ptze mi to prisavalo falesnej vzduch, tedka mi to udela jen obcas v nizkejch otackach,nebo na volnobeh kdyz to proslapnu, civku,svicky,pal filtr mam meneny,tak nvm nvm,diagnostika nic
berkelay
Registrovaný
Příspěvky: 928
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Bydliště: Rakovník / Karviná
Klubové ID: 1823

#5 Příspěvek od berkelay »

na volnoběh to zase mě nedělá :-) prošlápnu a motor se vytočí rychle bez problému. Akorát se mi zdá, že volnoběh má trochu nižší otáčky, hlavně za studena, tak kolem 500ot a skoro to zdechá. Když motor ale na volnoběh trochu vytočím tak do 2500, tak se vrátí zpět jak má být. Navíc volnoběh trochu osciluje, ale jen nepatrně, v autě se zavřeným oknem to není po zvuku skoro poznat, ručička jde nahoru a dolu tak maximálně o milimetr. Venku to ale už trochu slyšet je. Sakra, kdyby ta diagnostika aspoň něco řekla. Ale taky kdo ví, co to bylo za diagnostiku, jestli se s tím v tom servisu jen neprojeli hajzlové :-)
Odpovědět