Stránka 1 z 1

Napsal: stř 05.11.2008 10:15
od lukasbu
Čau chlapi mám takovej problém když přeřazuju na vyšší rychlostní stupeň, tak při sešlápnutí spojky se mi zvednou otáčky cca o 500, jako kdybych nepustil plyn. Neíte prosím někdo co by to mohlo být?? Čím vyšší otáčky tím je to znatelnější. Mám BMW e46 320i r.v.98 předem dík :wink:

Napsal: pon 10.11.2008 11:40
od danodorka
Ja mám tiež podobny problem, včera sa mi stalo na E36 compact 316i ,že pri jazde a vyhodení neutralu začali otačky aj motor stupať a klesať presne od 1000 do 1500 v rýchlych intervaloch, po zastavení na mieste sa ustálili na cca 1100 a aj motor. Vie mi niekto poradiť v čom by mohol byť problem? dakujem

Napsal: pon 10.11.2008 19:18
od Killca
pro oba, vaha vzduchu, lambda, ale nejdriv zkontrolujte (poradne!) jestli nemate diru nekde v sani, neco povolenyho, natrzenyho, ztrouchnivelyho

Napsal: úte 11.11.2008 12:36
od twigac
souhlasim..u me to byla vaha vzduchu a hlavne hadice skontrolovat

Napsal: úte 11.11.2008 13:54
od George_D
Pokud to nebude ani jedna věc, zkontrolujte si vedení plynovýho lanka, jestli někde nedrhne, u IS jsem si ho jednou nějak podivně skřípnul a zustával mi trošku viset plyn, padal pomalu a taky vylítávali otáčky :wink:

Napsal: úte 11.11.2008 15:11
od Speedy
pokud to není díra v sání za klapkou, což u M50/2/4 motoru není v podstatě možný, tak to bude dělat volnoběžňák, což bejvá nejčastější problém.

Napsal: čtv 13.11.2008 13:12
od lukasbu
Díky za rady dneska zkontroluju ty hadice a zkusím odpojit váhu vzduchu. A když ani to nepomůže tak je to asi ten volnoběžnej ventil co?

Napsal: pon 15.12.2008 13:26
od lukasbu
Tak nakonec to byl jakýsi spojkový spínač nebo tak něco. Oprava 400kč :D

Napsal: pon 15.12.2008 18:07
od Killca
no to by me zajimalo co to je, nemas vyrobni cislo toho dilu ktery to opravil? nebo se to jen nejak poupravilo mechanicky?

Napsal: úte 16.12.2008 07:53
od lukasbu
no bylo to někde u pedálů, byla tam prej nějaká špatná pružinka. Takže to jen opravil(neměnil). Taky sem na to koukal jak.... 8O