
P.S.: jedno vím určitě, chci coupeeee


Marry píše:čau,
já mám iSo a jsem moc spokojený. Ale zas na druhou stranu musim říct, že kdybych si kupoval jiné auto, tak by to bylo spíš 323 nebo 325. Šestiválec je prostě šestiválec, skvělý zvuk, chod....prostě vše nahoru. Vanos beze sporu taky velká výhoda. Když si koupíš iSo do 95 myslim, tak máš povinné ručení poloviční-já platil 1800 půlročně(je to 1,8l). Od 96 nahoru jsou iSa už 1,9l- stejný povinný ručení jako na 320,323,325. S iSem se daj jezdit dálky za 6,5l , když jedeš fakt v klidu. S 320 ti to asi tak snadno nepůjde. Další stránkou je výkon- 320 má myslim asi o 20 koní víc při skoro stejný hmotnosti-to udělá taky dost.
Jestli i můžu poradit, co si koupit, tak bych asi bral 323 nebo 325. Zas tak markantní rozdíl ve spotřebě oproti 320 tam není a motorově dost jinde![]()
Nevypsal jsem tu zdaleka ani půlku. Každý má svoje pro a proti. Jestli seš kliďas a nejde ti tolik o výkon( i když iSo s nohou na podlaze taky jede víc než dobře), jdi do iSa. Jestli chceš výkon a auto, který budeš honit, jdi výš-šestiválce
Marry píše:Tak mně je 18 a řikam ti, že pokud je to tvoje první auto, tak je 318iSo až dost. Musíš si fakt zvyknou na zadní náhon a na to, že auto na mokru a na sněhu fakt nedrží, a že to neni jako jezdit si s novym 4x4 passatem. Hodně lidí řiká, že se člověk musí napřed vysekat, než si uvědomí, o čem ta jízda autem je. Mně se to už povedlo a rodičů Uno sem prohnal po střeše. V tý době sem si dost uvědomil, že mít auto neni jen o maximálce a o bezhlavym lítání v zatáčkách. Připadal sem si duševně zralej:D![]()
a koupil sem si iSo z 93. To sem za 5 měsíců prodal a s rodičovskou dopomocí jsem měl na iSo 97 kterou mam ted nově asi měsíc-jak řikam, maximální spokojenost. V 97 je už i ASP, abych nemoh dělat kraviny v zatáčkách....jasně že čudlíkem jde vypnout. Má to 140 koníků, docela slušnej krouťák, takže odlepit prdel na suchu fakt problém neni a moje maximálka je tachometrovejch 240km/h, ale věř mi, že o to tady vůbec nejde. Jde spíš o to zrchlení....jestli tam máš kilo za 7 nebo 10 sekund je daleko důležitější, než jestli ti to jede 190 nebo 250. A zase to samý... iSo bys měl uživit bez problému, ale pokud budeš driftovat a zkoušet maximálku, tak se se spotřebou pod 11l na sto nedostaneš. U vyšších obsahů platí o to víc... každopádně, na předjetí, driftík nebo zamachrování iSo postačuje
ironpipi píše:Já mám ISo od dubna 08 a musím říct že spokojenenost. Samozřejmě, že to není R6, ale motor od 3500 ot jede opravdu pěkně a od těch 3500 se nechá pěkně vytáčet až do červenýho. Těch 103 kW u ISa a 110 kW u 320 si myslím, že zase není takovej rozdíl ve srovnání s nároky na údržbu, spotřebou a povinným ručením. Samozřejmě, že zvuk šestiválce je někde jinde. Když bych šel do R6 tak 323. Hodně lidí tady ISo a nižší objemy u BMW zatracuje, ale myslím si, že na naučení se zadokolkou bohatě stačí. Na druhou stranu si vemte kolik nepřeplňovaných motorů aut na světě má výkon 140PS při objemu 1800ccm, moc jich asi nebude. Jinak spotřeba se mně pohybuje pořád kolem 7l na 100, ale počítám, že přes zimu půjde trochu nahoru. Motor je už z fabriky dost našponovanej, takže nějak dál ho upravovat nemá asi význam, vše by bylo na úkor životnosti.
mathias22 píše:ahoj,ja se pridam!ja mam 320 coupe a dalku s tim zajedem v pohode za 7,5 litru coz neni od isa moc rozdil! jsou to celkem stejne motory,sestival jede trochu lip nez to iso,ale ten zvuk a tech sest valcu dela svoje pod tou kapotou,i kdyz souhlasim s tim,ze radsi nez 320 tak radsi 2,3 nebo 2,5 nebo 2,8, ale pokud je to tvoje prvni auto tak si myslim ze 320 ti bohate postaci!a jak pises jesli vanos nebo nee,tak jedine s vanosem!bez vanosu to zere jako tank!kolem 14 na 100, s vanosem kolem 10!mluvim s vlastni zkusenosti,ja sem pro 320i!aji ceny nd jsou jinde nez u isa!toto muj nazor!ale iso taky dobry!chybu neudelas ani s jednim!
Fipo píše:já mám 320i vanos a spotřeba je velmi milánení problém jet do 8 litrů...
jina ktakové auto mám na prodej, sem z Hodonína, což je kousek od brna, ta kse přijeď povozit, ať víš co to je...ale věř mi, že jak jedenkrát před tebou někdo nastartuje 6-ti vála, nebudeš už chtít menší počet válců....a provoz šestiválce bude vždy dražší, má víc oleje, víc svíček, vyšší objem=vyšší pojistka atd. . Jde jen o to, kolik jsi do toho ochoten ročně investovat
castro píše:když jsem měl iso, tak jsem byl s autem poměrně hodně spokojenej, za málo peněz to nějaká ta muzika byla, s autem jsem se rychle zkamarádil co se podvozku a náhonu týče. Kupoval jsem ho na zimu a měl jsem ze zadku respekt, takže jsem si to pomalinku oťukával, vždy na jistotku než něco přepísknout a pak bulet. Výkonově mi připadalo takový akorát, ani ne moc, ale ani ne nějak málo.
co se týče nákladů, tak mě to iso za ten rok a půl snad nic nestálo. Vždy jsem jen přišel, nastartoval a jel. Občas vyměnil nějakej ten silentblok a vyměnil olej. Samozřejmě počítej s tím že nejvíc bude záležet v jakém stavu auto koupíš, tyhle isa si kupují mlaďasové co moc nevědí jak se k autu chovat, hlavně že maj bavoráka na sekání patek a tak jsou dost často pěkně vyrachtaný. Bylo to auto na takový poskakování s velmi rozumnou spotřebou. Pokud koupíš iso, rozhodně další skok nebude do 320i, to bys byl blbej. Ted když se v is nebo 320i svezu, přijde mi že to vubec nejede, každopádně jako svoje první auto a bmw bych ti doporučil taky asi to is. Bez urážky, ale až dostaneš rozum a přestane tě zajímat maximálka tak skočíš do něčeho silnějšího abys nakonec jezdil pomaleji, budeš si užívat tah odspodu a kultivovanost nějakýho 6.válce
Fx píše:Já bych jako první řešil, kolik na to auto máš a kolik jsi i při placení benzinu schopnej dát bokem. Jeden kamarád si takhle koupil auto a když jsem viděl, jak mu chátrá pod rukama, tak jsem se ho zeptal, kolik peněz už do něj dal... A on že spoustu. Tak jsem se podivil, za co je jako dal - on na to, že za benzin![]()
Takže jako první si ujasni, kolik peněz na to máš, potom řeš, kolik peněz teda můžeš dát za auto, aby ti zbylo na prvotvní servis (řekněme, že tě nemine olej, filtry, nemrzka, svíčky, něco ze skupiny podvozek - tlumiče, brzdy, pneu, výfuk - neříkám, že vše, ale pravděpodobně něco z toho ano).
Potom řeš, jaký ročník budeš kupovat. E36 prošla několika facelifty, změnily se některé vzhledové i funkční detaily - projdi si, co ti nejvíce vyhovuje. To samé se týká výbavy, dále m-paketu. Obecně platí, že je levnější koupit si auto, které ti celkově vyhovuje co do exteriéru, interiéru i stavu, byť za cenu vyšší než sis stanovil jako limit. Dodělávat tyhle věci je nesmírně drahé a ve finále to při prodeji auta nikdo příliš neocení.