Stránka 1 z 2

Napsal: čtv 23.10.2008 14:00
od MadmaxII
Mam problem s centralem, leve predni a prave zadni nechodi, kabely OK. Muze nekdo poradit s opravou a odhadem ceny opravy? Zaroven uvazuju o rozsireni centralu o dalku.

Predem diky za rady, MMII.

Napsal: čtv 23.10.2008 15:57
od Spajky
MadmaxII píše:Mam problem s centralem, leve predni a prave zadni nechodi, kabely OK. Muze nekdo poradit s opravou a odhadem ceny opravy? Zaroven uvazuju o rozsireni centralu o dalku.

Predem diky za rady, MMII.


motorky centrálu,kabely si zkoušel jak, klidně kostra v hajzlu někde..motorek cca 500 jeden

central na dálku http://www.dolej-olej.cz

Napsal: pát 24.10.2008 12:08
od noir
jak rika spajky rozhejbat,promazat a nebo v posledni rade vymena motorku...

Napsal: pát 24.10.2008 19:32
od liza
je těžký zapojit ten centrál na dálku?když bych ho dokoupil? 8)

Napsal: pát 24.10.2008 20:00
od John112
liza píše:je těžký zapojit ten centrál na dálku?když bych ho dokoupil? 8)

Již jsem se o to pokousel 2x a stale mi to nejde. Ale prej je to jednoduchy. :D

Napsal: pát 24.10.2008 21:15
od liza
:Dtak to by mi zajímalo pro koho to je jednoduchý, dej vědět až se ti to povede, asi bych do toho šel taky

Napsal: pát 24.10.2008 23:09
od jarda
já si ho dodělal... když budeš mít nějakej konkrétní dotaz tak shoot

Napsal: sob 25.10.2008 11:01
od Fx
V otázce dopojení DO je důležitý i rok výroby auta. U E36 byly dva typy jednotek CZ v závislosti na r.v.

Napsal: sob 25.10.2008 12:35
od John112
Fx píše:V otázce dopojení DO je důležitý i rok výroby auta. U E36 byly dva typy jednotek CZ v závislosti na r.v.


Mám r.v. 6/94 molh by si mi pls poradit. Klidně SZ. Díky

Napsal: sob 25.10.2008 13:18
od Fx
John112 píše:
Fx píše:V otázce dopojení DO je důležitý i rok výroby auta. U E36 byly dva typy jednotek CZ v závislosti na r.v.


Mám r.v. 6/94 molh by si mi pls poradit. Klidně SZ. Díky


Jasně, budeme tady všechno řešit po SZ a pak to nikdy nikdo nenajde a dál se všechny technický věci budou řešit soukromě. Nejvíc ti s tím pomůže člen jarda - ten to zapojoval na auto s touto jednotkou, jako máš ty.

Jen trknutí - http://www.bmwtechinfo.com/etm/data/e36/e36_98.pdf najdi si jednotku ZVM a projdi si schéma.

Napsal: ned 26.10.2008 19:48
od jarda
pokud tam máš opravdu ten starší typ, tak to v tomto ETM nenajdeš, potřebuješ ETM z roku 92 nebo 93

Napsal: ned 26.10.2008 21:21
od Fx
jarda píše:pokud tam máš opravdu ten starší typ, tak to v tomto ETM nenajdeš, potřebuješ ETM z roku 92 nebo 93


Nevím, jestli se pletu, ale i v tom, které jsem postnul, by měla být uvedena jednotka ZVM...

Napsal: ned 26.10.2008 23:40
od Killca
kouknete se do schematu a pak teda stale laskuju s myslenkou, jestli to zapojovat do drivers door contakt nebo remote control pin kontakt unlock nebo lock

cesky, jestli to zapoojovat na origo vstupy od origo jednotky dalky, nebo to zapojit do kontaktu od ridicovych dveri, cimz by pak melo fachat i to zavirani okinek pri prodlouzeni signalu, musime na to uz prijit ne? fxi pojedem na chatu a vykoumame to ne?

Napsal: pon 27.10.2008 00:42
od Fx
Já na to teď absolutně nemám čas, řeším úplně jiný věci...

Napsal: pon 27.10.2008 09:14
od jarda
Fx píše:
jarda píše:pokud tam máš opravdu ten starší typ, tak to v tomto ETM nenajdeš, potřebuješ ETM z roku 92 nebo 93


Nevím, jestli se pletu, ale i v tom, které jsem postnul, by měla být uvedena jednotka ZVM...


No já ji tam teda nevidim. Pod nadpisem ZKE CENTRAL LOCKING (ZV) je popsáno jak to připojit na jednotku ZKV IV.
Na našich starších autech se ta jednotka ale jmenuje ZVM II, je to samostatná jenotka a diagram vypadá úplně jinak, viz http://www.bmwtechinfo.com/etm/data/e36/e36_93.pdf

Prostě v nových autech je jedna řídící jednotka ZKV IV na všechno, ve starých je na okna zvlášť jednotka ZVM II. A v ETM z určitého roku je vždy popsán jen ten způsob který byl v té době aktuální. V Bentley's jsou oba.

Napsal: pon 27.10.2008 09:15
od Fx
Áha... Tak díky za doplnění mýho vzdělání ohledně schémat :wink:

Napsal: pon 27.10.2008 22:51
od Killca
ja nevim ale v etm bmw do roku 98 v EN tam mam obe jednotky

na strane 300 a 301 popis pin kontaktu na starou jednotku a za tim schemata ke stare jednotce

a na strane 328 zacinaj schemata na zke a na 330 az 334 jsou popisy pin kontaktu novy jednotky a dale schemata k ZKE

ten PDF soubor ma necelych 6 mega, tak jestli mame to samy

Napsal: pon 27.10.2008 23:26
od jarda
tak to asi nemáme to samý, na těch stránkách mam úplně něco jinýho a to i v ETM 98 i v Bentley's.
Co máš za ETM? Já prošmejdil internet sem tam a nic jinýho jsem nenašel 8O

Napsal: pon 27.10.2008 23:35
od Killca
bentley ma 94 mega a nikdy sem v nem nic nenasel, tohle ma 6 mega a je v tom vsechno co pouzivam skoro kazdy den, original jmeno stazeneho souboru je 3-Series_E36_Sedan_ETM.pdf a jednou kdysi sem to stahnul tady na foru, kdyz pudes na icko, tak ti to poslu

Obrázek

Napsal: úte 28.10.2008 10:51
od jarda
Díky, opravdu máš jiné ETM. Posílat mi ho nemusíš, už jsem si ho stáhnul :)

Je to užitečné, ale myslím že ETM ze správného roku podle auta to pořád úplně nenahradí, třeba tempomat je tam jen ten novější a takových věcí je víc...