Stránka 1 z 1

Napsal: sob 04.10.2008 17:45
od Dan td
Chystám se vyměnit " oil separator " na M52, viz http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Otázka zní, pokud to někdo dělal, jestli je nutné sundat celé sání nebo se k tomu dostanu, pokud sundám airbox a klapku ?

Mám tam sání z 2,5, čili je větší než origo, ale na prostor to vypadá, že to protáhnu místem, kde je klapka :?

Napsal: sob 04.10.2008 19:13
od all
jde to i bez vyndání sání, ale pokud nejsi ledově klidný, tak si u toho výborně zanadáváš...

ps: odešla membrána?

Napsal: sob 04.10.2008 20:41
od Dan td
all píše:jde to i bez vyndání sání, ale pokud nejsi ledově klidný, tak si u toho výborně zanadáváš...

ps: odešla membrána?
To nevím :-)
Ale vzhledem k tomu, že občas po vyřazení rychlosti zahoupe volnoběh a všechno ostatní už jsem vyměnil, asi se na to vrhnu. Někdo to tu psal jako možnou příčinu této závady. Ten separátor mám stejně oblitej od oleje...

No ledově klidný v těchto případech moc nejsem, ale pokud to jde, tak snad dám :-)