vcera som pozrel sviecky, vsetky su cierne odymene, len 2 valec troska mokry, narazil som na toto na webe, podla sfarbenia mam : prilis bohatu zmes, oneskoreny cas vznietenia, vadny kabel zapalovania.
priznaky: problemy so startom:mna sa to tyka, tocim stale 3 sekundy, ci je teply alebo studeny motor, rano pravidelne start na 3 valce, a slabe zryxlenie to tiez moj problem, dupnem na podlahu motor sa zakucka az potom xytne a ide k omezovacu.
tu je obrazok sviecky ,je to druha sviecka ta cela cierna:
http://www.adrenalinrsnv.wbl.sk/Zapaova ... _nich.html
_________________
316i 1.6 benzin compact 1997 rally cervena
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
cvakanie v zapalovacej cievke
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
to je fuk, ale zmeril bych si tlaky ve valcich, pak bych napich lambdu na osciloskop a zjistil jestli ukazuje spravne hodnoty, nasledne sprohlednout vsechny vzduchove trubky kolem sani, nesmi byt ani poskrabany, jinak uz motor neslape, pak zkus odpojit vahu vzduchu jestli se chod motoru nezmeni, tak je v haji vaha vzduchu, pote zmerit tlak palivoveho cerpadla, pripadne jeste predtim vymenit palivovy filtr, no a pak uz asi jen shlednout jestli jsou dobry vstriky, neklepou ti spis vstriky? jako civka muze cvakat, muze byt prorazeny zavit a prskaj vyboje mezi zavity bez izolace, zkus si veci co jdou pucit od nekoho kdo ma stejny typ auta , to je vzdycky nejjednodussi a nejrychlejsi a nejlevnejsi zjisteni problemu
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
killca moj kolega
ak pamatas pri galerii
, no vaha je good, hadice co ja viem, hadica co ide z ventiloveho dekla do nejakej veci ciernej, a s tamast sem tam syci, je na pravej strane motora, co to je? vlastne su 2 hadice v jednom obale co idu z ventilov, hrube hadice aby sme sa pochopili
ranny start: beh 3 valce, sviecka mokra na 4 valci, smrad z vyfuku suroveho benalu, neskor chyti vsetky 4 valce do cca 1 minuty
ranny start: beh 3 valce, sviecka mokra na 4 valci, smrad z vyfuku suroveho benalu, neskor chyti vsetky 4 valce do cca 1 minuty
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
joo to si ty jo?bubynqo píše:killca moj kolegaak pamatas pri galerii
, no vaha je good, na 4 valci, smrad z vyfuku suroveho benalu, neskor chyti vsetky 4 valce do cca 1 minuty
kdyz mas mokrou svici, ale valec nejede, tak nepali, ciliz zmerit civky nebo si pucit z jiny 1,6 a zkusit si pucit i svickovy kabel, jinak nevim, mozna pak jedine ze je zasrany vstrik
nebo vadna ridici jednotka, mokra/navlhla diky jejimu ulozeni v krabici pod sklem
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
nie myslim tu hadicu co je pri mriezke pri skle, z ventildekla ide popod mriezku na druhu strano do takeho cierneho plastu na motore http://bmwfans.info/original/E36/com/31 ... l-11_1513/ hadica c.11,Tota hadica: vyzera uz na mindar rosypana, ale drzi a 4 valce 1.6 sa good predavaju
, ale toto je fakt ze nestastne auto
, ked stamat nesyci, tak ked dam dole vicko oleja ide skapat, ale inokedy syci stamat taky zvuk jak trubka keby fukala, otvorim vicko a motor nabere otacky viac, uplne opacny proces, kukam uz po 6 hrnci
k tej cievke: rano startuje na 3 valce, , vybral som sviecky, 2 a 3 valec mokry, slabo opaleny ale viac mokry, tak teda neviem, myslel som ze palivovy filter je zly, ale benzinu ma dost, vstreky cvakaju trocha, ale tam problem nebude, surovy benzin citit z vyfuku, samozrejme ten ranny start, potom uz eee, a dalej klasika, idem si podicke, hore kopcom 3 jka kvaltovana, plyn podlaha a dusi jak svina, nad 3500 ot tochyti a ide az k omezovacu, porad kolego
, bol som 1 krat na diagnostike, vies aky mam nazor nato, a naslo velke nic, vahu co som odpojil za jazdy pred mesiacom
A TOTO SA TYKA CISTO MNA A INYCH PRIPADOV
http://www.forum.opelclub.sk/viewtopic. ... ht=trhanie
k tej cievke: rano startuje na 3 valce, , vybral som sviecky, 2 a 3 valec mokry, slabo opaleny ale viac mokry, tak teda neviem, myslel som ze palivovy filter je zly, ale benzinu ma dost, vstreky cvakaju trocha, ale tam problem nebude, surovy benzin citit z vyfuku, samozrejme ten ranny start, potom uz eee, a dalej klasika, idem si podicke, hore kopcom 3 jka kvaltovana, plyn podlaha a dusi jak svina, nad 3500 ot tochyti a ide az k omezovacu, porad kolego
A TOTO SA TYKA CISTO MNA A INYCH PRIPADOV
