Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: úte 23.09.2008 21:10
				od CESi125
				
			 
			
					
				
				Napsal: úte 23.09.2008 21:44
				od Killca
				rozvodovy retez nebo vanos osobne, koukni pod viko jak je na tom retez a jestli nejsou treba nekde kolem piliny treba z vanosove hridelky, jestli se nekde neco nepiluje
			 
			
					
				
				Napsal: úte 23.09.2008 21:50
				od CESi125
				Právě že mám koupený těsnění pod víko(chci to přetěsnit)a nechci to rozebírat na 2x,ale zas nemůžu mít rozebranej motor bůch ví jak dlouho.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 23.09.2008 22:19
				od CESi125
				Ještě něco:nemáte někdo vhodnej odkaz na stránky kde si můžu prohlídnout jek PŘENĚ vypadá a funguje Vanos?Radši se s tím nejdřív co nejlíp seznámím než začnu kuchat ať vím o co jde 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.09.2008 08:18
				od miloshm
				
			 
			
					
				
				Napsal: stř 24.09.2008 16:35
				od CESi125
				Super Link.Moc Ti děkuju,funkci už tak nějak chápu. 
 
Ještě by mě zajímalo jesli tam(na vanosu)může něco mlátit.
Ty zvuky bych přirovnal k dieslovýmu čerpadlu,akorád to není tak hlasitý.
Je možný,že by se vytahal řetěz tak aby dělal bordel 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.09.2008 00:00
				od Qido
				mám teď stejnej problém.Studenej motor si přede,ale jak se ohřeje tak zní hůř než starej nafťák.Pravidelný klepání a přesně to sedí na popis naftovýho čerpadla.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.09.2008 08:13
				od youwee
				to retez nebude podle toho zvuku co popisujes... To budou spise vanos
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.09.2008 15:15
				od CESi125
				Co tam může klepat?Jak je nákladná oprava(cca).
Nějaký číslo příslušnýho dílu by někdo věděl...?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.09.2008 15:18
				od CESi125
				Qido píše:mám teď stejnej problém.Studenej motor si přede,ale jak se ohřeje tak zní hůř než starej nafťák.Pravidelný klepání a přesně to sedí na popis naftovýho čerpadla.
Kdyby si na něco narazil nebo to vyřešil,dej mi prosím Tě vědět.Třeba sem. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 25.09.2008 15:35
				od Qido
				Jasný
			 
			
					
				
				Napsal: pát 26.09.2008 11:41
				od Kuaja
				já bych taky prosil informaci - to cvakání je pořád slyšet.
nevím, jestli to není hydroštel, ale ten dycky hodně cvakal po startu a a když se to vytočilo (natlakovalo) tak na chvíli přestal.
tohle cvaká v závislosti na otáčkách a za studena to nedělá.
Taky bych prosil o radu 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 26.09.2008 12:09
				od youwee
				Kuaja píše:já bych taky prosil informaci - to cvakání je pořád slyšet.
nevím, jestli to není hydroštel, ale ten dycky hodně cvakal po startu a a když se to vytočilo (natlakovalo) tak na chvíli přestal.
tohle cvaká v závislosti na otáčkách a za studena to nedělá.
Taky bych prosil o radu 

 
to by klidne hydrostely mohly byt, muze cvakat v zavislosti na teplote( tim padem viskozite) oleje. Me treba na byvalym ISu necvakaly vubec a kdyz sem mu chvili daval kour na parkovisti tak cvakat zacly, ale pak se to zklidnilo a zase ok
 
			 
			
					
				
				Napsal: pát 26.09.2008 12:21
				od Kuaja
				takže by pro mě bylo řešení dát nějaký olej xW-50?
ach jo, pěkně mě to štve - rozcvakalo se to během posledního půl roku.
			 
			
					
				
				Napsal: pát 26.09.2008 12:59
				od Killca
				cesi:pokud nastartujes a nechas to bezet uz teply a jen to poslouchas u auta a zni to jako dislak, tak je to vanos, nevim jesti se tam da primo vymenit nejakej dil, pracuje to tak ze tlak oleje vytlaci hridel s ozubenym kolem ktery posouva vackovy hridele, tak jedine jestli neklepe osoupany ozubeny kolo ze uz nespravne zapada do zubu na vack.hr.
kuaja:nevim jestli vymena oleje pomuze, spis vymenit nejakej ten hydrostel, je to podle toho jak to cvaka no, me to taky trochu cvaka, ale kalim na to, dyt to na funkcnosti motoru nic nemeni, ale hustsi olej se bude dele zahrivat a motor bude mene promazany v prvnich chvilich po startu, ale mel by zase lip vydrzet vyssi otacky no
			 
			
					
				
				Napsal: pát 26.09.2008 14:45
				od youwee
				olej s vyssi viskozitou by to mohl vyresit ale zase jak psal killca pracuje spravne pri vysokych teplotach... Jinak zkus nejaky ty aditiva do oleju proti cvakani hydrostel... prodavaj to i tescu si globusu... vyrabi to bud wynns nebo STP. Co tam mas za olej? Nenalil si tam nejakou mrdku?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 26.09.2008 15:17
				od Kuaja
				a ještě tedy dotaz, přestože vím, že by se H-štely měly měnit všechny - dá se nějak pomačkáním poznat, kterej je ten špatnej?
			 
			
					
				
				Napsal: pát 26.09.2008 19:12
				od CESi125
				Killca: teď sem to byl zkusit a na volnoběh to je cajk,ale trochu přidám a je to tam a pak už je jedno jesli tam je 2500ot nebo 6000.
Ještě mě napadlo vyměnit ten oil-taky by to třeba mohlo pomoct,no uvidíme.Právě je divný že za studena to nic nedělá,ale je fakt,že za studena to moc nevytáčím.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 30.09.2008 18:55
				od jumbo
				jo jo, taky mě to začalo pěkně nahlas drhnout. Hlavně při zahřátým motoru na volnoběh, potom když držím otáčky a pustím je, tak to řve. Přirovnal bych to k vytahanýmu řetězu, o něco tam štrejchá, při zvyšování otáček jako byl napnutý a při snižování volný, mám celkem strach se do toho pustit 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 30.09.2008 19:24
				od youwee
				jumbo píše:jo jo, taky mě to začalo pěkně nahlas drhnout. Hlavně při zahřátým motoru na volnoběh, potom když držím otáčky a pustím je, tak to řve. Přirovnal bych to k vytahanýmu řetězu, o něco tam štrejchá, při zvyšování otáček jako byl napnutý a při snižování volný, mám celkem strach se do toho pustit 

 
 to bude asi spatnej napinak, rozvody na odchodu, me to tak delalo na ISu, kdyz sem pridal celkem to slo, a jak sem pustil plyn tak to zarezonovalo. Udelal sem rozvody a byl klid