Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

325i Při ohřátém motoru cvakání od rozvodů(vanosu)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Klubové ID: 1570
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od CESi125 »

Za studena sem si toho nevšiml,ale když se motor ohřeje tak ve vyšších otáčkách to pravidelně cvaká někde od rozvodů(takže i od vanosu).Je to úměrný s otáčkama,ale na hydroštel to nevypadá.
Jsou to kovový rány z motoru a moc se mi nelíběj,nic uširvoucího to není,ale já to tam slyším a rád bych to vyřešil než se to vysere :!:

:?: :?: :?:

Jesli někdo máte zkušenost tak sem s ní :!:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#2 Příspěvek od Killca »

rozvodovy retez nebo vanos osobne, koukni pod viko jak je na tom retez a jestli nejsou treba nekde kolem piliny treba z vanosove hridelky, jestli se nekde neco nepiluje
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Klubové ID: 1570
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od CESi125 »

Právě že mám koupený těsnění pod víko(chci to přetěsnit)a nechci to rozebírat na 2x,ale zas nemůžu mít rozebranej motor bůch ví jak dlouho.
CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Klubové ID: 1570
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od CESi125 »

Ještě něco:nemáte někdo vhodnej odkaz na stránky kde si můžu prohlídnout jek PŘENĚ vypadá a funguje Vanos?Radši se s tím nejdřív co nejlíp seznámím než začnu kuchat ať vím o co jde :D
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od miloshm »

CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Klubové ID: 1570
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od CESi125 »

Super Link.Moc Ti děkuju,funkci už tak nějak chápu. :)

Ještě by mě zajímalo jesli tam(na vanosu)může něco mlátit.
Ty zvuky bych přirovnal k dieslovýmu čerpadlu,akorád to není tak hlasitý.
Je možný,že by se vytahal řetěz tak aby dělal bordel :?:
Qido
Registrovaný
Příspěvky: 784
Registrován: stř 27.02.2008 01:00
Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
Klubové ID: 1661
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Qido »

mám teď stejnej problém.Studenej motor si přede,ale jak se ohřeje tak zní hůř než starej nafťák.Pravidelný klepání a přesně to sedí na popis naftovýho čerpadla.
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od youwee »

to retez nebude podle toho zvuku co popisujes... To budou spise vanos
CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Klubové ID: 1570
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od CESi125 »

Co tam může klepat?Jak je nákladná oprava(cca).
Nějaký číslo příslušnýho dílu by někdo věděl...?
CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Klubové ID: 1570
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od CESi125 »

Qido píše:mám teď stejnej problém.Studenej motor si přede,ale jak se ohřeje tak zní hůř než starej nafťák.Pravidelný klepání a přesně to sedí na popis naftovýho čerpadla.
Kdyby si na něco narazil nebo to vyřešil,dej mi prosím Tě vědět.Třeba sem. :idea:
Qido
Registrovaný
Příspěvky: 784
Registrován: stř 27.02.2008 01:00
Bydliště: J.Hradec/Praha Modřany
Klubové ID: 1661
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Qido »

Jasný
Kuaja
Registrovaný
Příspěvky: 406
Registrován: úte 09.10.2007 00:00
Klubové ID: 2165

#12 Příspěvek od Kuaja »

já bych taky prosil informaci - to cvakání je pořád slyšet.
nevím, jestli to není hydroštel, ale ten dycky hodně cvakal po startu a a když se to vytočilo (natlakovalo) tak na chvíli přestal.
tohle cvaká v závislosti na otáčkách a za studena to nedělá.
Taky bych prosil o radu :-(
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od youwee »

Kuaja píše:já bych taky prosil informaci - to cvakání je pořád slyšet.
nevím, jestli to není hydroštel, ale ten dycky hodně cvakal po startu a a když se to vytočilo (natlakovalo) tak na chvíli přestal.
tohle cvaká v závislosti na otáčkách a za studena to nedělá.
Taky bych prosil o radu :-(
to by klidne hydrostely mohly byt, muze cvakat v zavislosti na teplote( tim padem viskozite) oleje. Me treba na byvalym ISu necvakaly vubec a kdyz sem mu chvili daval kour na parkovisti tak cvakat zacly, ale pak se to zklidnilo a zase ok
Kuaja
Registrovaný
Příspěvky: 406
Registrován: úte 09.10.2007 00:00
Klubové ID: 2165

#14 Příspěvek od Kuaja »

takže by pro mě bylo řešení dát nějaký olej xW-50?
ach jo, pěkně mě to štve - rozcvakalo se to během posledního půl roku.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#15 Příspěvek od Killca »

cesi:pokud nastartujes a nechas to bezet uz teply a jen to poslouchas u auta a zni to jako dislak, tak je to vanos, nevim jesti se tam da primo vymenit nejakej dil, pracuje to tak ze tlak oleje vytlaci hridel s ozubenym kolem ktery posouva vackovy hridele, tak jedine jestli neklepe osoupany ozubeny kolo ze uz nespravne zapada do zubu na vack.hr.

kuaja:nevim jestli vymena oleje pomuze, spis vymenit nejakej ten hydrostel, je to podle toho jak to cvaka no, me to taky trochu cvaka, ale kalim na to, dyt to na funkcnosti motoru nic nemeni, ale hustsi olej se bude dele zahrivat a motor bude mene promazany v prvnich chvilich po startu, ale mel by zase lip vydrzet vyssi otacky no
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od youwee »

olej s vyssi viskozitou by to mohl vyresit ale zase jak psal killca pracuje spravne pri vysokych teplotach... Jinak zkus nejaky ty aditiva do oleju proti cvakani hydrostel... prodavaj to i tescu si globusu... vyrabi to bud wynns nebo STP. Co tam mas za olej? Nenalil si tam nejakou mrdku?
Kuaja
Registrovaný
Příspěvky: 406
Registrován: úte 09.10.2007 00:00
Klubové ID: 2165

#17 Příspěvek od Kuaja »

a ještě tedy dotaz, přestože vím, že by se H-štely měly měnit všechny - dá se nějak pomačkáním poznat, kterej je ten špatnej?
CESi125
Registrovaný
Příspěvky: 190
Registrován: úte 11.03.2008 01:00
Bydliště: Rychnov n. Kn.
Klubové ID: 1570
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od CESi125 »

Killca: teď sem to byl zkusit a na volnoběh to je cajk,ale trochu přidám a je to tam a pak už je jedno jesli tam je 2500ot nebo 6000.
Ještě mě napadlo vyměnit ten oil-taky by to třeba mohlo pomoct,no uvidíme.Právě je divný že za studena to nic nedělá,ale je fakt,že za studena to moc nevytáčím.
jumbo
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: čtv 01.12.2005 01:00
Bydliště: skoro Brno

#19 Příspěvek od jumbo »

jo jo, taky mě to začalo pěkně nahlas drhnout. Hlavně při zahřátým motoru na volnoběh, potom když držím otáčky a pustím je, tak to řve. Přirovnal bych to k vytahanýmu řetězu, o něco tam štrejchá, při zvyšování otáček jako byl napnutý a při snižování volný, mám celkem strach se do toho pustit :-(
youwee
Registrovaný
Příspěvky: 1977
Registrován: čtv 18.01.2007 01:00
Bydliště: Olomoucko
Klubové ID: 1262
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od youwee »

jumbo píše:jo jo, taky mě to začalo pěkně nahlas drhnout. Hlavně při zahřátým motoru na volnoběh, potom když držím otáčky a pustím je, tak to řve. Přirovnal bych to k vytahanýmu řetězu, o něco tam štrejchá, při zvyšování otáček jako byl napnutý a při snižování volný, mám celkem strach se do toho pustit :-(
to bude asi spatnej napinak, rozvody na odchodu, me to tak delalo na ISu, kdyz sem pridal celkem to slo, a jak sem pustil plyn tak to zarezonovalo. Udelal sem rozvody a byl klid
Odpovědět