Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vymena 406 coupe za 330ci
Cawte hosi, pytal som sa to aj na slovenskom fore a chcem sa spytat aj vas co si o tomto myslite....
Pohravam sa s myslienkou vymenit mojho mazla 406 coupe za 330ci (coupe), nakolko mi toto auto akosi neda spavat.
Riesim to aj na Peugeot fore a tam mi poradili napisat sem, tak by som rad mal nazor aj od pazotakov aj od vas.
Dakujem
PS: Zaujima ma hlavne porovnanie co sa rezie tyka....spotreba, nahradne diely, kazovost,... a podobne
Pohravam sa s myslienkou vymenit mojho mazla 406 coupe za 330ci (coupe), nakolko mi toto auto akosi neda spavat.
Riesim to aj na Peugeot fore a tam mi poradili napisat sem, tak by som rad mal nazor aj od pazotakov aj od vas.
Dakujem
PS: Zaujima ma hlavne porovnanie co sa rezie tyka....spotreba, nahradne diely, kazovost,... a podobne
Hanz píše:tenhle dotaz muze existovat jen kvuli a) jeste jsi v 330iC nejel b) nemas ready penize
jiny reseni neni
Asi som uplne nepochopil ze preco:
A) Ale hej viezol som sa, sice priznavam ze nesoferoval ale viezol
B) Ak by som predal sucasne auto peniaze by boli...
Viem ze tie auta sa nedaju porovnavat ako take...ALE mna skor zaujima co to bude znamenat pre mna aj z toho financneho hladiska.
tak Skoda v TDi te bude stat urcite min
ne sorry, ale bud mas na to PROVOZOVAT Bmw nebo holt ne, nic mezi tim... 330i bude zrat mezi 7-13litry, tenhle konkretni motor zere bezne olej a protoze asi koupis nejlevnejsi auto na trhu, pocitej, ze bud budes jezdit ve vraku nebo do toho z fleku das klidne 50tis a to myslim vazne
mozna to pisu krute, ale v 90% pripadu to takhle je... clovek proda nejaky auto, chce Bmw, snazi se usetrit, koupi vrak, zjisti ze je to HROZNE drahy na provoz a opravy a po par mesicih to proda se ztratou dal... kdyz si koupis e46 330i v prima stavu a nebudes setrit na udrzbe, muzes ji mit x-let bez vetsi investice (brzdy, cepy a tlumice jsou spotrebni vec)


“Ability is what you're capable of doing.”
Hanz píše:tak Skoda v TDi te bude stat urcite minne sorry, ale bud mas na to PROVOZOVAT Bmw nebo holt ne, nic mezi tim... 330i bude zrat mezi 7-13litry, tenhle konkretni motor zere bezne olej a protoze asi koupis nejlevnejsi auto na trhu, pocitej, ze bud budes jezdit ve vraku nebo do toho z fleku das klidne 50tis a to myslim vazne
mozna to pisu krute, ale v 90% pripadu to takhle je... clovek proda nejaky auto, chce Bmw, snazi se usetrit, koupi vrak, zjisti ze je to HROZNE drahy na provoz a opravy a po par mesicih to proda se ztratou dal... kdyz si koupis e46 330i v prima stavu a nebudes setrit na udrzbe, muzes ji mit x-let bez vetsi investice (brzdy, cepy a tlumice jsou spotrebni vec)
Urcite nechcem kupit najlacnesi kusok.
A chcel som to len porovnat s tym co mam teraz.
Ten tiez nestoji zrovna nic.
Spotreba je asi rovnaka.
Skor ma zaraza ten olej, to pocujem prvy krat, tento moj nezere ani kvapku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
Y2K píše: Skor ma zaraza ten olej, to pocujem prvy krat, tento moj nezere ani kvapku.
Třílitr je známý tím, že bere olej, ale to neznamená, že je to na závadu...prostě čím víc to točíš, tím si to vezme víc oleje, ale neviděl bych to vůbec dramaticky...ten motor ti to stonásobně vrátí v emocích.
Buď rád že jsi to ještě neřídil, páč Peugeot by šel hned z domu...

JIP píše:Y2K píše: Skor ma zaraza ten olej, to pocujem prvy krat, tento moj nezere ani kvapku.
Třílitr je známý tím, že bere olej, ale to neznamená, že je to na závadu...prostě čím víc to točíš, tím si to vezme víc oleje, ale neviděl bych to vůbec dramaticky...ten motor ti to stonásobně vrátí v emocích.
Buď rád že jsi to ještě neřídil, páč Peugeot by šel hned z domu...![]()
No to verim, mozno to tak bude....
Uvidime ako to dopadne.
Kazdopadne ten moj je momentalne super a vymenit by som ho chcel len kvoli vacsiemu vykonu a zadnemu nahonu, urcite nie kvoli vzhladu alebo tak.
Y2K píše: No to verim, mozno to tak bude....
Uvidime ako to dopadne.
Kazdopadne ten moj je momentalne super a vymenit by som ho chcel len kvoli vacsiemu vykonu a zadnemu nahonu, urcite nie kvoli vzhladu alebo tak.
Vzhled je hodně individuální záležitost a konkrétně práci na P406 Coupé odvedl pan Pininfarina fantasticky...moc se mi líbí...
Ale zážitek z jízdy má 330ci fakt úplně někde jinde...vyvážení, zadohrab....

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ja bych ho tak nestrasil, nemyslim ze je 330Ci zrout penez.. Moje prvni stribna za rok provozu me nestala ani korunu (samo po koupi olej, filtry) - za celej rok jsem neresil nic jineho a pred prodejem dal byla na predkupni prohlidce ktera prokazala top stav a soucasny majitel si jen chrochta blahem:) moje druha po roce jezdeni stala na investicich asi 10K - po koupi olej, filtry, ca po 10tis km odeslo vodni cerpadlo a ted jsem kupoval baterku novou..
Martyn píše:Ja bych ho tak nestrasil, nemyslim ze je 330Ci zrout penez.. Moje prvni stribna za rok provozu me nestala ani korunu (samo po koupi olej, filtry) - za celej rok jsem neresil nic jineho a pred prodejem dal byla na predkupni prohlidce ktera prokazala top stav a soucasny majitel si jen chrochta blahem:) moje druha po roce jezdeni stala na investicich asi 10K - po koupi olej, filtry, ca po 10tis km odeslo vodni cerpadlo a ted jsem kupoval baterku novou..
Hmmm...to znie optimistickejsie...
To je ta na obrazku??
Nie je na predaj?
Ja mam 330i prakticky rok, za tu dobu investice akorat 7000 Kc v servisu (lambda, cidlo). To auto ma neco najezdeno a tohle cloveka driv nebo pozdeji stejne potka. Ted snad mam na nejakou dobu pokoj.
Jinak samozrejme gumy (min. 17" ==> nejsou nejlevnejsi), audio (v BMW stoji za vylizkapsu) a sem tam ten olej (podle stylu jizdy). V podstate me to stalo stejne jako predtim Huyndai Coupe nebo Renault Clio
U Clia se mi vysralo topeni a pak tusim okno, u Hyundai starter a stahovacka okna.
Jinak samozrejme gumy (min. 17" ==> nejsou nejlevnejsi), audio (v BMW stoji za vylizkapsu) a sem tam ten olej (podle stylu jizdy). V podstate me to stalo stejne jako predtim Huyndai Coupe nebo Renault Clio

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Y2K píše:Martyn píše:Ja bych ho tak nestrasil, nemyslim ze je 330Ci zrout penez.. Moje prvni stribna za rok provozu me nestala ani korunu (samo po koupi olej, filtry) - za celej rok jsem neresil nic jineho a pred prodejem dal byla na predkupni prohlidce ktera prokazala top stav a soucasny majitel si jen chrochta blahem:) moje druha po roce jezdeni stala na investicich asi 10K - po koupi olej, filtry, ca po 10tis km odeslo vodni cerpadlo a ted jsem kupoval baterku novou..
Hmmm...to znie optimistickejsie...
To je ta na obrazku??
Nie je na predaj?
Jj pod nickem byvala stribrna a v podpisu soucasna cerna.. Na prodej zatim neni, ale zkus neco nahodit, pokud by byla zajimava nabidka tak bych mozna i uvazoval, porad spekuluju nad M3:) je to 11/2000, 90tis najeto - dolozeno fakturama za servis.. Interier seda kuze, sport sedacky atd..
Par fotek http://old.autohificlub.cz/forum/10/848 ... os..+%29/0
Martyn píše:Y2K píše:Martyn píše:Ja bych ho tak nestrasil, nemyslim ze je 330Ci zrout penez.. Moje prvni stribna za rok provozu me nestala ani korunu (samo po koupi olej, filtry) - za celej rok jsem neresil nic jineho a pred prodejem dal byla na predkupni prohlidce ktera prokazala top stav a soucasny majitel si jen chrochta blahem:) moje druha po roce jezdeni stala na investicich asi 10K - po koupi olej, filtry, ca po 10tis km odeslo vodni cerpadlo a ted jsem kupoval baterku novou..
Hmmm...to znie optimistickejsie...
To je ta na obrazku??
Nie je na predaj?
Jj pod nickem byvala stribrna a v podpisu soucasna cerna.. Na prodej zatim neni, ale zkus neco nahodit, pokud by byla zajimava nabidka tak bych mozna i uvazoval, porad spekuluju nad M3:) je to 11/2000, 90tis najeto - dolozeno fakturama za servis.. Interier seda kuze, sport sedacky atd..
Par fotek http://old.autohificlub.cz/forum/10/848 ... os..+%29/0
No kedze je to takto asi by si cakal sumu ktoru si ja nemozem dovolit

Takze asi si ani radsej netrufnem povedat....
Inak mas to veelmi pekneee
MrScully píše:Ja mam 330i prakticky rok, za tu dobu investice akorat 7000 Kc v servisu (lambda, cidlo). To auto ma neco najezdeno a tohle cloveka driv nebo pozdeji stejne potka. Ted snad mam na nejakou dobu pokoj.
Jinak samozrejme gumy (min. 17" ==> nejsou nejlevnejsi), audio (v BMW stoji za vylizkapsu) a sem tam ten olej (podle stylu jizdy). V podstate me to stalo stejne jako predtim Huyndai Coupe nebo Renault ClioU Clia se mi vysralo topeni a pak tusim okno, u Hyundai starter a stahovacka okna.
Podla popisu mas presne to co hladam

Ten siber nemoze chybat...
Podla popisu mas presne to co hladam
Ten siber nemoze chybat...[/quote]
Taky jsem přešel z 406 Coupe 3.0 Pininfarina do BMW E46 a nevím jak přesně ten rozdíl komentovat...Peugeot byl v top stavu, jel krásně, měl plnou výbavu, ale hned po sednutí do BMW jsem měl pocit že sedím v o 10let mladším autě...Trojka je o něco menší než peugeot, ale jízdní vlastnosti (mám M packet) a zpracovaní jsou oproti peugeotu jinde.. Peugeot je stylový a krásný, ale....BMW je radost z jízdy..

Ten siber nemoze chybat...[/quote]
Taky jsem přešel z 406 Coupe 3.0 Pininfarina do BMW E46 a nevím jak přesně ten rozdíl komentovat...Peugeot byl v top stavu, jel krásně, měl plnou výbavu, ale hned po sednutí do BMW jsem měl pocit že sedím v o 10let mladším autě...Trojka je o něco menší než peugeot, ale jízdní vlastnosti (mám M packet) a zpracovaní jsou oproti peugeotu jinde.. Peugeot je stylový a krásný, ale....BMW je radost z jízdy..

bedja píše:Podla popisu mas presne to co hladam
Ten siber nemoze chybat...
Taky jsem přešel z 406 Coupe 3.0 Pininfarina do BMW E46 a nevím jak přesně ten rozdíl komentovat...Peugeot byl v top stavu, jel krásně, měl plnou výbavu, ale hned po sednutí do BMW jsem měl pocit že sedím v o 10let mladším autě...Trojka je o něco menší než peugeot, ale jízdní vlastnosti (mám M packet) a zpracovaní jsou oproti peugeotu jinde.. Peugeot je stylový a krásný, ale....BMW je radost z jízdy..

Presne takehoto cloveka hladam....ktory sa podeli so mnou o dojmy ktore mam a ktory absolvoval to co chcem ja...budeme asi pokracovat cez SZ...
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Y2K: Mezi těmahle autama je docela dost velkej rozdíl. I když to není přesné přirovnání, připadá mi duchem 406 kupé tak nějak podobně jako osmička u BMW. Ty auta vypadají sportovně, ale sportovní až tak nejsou. BMW u mě sice celkem vede, ale 406, byť sedana, jsem měl taky, a kupátkem jsem taky měl možnost jezdit. Můj názor při volbě mezi 406 a E46 se prakticky neliší od Johnova, který už sis na Peugeot klubu mohl přečíst, nicméně přidám jednu informaci, která by se ti mohla docela hodit. Diagnostika na základní zjištění elektrických závad není pro E46 nic přehnaně drahého a umožňuje ušetřit spoustu peněz za zjišťování všeho možného po servisech.
Mrkni se po netu na sady pro Carsoft 6.5 a BMW Scanner, s obojím se vejdeš do nějakých 7t Kč a máš možnosti základního programování modulů, u některých modelů i vyčítání najetých km z jednotek (u E46 se ukládají na více místech), programování některých jednotek (např. párování lichtmodulu s řídící jednotkou), a tak podobně - což ti v důsledku může ušetřit nemalé peníze za servis.
Mrkni se po netu na sady pro Carsoft 6.5 a BMW Scanner, s obojím se vejdeš do nějakých 7t Kč a máš možnosti základního programování modulů, u některých modelů i vyčítání najetých km z jednotek (u E46 se ukládají na více místech), programování některých jednotek (např. párování lichtmodulu s řídící jednotkou), a tak podobně - což ti v důsledku může ušetřit nemalé peníze za servis.
Fx píše:Y2K: Mezi těmahle autama je docela dost velkej rozdíl. I když to není přesné přirovnání, připadá mi duchem 406 kupé tak nějak podobně jako osmička u BMW. Ty auta vypadají sportovně, ale sportovní až tak nejsou. BMW u mě sice celkem vede, ale 406, byť sedana, jsem měl taky, a kupátkem jsem taky měl možnost jezdit. Můj názor při volbě mezi 406 a E46 se prakticky neliší od Johnova, který už sis na Peugeot klubu mohl přečíst, nicméně přidám jednu informaci, která by se ti mohla docela hodit. Diagnostika na základní zjištění elektrických závad není pro E46 nic přehnaně drahého a umožňuje ušetřit spoustu peněz za zjišťování všeho možného po servisech.
Mrkni se po netu na sady pro Carsoft 6.5 a BMW Scanner, s obojím se vejdeš do nějakých 7t Kč a máš možnosti základního programování modulů, u některých modelů i vyčítání najetých km z jednotek (u E46 se ukládají na více místech), programování některých jednotek (např. párování lichtmodulu s řídící jednotkou), a tak podobně - což ti v důsledku může ušetřit nemalé peníze za servis.
Hmmm....super poznatok,dakujem za takeho infosky