Stránka 1 z 1
Napsal: stř 10.09.2008 20:14
od honza
čau zajímal by mě rozdíl mezi těmahle dvěma samosvorama.výhody, nevýhody,rozdíly.jinak funkci hledat jsem použil a dočetl jsem se jenom, že viskošpéra se dávala do iXa.vydražil sem totiž na ebay.de samosvor do mojí e36 325i a zjistil sem že je právě viskózní.předem díky za každou odpověď.
Napsal: stř 10.09.2008 20:22
od Francis
Na sport, na "kravení" nebo na drift je lepší lamelový, na jízdu v zimě na ledu je lepší s viskózní spojkou.
Napsal: stř 10.09.2008 21:47
od honza
a jakej je v nich teda rozdíl?
Napsal: stř 10.09.2008 22:28
od Francis
Rozdíl? Lamelový svírá stále stejnou silou (seriový 25%), s viskozní spojkou svírá podle rozdílu otáček kol - čím větší rozdíl otáček, tím větší svornost (až kolem 80%)
Napsal: čtv 11.09.2008 17:20
od honza
pořizoval sem to právě na "kravení" a aby to šlo líp utrhnout i na suchým asfaltu než teď s normálním difem.myslíš že si s tim viskózním polepšim nebo ho mam radši poslat dál a hledat lamelovej?
Napsal: čtv 11.09.2008 18:48
od Huska
no hlavně jestli máš e36 tak v ní se viskozní nedělal ... asi jsi vydražil diff z e30-tky 
Napsal: čtv 11.09.2008 20:04
od honza
ten němec mi psal, že je vyndanej z jeho E36 325i, kterou rozprodává na díly.i kdyby byl z E30 tak tam ale bude pasovat ne?vypadají oba úplně stejně.
Napsal: čtv 11.09.2008 20:17
od kamikaze5100
U E30 a e36 je uplně jinej

Je tam jine uchyceni

Napsal: čtv 11.09.2008 20:31
od JIP
kamikaze5100 píše:U E30 a e36 je uplně jinej

Je tam jine uchyceni

No jo, ale tvoje bývalá černá E36 Coupé přece měla špéru z třícy, ne?
Napsal: čtv 11.09.2008 21:25
od honza
já mam taky coupe ale to uchycení je asi stejný u všech E36 ne? nechce se mi věřit, že by ten skopčák kecal protože psal že neví do jakejch všech modelů to pasuje, že to vyndal z jeho E36 325.
Napsal: čtv 11.09.2008 22:18
od kamikaze5100
E36 jsou všechny stejne jenom je malej a velkej, 316,318,320 měly malej a ostatni velkej. E30 ma ulně jinej obal kerej nejde použil, ale střeva jsou stejne jako u e36.
JIP: Ano měl jsem samosvor z e30 ale jenom vnitřek, kterej se dal do obalu e36, vycentroval, daly se nove gufera a ložiska. Jezdil jsem občas bokem a vydržel jenom 1500km
Stoho plyne že přiště kdybych do toho šel tak jedině samosvor z M3

Napsal: čtv 11.09.2008 22:28
od Killca
a neni ten dif funkcni na kompakta e36? ten ma zadni napravu z E30, tak proc ne diff, ale stejneto na normal e36 asi nepude, vsak jestli ti to prijde, tak se na to koukni a shledni zpod auta jestli tam pasne
Napsal: pon 15.09.2008 17:10
od honza
tak takle ten diferák vypadá, jestli vám to řekne něco víc...
Napsal: pon 15.09.2008 21:00
od kamikaze5100
Tak tenhle do e36 pujde v pohodě je to origo ale nevidim na štitku to S to už jedině zkusit no ale rozhodně je z e36
Na štitku maš jenom poměr 3,38 potom asi nějaky typ ale před tim 3,38 by mělo byt S

Napsal: pon 15.09.2008 21:04
od Francis
Není tam "S" ale je tam "V", proto by mohl být s viskozní spojkou.
Napsal: pon 15.09.2008 21:07
od kamikaze5100
někdo tu psal že do e36 se viskozni nedělal, tak nevim myslim že to V je jenom nějake označeni.
Napsal: pon 15.09.2008 21:18
od honza
to doufam že ne, koupil sem to jako viscosperre. nevíte jestli i u toho viskozního platí že když budu rukou otáčet výstupem pro jedno kolo tak se bude otáčet druhá strana stejným směrem?
Napsal: pon 15.09.2008 21:29
od Francis
Máš-li difer ještě na ponku a ne namontovaný v autě, zkus pootočit přírubami pro hnací hřídele kol "proti sobě", jakoby jedním "dopředu" a druhým "dozadu". Mělo by to jít VELMI VELMI ztuha.
Napsal: pon 15.09.2008 21:44
od honza
dík za tip zkusim to až budu doma. bohužel to bude až za 14 dní. mezitim sem kontaktoval zákaznickej servis německýho bmw tak uvidíme co poví oni, zatim mi všechno hned zodpověděli ochotněji než český bmw...i když chápu, že je takový dotazy asi dost prudí
