Stránka 1 z 1
Napsal: stř 10.09.2008 12:28
od Marty_
Vim ze uz se tu probirala hodnekrat, ale naposled uz je to dost dlouho a treba ma nekdo nove poznatky:) puvodne jsem chtel, vzhledem k tomu ze jsem s 330i e46 maximalne spokojeny, pockat az na e93 335i, ale to bude cekani na dlouho asi:o) a co jsem tak pokukoval tak E46 M3 uz jsou za hodne zajimave penize od pul mega tak jsem nahlodanej:o) K veci - nekde jsem zaslechl ze prvni M3ky kolem toho 2001 roku mely nejake problemy s motorem - nevim presne o co jde - nevite o tom neco? Udajne se musel menit cely motor.. Dal - jak je na tom tohle auto celkove se spolehlivosti po tech 7-8 letech provozu a 100-150K km? Samo se bavime o servisovanem a udrzovanem aute, nekoupil bych nejaky pelech..
Dalsi by me zajimala cena celkoveho servisu oproti normalni e46 - brzdy, spojka, oleje apod. "spotrebky".. Byl by to daily driver, prevazne popojizdky po meste, obcas streka mimo, celkove ca 15-20tis km rocne.. Samo bych moc rad M power, ale bojim se toho trosku:(
Napsal: stř 10.09.2008 12:48
od Killca
m3 e46 po roce 2001 uz tu vadu odstranila, takze pokud koupis emko z 2003 uz bych se ho nebal
Napsal: stř 10.09.2008 13:16
od Marty_
Bohuzel muj rozpocet by sahal max prave na jednu z prvnich - 2001-2002... Proto se ptam:o)
Napsal: stř 10.09.2008 14:49
od Diablo330Ci
No hodne bych si to rozmyslel.U M3 uz to neni jen o dolejvani oleje jako u 330Ci.Nejde tak o drazsi brzdy,ramena atd.Ale taky o Vanos,prevodovku,diferak.Co jsem treba cetl jak brzo odesel dif Koshovi nebo ze M3 maniac jel pro prevodovku do M3 (ale nevim jestli do e36 nebo e46)Mit v zasobe penize ze se muze neco posrat a muzu do toho dat z vyplaty v nejhorsim 20-30tis tak do toho jdu!Jinak ne.Nehlede na to ze 335i bude pristi rok uz taky za zajimave prachy.Ale zase turba atd.....Premyslim nad tim co Ty ale nemam na to.Takze az pro me bude e46 moc stara tak pujdu do E92 330Ci i kdyz to auto uz bohuzel nebude mit svoji povestnou hravost a predvidanost kdyz jedes na hrane a vis presne kolik si muzes jeste dovolit.Podivej se jeste na 911 od r 02-nahoru.Prej jsou spolehlive a kdyz jsem koukal na dily tak to taky neni zas tak hrozny.
Napsal: stř 10.09.2008 15:16
od Marty_
Diablo330Ci píše:No hodne bych si to rozmyslel.U M3 uz to neni jen o dolejvani oleje jako u 330Ci.Nejde tak o drazsi brzdy,ramena atd.Ale taky o Vanos,prevodovku,diferak.Co jsem treba cetl jak brzo odesel dif Koshovi nebo ze M3 maniac jel pro prevodovku do M3 (ale nevim jestli do e36 nebo e46)Mit v zasobe penize ze se muze neco posrat a muzu do toho dat z vyplaty v nejhorsim 20-30tis tak do toho jdu!Jinak ne.Nehlede na to ze 335i bude pristi rok uz taky za zajimave prachy.Ale zase turba atd.....Premyslim nad tim co Ty ale nemam na to.Takze az pro me bude e46 moc stara tak pujdu do E92 330Ci i kdyz to auto uz bohuzel nebude mit svoji povestnou hravost a predvidanost kdyz jedes na hrane a vis presne kolik si muzes jeste dovolit.Podivej se jeste na 911 od r 02-nahoru.Prej jsou spolehlive a kdyz jsem koukal na dily tak to taky neni zas tak hrozny.
Nj to je presne co me zajima - je to u takhle "stareho" Mka asi trosku sazka do loterie co, pokud se posere neco z vyse zminenych tak to jsou castky v desetitisicich:( ad turba u 335 - no tam by to bylo samozrejme hodne novejsi auto ca kolem 50tis treba, krome toho tam ty turbiny zas netlaceji tolik ze by snad mohly neco vydrzet (pokud nebyl predchozi majitel dobytek). Tou 911 jsi myslel co?:o) Porsche jsou porad "trosku" jinde..

)
Napsal: stř 10.09.2008 16:24
od Diablo330Ci
Jo musi se s tim pocitat.Ja vim u 330Ci ze kdyz nebude na neco prachy z tyhle vyplaty tak to vydrzi do dalsi!Protoze se to nesere.Nechci aby to vypadalo ze M3 je sracka poruchova!To ne!Akorat uz je to race motor atd.Jde o to ze aby jsi koupil peknou je to stejne 800tis z DE z malo kilometrama.To Porsche stoji 850tis ale podle me tam nebudes resit prevodovku dif atd.Prvni meli obcas problemy s vodou v oleji a musela se delat GO.Od r.02 Carrera S uz to ma vyresena a v testech TUV jsou jedni z nejspolehlivejsich.Ale zase ten servis no:(Ale treba se srat nebude...Tezko rict a taky premyslim o nejakejch konich akorat na to porad nemuzu prijit.335i bude tezky GT ktery vazi snad 1615Kg a radu e46 v zabavnosti nahradila prej 130i ale hatchback.Nic hezkyho to neni zase:(Je to fakt tezky co dal:(
Napsal: stř 10.09.2008 19:22
od MattyX
Diablo330Ci píše:Jo musi se s tim pocitat.Ja vim u 330Ci ze kdyz nebude na neco prachy z tyhle vyplaty tak to vydrzi do dalsi!Protoze se to nesere.Nechci aby to vypadalo ze M3 je sracka poruchova!To ne!Akorat uz je to race motor atd.Jde o to ze aby jsi koupil peknou je to stejne 800tis z DE z malo kilometrama.To Porsche stoji 850tis ale podle me tam nebudes resit prevodovku dif atd.Prvni meli obcas problemy s vodou v oleji a musela se delat GO.Od r.02 Carrera S uz to ma vyresena a v testech TUV jsou jedni z nejspolehlivejsich.Ale zase ten servis no:(Ale treba se srat nebude...Tezko rict a taky premyslim o nejakejch konich akorat na to porad nemuzu prijit.335i bude tezky GT ktery vazi snad 1615Kg a radu e46 v zabavnosti nahradila prej 130i ale hatchback.Nic hezkyho to neni zase:(Je to fakt tezky co dal:(
tu 130,se podivej na kupe...me se libi mnohem vic nez hatch a je lehci o neco malo nez 3er a muze jet pekne urcite

jinak porsche...to je druha srdcovecka moje

taky bych pouvazoval misto toho emka,pac tam s motorem problem nebude...viz predchozi problemy

toz ale at zvolis cokoliv fandim ti

Napsal: stř 10.09.2008 20:52
od kosh
No žeby u Porsche neodcházely motory nebo převodovky bych ani neřekl. Ted se o to zrovna zajímám a amaričtí majitelé mění kde co stejně jako u M3. Díly na Porsche jsou srovnatelné s BMW až na nějaké úlety jako spojka u GT3 za 30 000 a tak
Ale rozhodovat se mezi Porsche a BMW tak bych neváhal a odjížděl v tom malém přicmrdlíkovi s rozčapeným zadkem

Napsal: čtv 11.09.2008 09:25
od bedja
Tak co se může pokazit se pokazí...A to jak u Porsche tak u M3.. Fakt je ten že kamarád má 911ku i M3 v jedné garáži a jediné co je stále v servisu tak BMW..Ne proto že by to byl aušus, ale M3 je opravdu dost specifická na ůdržbu a spousta kupců tomu nevěří dokud na to osobně nepřijdou..jak tady někdo napsal Race motor atd..Prostě vyžaduje podstatně víc jak 330i a to i jako NOVÁ..!!..A jako ojetá hlavně tu lepší výplatku..

Napsal: čtv 11.09.2008 10:20
od Marty_
Hmm njn tak bohuzel.. Kazda socka (ja:) by si chtela vozit pozadi v Mku nebo porsche, ale bohuzel no...

) pockam az spadnou e92/e93 na upgrade asi no:( safra jsem koukal po tech 911 a koukam jak spadly turba uz - uz od mega 2002 911 turbo wow:o)
Napsal: čtv 11.09.2008 11:31
od kosh
Martyn píše:Hmm njn tak bohuzel.. Kazda socka (ja:) by si chtela vozit pozadi v Mku nebo porsche, ale bohuzel no...

) pockam az spadnou e92/e93 na upgrade asi no:( safra jsem koukal po tech 911 a koukam jak spadly turba uz - uz od mega 2002 911 turbo wow:o)
No ale turbína jako každodenní vozítko není zrovna příjemné auto.

Ne žeby nebylo fajn, ale bude to žrát jako starý Zetor
Dle mě je ideální 911 nebo 911s 996
Napsal: čtv 11.09.2008 12:05
od Marty_
kosh píše:Martyn píše:Hmm njn tak bohuzel.. Kazda socka (ja:) by si chtela vozit pozadi v Mku nebo porsche, ale bohuzel no...

) pockam az spadnou e92/e93 na upgrade asi no:( safra jsem koukal po tech 911 a koukam jak spadly turba uz - uz od mega 2002 911 turbo wow:o)
No ale turbína jako každodenní vozítko není zrovna příjemné auto.

Ne žeby nebylo fajn, ale bude to žrát jako starý Zetor

Dle mě je ideální 911 nebo 911s 996
Tak samo, to by me ani nenapadlo, jen koukam ze uz zacinaji byt "dosazitelne" i opravdove dream cars:o) leda koupit turbo a k tomu filcku na denni jezdeni

Napsal: čtv 11.09.2008 12:18
od Yngwie
Zkus nejakeho jeteho Caymana S. 220kW by ti mohlo staci a mi pocitove prijde na okreskach, kde asi budes jezdit nejcasteji lepsi nez M3. Navic to neni drahy jak 911 pod mega poridis i rok 2006.

... akorat kde v tom vozit psa nebo vetsi tasku to nevim

Napsal: čtv 11.09.2008 12:25
od george01
Martyn píše:kosh píše:Martyn píše:Hmm njn tak bohuzel.. Kazda socka (ja:) by si chtela vozit pozadi v Mku nebo porsche, ale bohuzel no...

) pockam az spadnou e92/e93 na upgrade asi no:( safra jsem koukal po tech 911 a koukam jak spadly turba uz - uz od mega 2002 911 turbo wow:o)
No ale turbína jako každodenní vozítko není zrovna příjemné auto.

Ne žeby nebylo fajn, ale bude to žrát jako starý Zetor

Dle mě je ideální 911 nebo 911s 996
Tak samo, to by me ani nenapadlo, jen koukam ze uz zacinaji byt "dosazitelne" i opravdove dream cars:o) leda koupit turbo a k tomu filcku na denni jezdeni

Dosazitelne jestli mas mega a pul

.Pac co sem koukal tak ty turba jsou tak 1200000+.Podle me je nejlepsi koupe sportaku M3 kdyz vezmes v potaz
cena/vykon,jizdni vlastnosti,pohodli.
Btw. taky se chystam na M3 E46 tak doufam ze me to auto nesezere.Treba budu mit stesti a motor me vydrzi.
Napsal: čtv 11.09.2008 18:05
od MattyX
kosh píše:No žeby u Porsche neodcházely motory nebo převodovky bych ani neřekl. Ted se o to zrovna zajímám a amaričtí majitelé mění kde co stejně jako u M3. Díly na Porsche jsou srovnatelné s BMW až na nějaké úlety jako spojka u GT3 za 30 000 a tak

Ale rozhodovat se mezi Porsche a BMW tak bych neváhal a odjížděl v tom malém přicmrdlíkovi s rozčapeným zadkem

ty to s tou GT3 myslis nejak vazne

jako turbina je na kazdej den lepsi nez GT3 pokud uz chces porsche na vikend tag to uz rovnou foukanou GT2 ale k tomu bych si koupil rovnou rakev

se bude hodit

ale ta Carrera S 996 po fejsu by nemuselo byt marnyyyyyyy

ale kurna kdyz to turbo..no neviiim

Napsal: čtv 11.09.2008 21:01
od kosh
Nic s turbem nechci

to je neštěstí
Ted měla ještě GT3 facelift tak uvidíme o z toho vyleze
http://www.6speedonline.com/forums/gt3- ... ots-2.html
Napsal: pát 12.09.2008 20:44
od MattyX
tak on se ten fejs prenese na celou modelovku 911...ale jako povedlo se docela no

ale proste skoda ze uz se nedela verze GT1 ta byla nej
