Stránka 1 z 1
Napsal: stř 10.09.2008 08:50
od tapin
Ahoj, vím, že se to tu řeší, ale já mám malinko přesněji definovanej problém. Auto po vytočení, přesně ve 2500 ot/ min škubne, ale opravdu hodně, pak táhne zase dobře a pak v cca 3000 - 3100 ot/ min opět škubne. Cukne to opravdu silně - jak kdybyste na vteřinu zastavili přívod paliva. Jinak motor běhá dobře, nehřeje se, volnoběh drží.
Poraďte prosím, čím by to mohlo být.
Děkuji.
Napsal: stř 10.09.2008 10:09
od maguli
Mně děla 320i něco podobnyho, řešim to tady v tematu "cukani320i"
Ale u mně to nezaleži na otačkach. Ted řešim elektriku a filtry. Kdybych na něco přišel hodim to sem
Napsal: stř 10.09.2008 10:42
od tapin
ok, když na něco přijdu ja - dam taky vědět. Ale metoda pokus - omyl se mi moc nechce. Kdyby měl někdo ideu, čím by to mohlo být ...
Napsal: stř 10.09.2008 11:11
od patras
vaha vzduchu .. resp MAF .. odpoj ji a vyzkousej rozdil .. potom to muze delat jeste prasklej prechodovej vlnovec sani (mezi vahou a sanim ten gumovej vlnovec) .. sundat a zkontrolovat ...
Napsal: stř 10.09.2008 12:23
od Killca
a vlastne vsechny podtlakovy hadicky kolem sani, napraskle saci parohy a mozna i vlhka ridici jednotka
Napsal: čtv 11.09.2008 10:46
od Koto
Me ted IS taky trochu hapruje, hlavne volnobeh, tak chci zkusit odpojit vahu vzduchu. Muzu to udelat pri nastartovanym motoru nebo musi motor stat?
Napsal: čtv 11.09.2008 19:00
od Killca
nastartovany motor, kdyz odpojis vahu, musi se zmenit chod motoru, kdyz se nezmeni tak je vaha v haji
Napsal: pon 15.09.2008 10:57
od FreeTree
VV
Napsal: sob 27.09.2008 14:50
od Koto
Killca píše:nastartovany motor, kdyz odpojis vahu, musi se zmenit chod motoru, kdyz se nezmeni tak je vaha v haji
Dík, konečně jsem se k tomu dostal, tak to jdu vyzkoušet.