Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

325 TDS a rady ohledně motoru

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
bomber666
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: úte 05.06.2007 00:00

#1 Příspěvek od bomber666 »

Ahoj potřebuju po zkušenych par rad ohledně motorove časti.

1)motor se mi zda že dost nepřijemně klepe už mi par lidi řeklo co to mám za traktor..-(((( navic u volnoběhu cele auto poskakuje a třepe se nevim jestli to neni na GO motoru nebo něco podobneho a jake jsou ceny ?

2)cukaní u 1500-1800 otaček při jizdě....(vymněnil jsem už palivovy filtr a nic) tak že předpokládám že to bude paliv čerpadlo poradite kde jej na Ostravsku sehnat nebo někdo kdo je repasuje popřipadě opravuje a jake jsou ceny ?

3)nefunguje připojeni na PC-auto tedy diagnostika v poslednim servise mi řekli že to pry až tak nevadi pač se z toho stejně nic moc nedozví tak nevím.....

pokud někdo zna ne moc drahy a dobry servis kde mi s timhle helpnou rad si dám poradit děkuji.

diky všem
vilejs
Registrovaný
Příspěvky: 976
Registrován: pát 27.06.2008 00:00
Bydliště: kaufland

#2 Příspěvek od vilejs »

klasicke symptomy umierajuceho pal.cerpadla-elektronicka cast."hlava cerpadla" to klepanie moze robit jeden zo vstrekovacov,alebo hydrostela.nove cerpadlo stoji cca 40 tisic,pouzite zozenies za 10,ale to moze byt tiez v prdeli.a to s tym pocitacom,to tazko povedat...moze to byt iba zly kontakt minusu,alebo hocico ine..
bomber666
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: úte 05.06.2007 00:00

#3 Příspěvek od bomber666 »

m51d25 píše:klasicke symptomy umierajuceho pal.cerpadla-elektronicka cast."hlava cerpadla" to klepanie moze robit jeden zo vstrekovacov,alebo hydrostela.nove cerpadlo stoji cca 40 tisic,pouzite zozenies za 10,ale to moze byt tiez v prdeli.a to s tym pocitacom,to tazko povedat...moze to byt iba zly kontakt minusu,alebo hocico ine..



a jajjjj no tak koukám že tohle bude trošku draha oprava ...no ten počitač mně ně+jak netankuje...ale nebude ho potřeba k diagnostice když se bude davat dokupy to čerpadlo nebo tak něco ??? jako at mi neřeknou no jo panačku pal.čerpadlo 40 tis...a k tomu pc za 15 pač to jinak nešlo dat dokupy.... ?to ten šrot raději hodim z mostu.....
taky bych ocenil kontakt na někoho kdo děla čerpadla a motory z Ostravska neznate někoho šikovneho ???ja znam jednoho co děla pal.čerpadla ale jak jsem tam byl s mojim tak řekl že tohle je elktronika a že na to nema potřebne vybaveni na nastaveni a podobně...diky
vilejs
Registrovaný
Příspěvky: 976
Registrován: pát 27.06.2008 00:00
Bydliště: kaufland

#4 Příspěvek od vilejs »

inak mne to cerpadlo tiez odchadza a auto sa obcas cuka,ale nevadi mi to.som rad ze to ide:) ked umre,kupim benzin a bude pokoj:)aj tak je nafta draha :P
bomber666
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: úte 05.06.2007 00:00

#5 Příspěvek od bomber666 »

m51d25 píše:inak mne to cerpadlo tiez odchadza a auto sa obcas cuka,ale nevadi mi to.som rad ze to ide:) ked umre,kupim benzin a bude pokoj:)aj tak je nafta draha :P


no jo no...ja bych to chtěl nějak dat dokupy...to cukani mně ani tak nedraždí jako spiše že to na neutral poskakuje a jede jak traktor když zustanu stat na křižovatce je to síla....
miramax
Registrovaný
Příspěvky: 345
Registrován: pát 02.03.2007 01:00
Bydliště: Bzenec/Vizovice
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od miramax »

a z vyfuku se ti line co? voda ti neubyva? protoze podobne symptomy ma i praskla hlava...
bomber666
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: úte 05.06.2007 00:00

#7 Příspěvek od bomber666 »

miramax píše:a z vyfuku se ti line co? voda ti neubyva? protoze podobne symptomy ma i praskla hlava...


z vyfuku černy dym...obzvlaště jak nastartuji pač tam neni katalizator voda neubyva....vše jinak ok...kromě toho děsneho třepani s autem když to je na neutral a stojim....
vilejs
Registrovaný
Příspěvky: 976
Registrován: pát 27.06.2008 00:00
Bydliště: kaufland

#8 Příspěvek od vilejs »

vsak to je akurat to cerpadlo.je v prdeli.elektronicka cast odchadz kazdemu.mne este aj simering prepusta a mam cely motor od nafty..smrad ako v liazke,ale ja to mam rad :D
fafejta

#9 Příspěvek od fafejta »

xx
vilejs
Registrovaný
Příspěvky: 976
Registrován: pát 27.06.2008 00:00
Bydliště: kaufland

#10 Příspěvek od vilejs »

chory?asi ano :D ale naftovy pach mam rad.je to uchylka ako hrom :wink:
bomber666
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: úte 05.06.2007 00:00

#11 Příspěvek od bomber666 »

m51d25 píše:chory?asi ano :D ale naftovy pach mam rad.je to uchylka ako hrom :wink:


kurňa synci...tady se mají řešit problemy kolem aut ne co komu voni nebo nevoní..-)))
vilejs
Registrovaný
Příspěvky: 976
Registrován: pát 27.06.2008 00:00
Bydliště: kaufland

#12 Příspěvek od vilejs »

vsak iste,len som mu odpovedal.este ma napadlo cidlo teploty do rj..aj to zvykne blbnut ked tancuje motor..
fafejta

#13 Příspěvek od fafejta »

xx
bomber666
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: úte 05.06.2007 00:00

#14 Příspěvek od bomber666 »

fafejta píše:A klepe se ten motor i když třeba vyšlápneš spojku?Pokud to teda není automat,teda.


jo jo klepe se pořad prostě když mám neutral a stojim na křižovatce ...nebo když nastartuji....se prostě třepe a docela pry klepou ventily...při jizdě tohle nepozoruji to mi zase pocukava mezi 1500-1800 otaček ale to je asi tim čerpadlem...
fafejta

#15 Příspěvek od fafejta »

xx
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Olda H »

Nechci moc rozumovat, ale nejdříve bych si nechal změřit tlaky na válcích, potom proměřit a repásnout vstřikovače (příčina černého kouře a cukání) a vstřikovací čerpadlo bych řešil až nakonec (to pokud by byly teplé starty velmi špatné, ale dá se řešit zpětným ventilem za pár korun aby nepadala nafta)
Možná ještě vodítka ventilů a popřípadě i pístní kroužky. Taky vodítka řetězu - může být příčina klepání motoru.
bomber666
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: úte 05.06.2007 00:00

#17 Příspěvek od bomber666 »

Olda H píše:Nechci moc rozumovat, ale nejdříve bych si nechal změřit tlaky na válcích, potom proměřit a repásnout vstřikovače (příčina černého kouře a cukání) a vstřikovací čerpadlo bych řešil až nakonec (to pokud by byly teplé starty velmi špatné, ale dá se řešit zpětným ventilem za pár korun aby nepadala nafta)
Možná ještě vodítka ventilů a popřípadě i pístní kroužky. Taky vodítka řetězu - může být příčina klepání motoru.


tepla i studene starty jsou ok....s tim sešlapnutim plynu na volnoběh jsme to nezkoušelale je fakt že borec co trošku rozumi motorum mi řikal že to vypada že jedne valecvynechava...ja se v tom nevyznam vubec teda....neznate někoho šikovneho na Ostravsku ????
Olda H
Registrovaný
Příspěvky: 359
Registrován: pon 16.01.2006 01:00
Bydliště: Příbor
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Olda H »

bomber666 píše:
Olda H píše:Nechci moc rozumovat, ale nejdříve bych si nechal změřit tlaky na válcích, potom proměřit a repásnout vstřikovače (příčina černého kouře a cukání) a vstřikovací čerpadlo bych řešil až nakonec (to pokud by byly teplé starty velmi špatné, ale dá se řešit zpětným ventilem za pár korun aby nepadala nafta)
Možná ještě vodítka ventilů a popřípadě i pístní kroužky. Taky vodítka řetězu - může být příčina klepání motoru.


tepla i studene starty jsou ok....s tim sešlapnutim plynu na volnoběh jsme to nezkoušelale je fakt že borec co trošku rozumi motorum mi řikal že to vypada že jedne valecvynechava...ja se v tom nevyznam vubec teda....neznate někoho šikovneho na Ostravsku ????


No pokud jsou studené i teplé starty bez problémů, tak se vstřikovacím čerpadlem nezabývej - je ok. Už teda tlaky na válcích - umí každý zručný mechanik. Záležitost černého kouře a cukání jsou špatné vstřikovače. Umím nechat udělat přetěsnění za "košík hrušek"
Na ostravsku nevím o nikom - mám to trochu z ruky.
fafejta

#19 Příspěvek od fafejta »

xx
bomber666
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: úte 05.06.2007 00:00

#20 Příspěvek od bomber666 »

Olda H píše:
bomber666 píše:
Olda H píše:Nechci moc rozumovat, ale nejdříve bych si nechal změřit tlaky na válcích, potom proměřit a repásnout vstřikovače (příčina černého kouře a cukání) a vstřikovací čerpadlo bych řešil až nakonec (to pokud by byly teplé starty velmi špatné, ale dá se řešit zpětným ventilem za pár korun aby nepadala nafta)
Možná ještě vodítka ventilů a popřípadě i pístní kroužky. Taky vodítka řetězu - může být příčina klepání motoru.


tepla i studene starty jsou ok....s tim sešlapnutim plynu na volnoběh jsme to nezkoušelale je fakt že borec co trošku rozumi motorum mi řikal že to vypada že jedne valecvynechava...ja se v tom nevyznam vubec teda....neznate někoho šikovneho na Ostravsku ????


No pokud jsou studené i teplé starty bez problémů, tak se vstřikovacím čerpadlem nezabývej - je ok. Už teda tlaky na válcích - umí každý zručný mechanik. Záležitost černého kouře a cukání jsou špatné vstřikovače. Umím nechat udělat přetěsnění za "košík hrušek"
Na ostravsku nevím o nikom - mám to trochu z ruky.



aha no tak ted zase těžko řict čemu říkáme studen starty OK..chytne na prvni šup...když je trošku zahřatějši musim ho parkrat protočit ale taky chytne v pohodě tak nevim pry to je u dieselu normalni....ok no znám jednoho mechanika tady u nas tak mu řeknu co jset mi poradily a uvidime ale myslím že to seřizení bude asi tou nejlevnějši variantou co zatím je k dispozici...ten černy kouř se evidentni jen při starovani pač tam neni Katalizator je chvalně projety durch tak že to při staru docela zadymí...
Odpovědět