Stránka 1 z 4

Napsal: pon 25.08.2008 17:10
od SIMI
Zdary všem.Chci se zeptat jaké úpravy by byly nutné,abych dosáhnul původního výkonu u E36 18IS rok 92 motor M42 cca. nalítáno 230tis.??Ps:Zdá se mi,že kolem 6 tisících ztrácí výkon maximálka 200km/h a z pořádnýho kopce 210 max.Ve velkým tech. je psáno 213km/h a je mi jasný,že kazdé auto má jestě nějakou tu rezervu??Někde jsem tu četl,že se dá vyšplhat až na + - 230km/h!! Je jasný že už má něco najeto!!Zkrátka jde mi o to,aby byl výkon původní!Díky

Napsal: pon 25.08.2008 17:32
od fixCZer
vyndat rozmontovat vše důkladně vyčistit a asi i něco vyměnit

Napsal: pon 25.08.2008 18:47
od Hanz
problem iS je vetsinou postupna ztrata komprese, idealni je vymenit celej polomotor, pokud ti to zacne zrat litr oleje na 100 :-) rozhodne tam nedavej zadne prisady do oleje, garantuju ti, ze zadres motor na klice... jinak bejvale iS na D1 z kopce 235 dle tacho, vic to neslo kvuli omezovaci otacek

Napsal: úte 26.08.2008 15:08
od KarelOstrava
Zdravím,jen se chci zeptat,je motor 318is dobrý? Chci ho dát do normalní 318ctky...

Napsal: úte 26.08.2008 15:28
od SIMI
Jak si to myslel celej polomotor?Jako jen nějaký díly?Jde mi o to za kolik se dá sehnat motor a na kolik by mi vyšla ta oprava motoru??

Napsal: úte 26.08.2008 20:17
od ekofresh
KarelOstrava píše:Zdravím,jen se chci zeptat,je motor 318is dobrý? Chci ho dát do normalní 318ctky...
M44 je lepsi ako M42

Napsal: úte 26.08.2008 22:15
od dsvatos
ekofresh píše:
KarelOstrava píše:Zdravím,jen se chci zeptat,je motor 318is dobrý? Chci ho dát do normalní 318ctky...
M44 je lepsi ako M42
V čem??? Je to ten samej motor, převrtanej o 1 deci navíc. Výkon je stejnej. A platí se za něj vyší pojistka.

Napsal: úte 26.08.2008 22:24
od ironpipi
Nech přeměřit tlaky ve válcích a uvidíš...No radši 1.8ISo než 1.9ISo, to bych šel už spíš do 2.3 za stejnou pojistku...

Napsal: úte 26.08.2008 22:53
od Killca
pojistka je do 1,8 do 2,0 do 2,5 a vejs, u cpp a vsechny tyto kubatury se pro me osobne lisi o 200 kc na rok, takze je to jedno

m44 1,9 je vlastne to samy jako m42 1,8 ale ma o 5 Nm vetsi kroutak a to uz je ku**a znat :-D

krom toho do faceliftovanych e36 se uz 1,8 nedavala, skoncila v 96ym roce, takze kdyz bdues chtit iso splnou nalzi z roku 99 tak uz jedine m44 1,9

z cehoz vyplyva ze vetsina ISek v CR jsou 1,8 a vetsinou trochu sroty

Napsal: stř 27.08.2008 07:29
od atimen
Hanz píše:problem iS je vetsinou postupna ztrata komprese, idealni je vymenit celej polomotor, pokud ti to zacne zrat litr oleje na 100 :-) rozhodne tam nedavej zadne prisady do oleje, garantuju ti, ze zadres motor na klice... jinak bejvale iS na D1 z kopce 235 dle tacho, vic to neslo kvuli omezovaci otacek
nechápu jak mohla dat 235 8O ...ja jel n dalnici na 5 do omezovače a mel sem taktak 210 a to uz se ozval omezovac....co mam jinyho že mě to 235 nejede ?(komprese v motoru mám víc než v pořádku :) )

Napsal: stř 27.08.2008 08:12
od CZAirwolf
atimen píše:
Hanz píše:problem iS je vetsinou postupna ztrata komprese, idealni je vymenit celej polomotor, pokud ti to zacne zrat litr oleje na 100 :-) rozhodne tam nedavej zadne prisady do oleje, garantuju ti, ze zadres motor na klice... jinak bejvale iS na D1 z kopce 235 dle tacho, vic to neslo kvuli omezovaci otacek
nechápu jak mohla dat 235 8O ...ja jel n dalnici na 5 do omezovače a mel sem taktak 210 a to uz se ozval omezovac....co mam jinyho že mě to 235 nejede ?(komprese v motoru mám víc než v pořádku :) )
A) odchylka tacha kvuli kolum
B) vliv delky diferu
C) no, ojetost motoru

Napsal: stř 27.08.2008 08:57
od atimen
CZAirwolf píše:
atimen píše:
Hanz píše:problem iS je vetsinou postupna ztrata komprese, idealni je vymenit celej polomotor, pokud ti to zacne zrat litr oleje na 100 :-) rozhodne tam nedavej zadne prisady do oleje, garantuju ti, ze zadres motor na klice... jinak bejvale iS na D1 z kopce 235 dle tacho, vic to neslo kvuli omezovaci otacek
nechápu jak mohla dat 235 8O ...ja jel n dalnici na 5 do omezovače a mel sem taktak 210 a to uz se ozval omezovac....co mam jinyho že mě to 235 nejede ?(komprese v motoru mám víc než v pořádku :) )
A) odchylka tacha kvuli kolum
B) vliv delky diferu
C) no, ojetost motoru
A) mno mam 245/45/17 vzadu a 225/45/17 ve predu tak to by melo byt ok a i s gps ukazuje skoro stejne

B)oni se dávaly ruzny diferáky do Isa (krom samo/nesamosvor)? (omlouvam se pokud je to blbej dotaz)jinak jo diferakem by to byt mohlo

C)motor je ve velice dobre kondici (tlaky na valcich : 15,15.1,15,15) a nebýt omezovače a mít 6kvalt tak motor vytáhne určitě víc protože i na tu 5 do omezovače sem docela ochotně

takže to bude asi diferákem i když nechápu jakej na to má vliv...sem si spíš myslel že má na to vliv prevodovka a jak je zpřevodovana

Napsal: stř 27.08.2008 09:13
od CZAirwolf
245/45/17 = vykon dolu - valivy odpor, vaha gum atd.
Prevodovka sice zprevodovana je, ale rozhodujici je nakonec pomer na diferu...ne nadarmo se prodavaji difery s ruznymi pomery, ale uz jsi videl prodavat prevodovku s ruznym zprevodovanim ? :wink:

Napsal: stř 27.08.2008 09:17
od atimen
CZAirwolf píše:245/45/17 = vykon dolu - valivy odpor
Prevodovka sice zprevodovana je, ale rozhodujici je nakonec pomer na diferu...ne nadarmo se prodavaji difery s ruznymi pomery, ale uz jsi videl prodavat prevodovku s ruznym zprevodovanim ? :wink:
jasny mno.... :oops: prevodovku ne ....ale mel sem predtim 16" a jelo to stejne jen u tech 17" se me zda ze se me zvýsila maximalka o trosku . mno ale asi teda kdyz ume maximalka stoji za prd tak zase mam lepsi akceleraci ne ?

Napsal: stř 27.08.2008 14:41
od ekofresh
dsvatos píše:
ekofresh píše:
KarelOstrava píše:Zdravím,jen se chci zeptat,je motor 318is dobrý? Chci ho dát do normalní 318ctky...
M44 je lepsi ako M42
V čem??? Je to ten samej motor, převrtanej o 1 deci navíc. Výkon je stejnej. A platí se za něj vyší pojistka.
Zvysenim vrtu a zdvyhu novy motor dostal extra 99cm3 cize 1895cm3. Vela inych zmien bolo spravenych napr. znizenie trenia a vylepsenie NVH (hluk, vibracie atd)
Inovacie sa nejak extremne nepremietli do vykonu ktory ostal pri 103kw ale maximum krutaku islo o 5Nm vyssie. ( zrejme aj priebeh krutiaceho momentu je pri M44 lepsi). Inovacie priniesli hlavne lepsiu odozvu na plyn a dostupnejsi vykon. BMW tvrdi ze sa v m44 zlepsila aj spotreba benzinu


Poistku ??? :?: Neviem ako je to v CZ ale v BA platim 3700sk / 2800KC rocne v Kooperative

Napsal: stř 27.08.2008 14:51
od castro
dsvatos píše:
ekofresh píše:
KarelOstrava píše:Zdravím,jen se chci zeptat,je motor 318is dobrý? Chci ho dát do normalní 318ctky...
M44 je lepsi ako M42
V čem??? Je to ten samej motor, převrtanej o 1 deci navíc. Výkon je stejnej. A platí se za něj vyší pojistka.
má o 5Nm větší krouťák, o 0,3l nižší spotřebu a kratší diferák.... :-)

Napsal: stř 27.08.2008 15:00
od Zave
atimen píše:
CZAirwolf píše:245/45/17 = vykon dolu - valivy odpor
Prevodovka sice zprevodovana je, ale rozhodujici je nakonec pomer na diferu...ne nadarmo se prodavaji difery s ruznymi pomery, ale uz jsi videl prodavat prevodovku s ruznym zprevodovanim ? :wink:
jasny mno.... :oops: prevodovku ne ....ale mel sem predtim 16" a jelo to stejne jen u tech 17" se me zda ze se me zvýsila maximalka o trosku . mno ale asi teda kdyz ume maximalka stoji za prd tak zase mam lepsi akceleraci ne ?
lepsi akceleraci bys mel kdyby jsi mel naopak mensi prumer kola :wink: mel bys tam mit 245/40/17.
velky obvod nez rozhybes tak to trva :wink: = i vetsi spotreba atd

Napsal: stř 27.08.2008 16:30
od Hanz
atimen píše:nechápu jak mohla dat 235 8O ...ja jel n dalnici na 5 do omezovače a mel sem taktak 210 a to uz se ozval omezovac....co mam jinyho že mě to 235 nejede ?(komprese v motoru mám víc než v pořádku :) )
jaky omezovac mas na mysli? kricici spolujezdec? :-) uz jen podle vyrobce ma jet 213km/h :-) bylo to na 225/45 R17 pneu, stacilo na to tak 2km D1... treba tam mas spatnej diferak s vyssim prevod pomerem...

Napsal: stř 27.08.2008 18:09
od w3na
Mam taky iso 95 pneu 235/35/17 na obou napravach. jel jsem stim zatim jenom tech 210 tacho. ale nekde na 5tis ot/min nechtel jsem to rvat na krev takze nevim jak by to melo jet. ale pocitam ze jeste lip. Kola maji veliky odpor a nalitano ma taky chudak nejakejch 235km.

Napsal: stř 27.08.2008 18:25
od James
Mám taky ISo, má najeto 180 tis a v črvenci jsem byl na brzdě, změřený výkon 136,5 HP,takže jen nepatrně menší výkon než když vyjelo z výroby:)