Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 21.08.2008 13:11
od alla
"sytic" tim mam na mysli ze ridici jednotka vyhodnoti otacky na 1250 a smes namicha takovou ze auto jede samo i kdyz nemam nohu na plynu

mam motor M50 bez vanosu a pokud nastartuju, tak "sytic" vypne nekdy hned nekdy za 15km pokazde jinak. Jakmile je motor zahraty a "sytic" vypnuty otacky kolem 850, tak uz se to drzi, sam nezapne, otacky nekolisaji vse ok. Pokud ale vypnu motor i kdyz uz je teply a opet nastartuju, "sytic" opet zapne a zas trva treba 15km nez vypne.
Mate nejakou radu co zkusit?
Myslite ze to muze byt termostatem? Docetl jsem se tu zkusit mezi sebou prohodit konektory z ternmostatu na palubku a termostatu do ridici jednotky. Jsou to ty 2 konektory co jsou na leve strane v predu motoru pod sanim? Diky za radu. Ales

Napsal: čtv 21.08.2008 14:25
od libovka
To nejsou termostaty,ale cidla teploty a pokud je prehodis tak to nebude fungovat.Spis si myslim ze mas spatny potenciometr na klapce nebo spatne serizeny doraz klapky a potom potenciometr dava spatnou polohu klapky a jednotka si mysli ze mas seslapnuty plyn.

Napsal: čtv 21.08.2008 14:53
od alla
Termostaty to jsem zas napsal blabol :-).
Jak bych nejak poznal ten spatny potenciometr? Je divny ze to za jizdy nikdy nedela, jen kdyz se zhasne a opet nastartuje motor a jeste to pokazde vypina za uplne jinou dobu.

Napsal: čtv 21.08.2008 15:01
od Oldman
Vymeň čidla teploty,pre budiky aj pre RJ,majú stejnú životnost,da sa to vymenit aj bez toho aby si zhadzoval sanie,ak to bude robiť dalej, tak klapka

Napsal: stř 27.08.2008 15:26
od FiliposII
M50 = 6 valec a 850 otacek na volnobeh je trochu moc ne? ja mam na M50 550 - 600. A to ze mas tak visoke otacky (az 1250 ) je spis ve skrtici klapce. Zkus treba povolit lanko od plynu jesi sa vraca dobre a jesi to neostava vyset (jesi nekde nedrhne). A nebo je cidlo klapky v haji. Me ide motom maximalne pri volnobehu za studena na 1000ot vetsinou ale tak cca 900.