"sytic" tim mam na mysli ze ridici jednotka vyhodnoti otacky na 1250 a smes namicha takovou ze auto jede samo i kdyz nemam nohu na plynu
mam motor M50 bez vanosu a pokud nastartuju, tak "sytic" vypne nekdy hned nekdy za 15km pokazde jinak. Jakmile je motor zahraty a "sytic" vypnuty otacky kolem 850, tak uz se to drzi, sam nezapne, otacky nekolisaji vse ok. Pokud ale vypnu motor i kdyz uz je teply a opet nastartuju, "sytic" opet zapne a zas trva treba 15km nez vypne.
Mate nejakou radu co zkusit?
Myslite ze to muze byt termostatem? Docetl jsem se tu zkusit mezi sebou prohodit konektory z ternmostatu na palubku a termostatu do ridici jednotky. Jsou to ty 2 konektory co jsou na leve strane v predu motoru pod sanim? Diky za radu. Ales
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M50 "sytic" zapina i pri teplem motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Klubové ID: 1332
- Kontaktovat uživatele:
M50 = 6 valec a 850 otacek na volnobeh je trochu moc ne? ja mam na M50 550 - 600. A to ze mas tak visoke otacky (az 1250 ) je spis ve skrtici klapce. Zkus treba povolit lanko od plynu jesi sa vraca dobre a jesi to neostava vyset (jesi nekde nedrhne). A nebo je cidlo klapky v haji. Me ide motom maximalne pri volnobehu za studena na 1000ot vetsinou ale tak cca 900.