Stránka 1 z 1

Napsal: sob 09.08.2008 15:33
od fixCZer
jak nadpis napovídá, přestavuju, 1.6 M40 (1992) ven a na místo něj 318is M42 (1996), všechno na místě a zapojený, ale přesto mi točí jen startér, dál nic. Ben. čerpadlo nemá šťávu, ale funguje (odzkoušeno přes dráty). Je to jako by to dělal imobilizér, prej některý jednotky maj imobilizér v ŘJ? Poraďte někdo ..... díka :wink:

Napsal: sob 09.08.2008 23:12
od libovka
To bude asi tím že v roce 96 už měly auta imobilizer EWS takže ti to s touhle jednotkou nikdy nepojede.

Napsal: ned 10.08.2008 13:52
od fixCZer
libovka píše:To bude asi tím že v roce 96 už měly auta imobilizer EWS takže ti to s touhle jednotkou nikdy nepojede.
můžeš to trochu vysvětlit hlavně EWS

Napsal: ned 10.08.2008 14:46
od matiz
EWS je jednotka imobilizeru ktera komunikuje s DME - ridici jednotka motoru. Nejen ze se musi zapojit kopa elektriky, ale musi se sesynchronizovat imobilizer s konkretni jednotkou motoru na diagnostice. Nasledne se musi pouzit klic ktery ma cip pro imo vevnitr, s obycejnym klicem smuuuula. Tak trochu pakarna, ale vrta mi hlavou proc ses nezeptal ihned co te ceka a nemine.

Napsal: ned 10.08.2008 15:14
od fixCZer
matiz píše:EWS je jednotka imobilizeru ktera komunikuje s DME - ridici jednotka motoru. Nejen ze se musi zapojit kopa elektriky, ale musi se sesynchronizovat imobilizer s konkretni jednotkou motoru na diagnostice. Nasledne se musi pouzit klic ktery ma cip pro imo vevnitr, s obycejnym klicem smuuuula. Tak trochu pakarna, ale vrta mi hlavou proc ses nezeptal ihned co te ceka a nemine.
díky za info, jednotka bez toho by to vyřešila? nebo to nějak přemostit, přehrát jednotku?

dělali to kámoši na E30 a bez problému, ale tohle nám nějak uniklo :oops:

Napsal: ned 10.08.2008 21:01
od libovka
tak si kup jednotku ze staršího modelu bez EWS

Napsal: ned 10.08.2008 21:27
od fafejta
Ten systém EWS,jde z řj motoru odmáznout,vlastně se zálohuje jen datové pole a EWS se odmázne.Ale jde to jen na origo diagnostice Diss s vyšší úrovní přístupu.Ta stará jednotka se domnívám,že ti bude k ničemu ,protože motorová eletrika pro novější modely s EWS mají jiný štekr do řj motoru,jestli je to podobný jako u E 34 TDS..

Napsal: ned 10.08.2008 21:53
od fixCZer
veškeré díky za informace, teď to ještě přenést do reálu. Neví někdo na 100% že ty štekry jsou jiný :?: Podle ETK je 93 stejný jak 96!? A nebo někoho, kdo zvládne výše popsaný postup odstranění EWS.

P.S: Prostě jsem se chytil na to, že BMW je o pár let dál oproti většině :P

Napsal: ned 10.08.2008 23:53
od matiz
Jestli to umi DIS, tak nejnazsi reseni je dovezt auto a prehrat ten soft. Nejmin prace a nejlacinejsi. Dobastlovat bych to nechtel, je tam snad 20 dratu.

Napsal: stř 13.08.2008 11:42
od fixCZer
neví někdo kde konkrétně se toho EWS zbavit? nejlépe jen po vyndání ŘJ

Napsal: sob 16.08.2008 13:46
od fafejta
xx

Napsal: ned 17.08.2008 12:17
od fixCZer
fafejta píše:Prý te jde i odletovat ,ten šváb EWS v té řj. motoru,ale přes tu diagnostiku by to bylo lepší,si myslím.
Nebo jsi už to nějak vyřešil?
bohužel nevyřešil, nevíte kde a co odletovat, foto. Díky

Napsal: úte 19.08.2008 12:22
od fixCZer
tak jsme tam zkusili napíchnout jednotku z E30 318is a nastartovalo to, sice s problémama a není to na to ono, ale aspoň mám 100% jistotu že je to EWS

Napsal: pát 22.08.2008 22:14
od fixCZer
jednotku jsem sehnal, tak hurá po přestavbě na silnici a pak i na letiště :lol: mám z toho radost :potlesk: že to už jezdní :rock:

P.S. díky za rady