Stránka 1 z 2
Napsal: sob 09.08.2008 12:56
od kabu
Ahoj, v neděli jsem jel po dálnici, když najednou sem sjel okem na teplotu která byla na 90 stupních, zdálo se mi tzo divné, ale nevěnoval sem tomu pozornost (velkopu vzdálenost sem jel poprvé). Když už ručička byla před červenym polem tak sem zastavoval na neutrál a auto samo chcíplo, počkal sem až to vychladne nalil vodu nastartoval a z motoru se mi ozývá děsivé třískání. Z dálnice jsem se domů dopravil a třískání zesílilo, ale cestou se vaření ještě 2x opakovalo. Auto mi ale jede stejně, ale jel sem pomalu tak nevim co dělá ve votáčkách. Čim víc otáček, tim víc mlátí, včera sem byl na skušební jízdě po dovolené a poslouchal jsem ale na nic sem nepřišel, auto nevařilo, ale voda přesto ubila a teplota byla nad 80 po 5km... Schrnu to: Mlácení z motoru, úbytek vody a vaření, čím to? Kam se mam mrknout??? Nějaký skušenosti???

Je to e36 1.8, 8 ventil

Napsal: sob 09.08.2008 13:03
od BMWAK
já ti teda nevim ale nepříjde mi nijak špatná teplota 90 stupnů to je celkem normální...a jak dlouho jsi nechal motor vychladnout než jsi dolil vodu??j
Napsal: sob 09.08.2008 17:27
od xSAFA
No urcite bych koukl na vodní pumpu....
Napsal: sob 09.08.2008 17:52
od Killca
je to mozny, na pumpe se urvaly lopatky nebo hridelka a ted to mlati pri otackach motoru, kdyz to jeste furt jede
Napsal: sob 09.08.2008 18:53
od kabu
BMWAK píše:já ti teda nevim ale nepříjde mi nijak špatná teplota 90 stupnů to je celkem normální...a jak dlouho jsi nechal motor vychladnout než jsi dolil vodu??j
No tak špatná neni, ale když mi v životě nepřelezla 80stupňů, a najednou 90 a stoupala pořád... jednou až se dokonce rosvítila kontrolka teploty(při zastavování... hned sem vypnul motor). čekal sem asi půl hodiny než teplota ktesla pod 70, pak sem tam lil vodu co byla teplá z auta kde sem měl tak 40. Nad pumpuo taky přemejšlim, to by to všechno vysvětlovalo, ale jaksi se jí nechce ven, vyndal sem ty 4 šrouby co jí drží, rvu za ní jak blázen, ale ven se jí nechce, co s ní? A kam mi může mizet ta voda? V oleji neni, a auto mi nekouří... Je možný že při dolití neubyde a pak až když se to nastartuje zapní okruh a zmizí z nádobky?
Napsal: sob 09.08.2008 19:00
od kabu
Killca píše:je to mozny, na pumpe se urvaly lopatky nebo hridelka a ted to mlati pri otackach motoru, kdyz to jeste furt jede
Taky si myslim že to m,usí bejt něco v okolí a ne přímo písty nebo klika a tak... To už by nedalo tak 30 km s mlácenim...
Napsal: sob 09.08.2008 19:51
od kabu
TeĎ jsem skusil odpojit vodní pumpu, a mlácení se ozívá i nadále. Pumpa je v tom nevině bohužel:(... Bylo by to téměř bez práce.
Napsal: sob 09.08.2008 23:09
od libovka
To se ti mohlo prostřelit těsnění pod hlavou mezi válcema a jak pálej tak do střílí z jednoho do druhého.Mě se to stalo a bylo to jak když je to vylágrovaný.A ta horší možnost je že se to přidřelo.
Napsal: ned 10.08.2008 11:51
od kabu
A když si sundal palici, tak si jí nechal přerovnat atd a vyšlo tě to na kolik???
Napsal: ned 10.08.2008 12:25
od libovka
Jasně,hlavu se vyplatí srovnat vždycky.Nechal jsem si rovnou vyměnit stírátka na ventilech a zabrousit ventily.Komplet mě to vyšlo kolem 10000kč a to jsem si to dělal sám a mám slevy na díly.
Napsal: ned 10.08.2008 12:37
od Kubin
tak to nehapu co jsi na tom mel tak drahy když gufero na ventil stoji cca30kč

Napsal: ned 10.08.2008 12:40
od kabu
To jo no. 10000 je dost....
Napsal: ned 10.08.2008 12:43
od Kubin
kabu píše:BMWAK píše:já ti teda nevim ale nepříjde mi nijak špatná teplota 90 stupnů to je celkem normální...a jak dlouho jsi nechal motor vychladnout než jsi dolil vodu??j
No tak špatná neni, ale když mi v životě nepřelezla 80stupňů, a najednou 90 a stoupala pořád... jednou až se dokonce rosvítila kontrolka teploty(při zastavování... hned sem vypnul motor). čekal sem asi půl hodiny než teplota ktesla pod 70, pak sem tam lil vodu co byla teplá z auta kde sem měl tak 40. Nad pumpuo taky přemejšlim, to by to všechno vysvětlovalo, ale jaksi se jí nechce ven, vyndal sem ty 4 šrouby co jí drží, rvu za ní jak blázen, ale ven se jí nechce, co s ní? A kam mi může mizet ta voda? V oleji neni, a auto mi nekouří... Je možný že při dolití neubyde a pak až když se to nastartuje zapní okruh a zmizí z nádobky?
jinak koukal jsi na stav oleje?? pumpu dostanes ven tak že, oddelas srouby a nekde po obvodu jsou asi 2 volny zavity nasroubuj tam srouby oni se zapřou o blok a stahnes ji

Napsal: ned 10.08.2008 12:49
od Kubin
kabu píše:Kubin píše:libovka píše:Jasně,hlavu se vyplatí srovnat vždycky.Nechal jsem si rovnou vyměnit stírátka na ventilech a zabrousit ventily.Komplet mě to vyšlo kolem 10000kč a to jsem si to dělal sám a mám slevy na díly.
tak to nehapu co jsi na tom mel tak drahy když gufero na ventil stoji cca30kč

To jo no. 10000 je dost....
zajdi do nakej nastrojarny a popros je jestli ti hlavu neobrousej ucite nebudes prvni

....tesneni približne litr...10000 je nesmysl.. zaleži co vse budes menit napr olej filtry atd...
Napsal: ned 10.08.2008 18:54
od kabu
No, a to vijde na kolik?
Napsal: ned 10.08.2008 20:59
od libovka
Kubin píše:kabu píše:Kubin píše:
tak to nehapu co jsi na tom mel tak drahy když gufero na ventil stoji cca30kč

To jo no. 10000 je dost....
zajdi do nakej nastrojarny a popros je jestli ti hlavu neobrousej ucite nebudes prvni

....tesneni približne litr...10000 je nesmysl.. zaleži co vse budes menit napr olej filtry atd...
Já měl IeSo takže 16 ventilů.A hlavně pokud přebrušuješ hlavu tak ji musíš odstrojit takže těsnění pod sání a výfuk pod prsa rozvodů,olej,nemrznoucí,já teda dávám nový i šrouby hlavy.Takže 10000 hodně není.
Napsal: ned 10.08.2008 22:10
od Mirda328
mas prdly tesneni, nebo ti prdla hlava!! bordel tam dela voda tim klepani jak popisujes kdyz jsi stim jeste jel jsi mohl ohnout ojnice a zluirvit i loziska na klice se modli at stim nic neni
hlava sundat,kdyz ji budes mit dole nejlip zabrousit ventily, pripadne vymenit voditka a zaklepany sedla, (kdyzbude praskla zavarit) srovnat otlakovat a samozrejme vymenit gufera na ventilech
pak doporucuju vzit treba nozove pravitko nebo neco absolutne rovnyho a zkontrolovat zda nemas krivy blok a zmerit zdy nemas ohnutou ojnici -tzn vem zase to pravitko dej pist do HU a strkej tam lery a vsechny musej byt stejne vysoko nebo to necim omer
mozna bude potreba jeste zkontrolovat vacku a nechat ji protahnout kdyby se ta hlava tim uvarenim zkroutila

je dost moznosti co se mohlo posrat doporucuju sundat kazdopadne pak muzes resit vic
Napsal: pon 11.08.2008 16:39
od kabu
Aha, tak to je toho dost, je to nějaký na prd, já s tim odject někam musel, byl jsem na dálnici a tam to nechat nemůžu:D. JEště chci ještě pořádně omrknout vodní pumpu která mi nejde ven, je tam nějak přirostlá

... Vyndal jsem všechny 4 šrouby, a ať dělam co dělam tak ven nejde můžu rvát jak chci a prd platný... Jak na ní???A stejně jí musim vyndal i kvůli rozvodům, nebo aspoň vrtuly, abych sundal ten krycí plech...

Napsal: pon 11.08.2008 21:11
od BMWAK
mno hele vzhledem k tomu že tam máš motor M40 tak bych rozhodně nenechával srovanávat hlavu nebo dokonce blok...ten motor je prostě mrdka a seženeš ho za 3 tisíce....já tu jeden měl a vyhodil se protože ho prostě nikdo nechtěl...takže věci typu 10 tisíc za opravavu bych vypustil z hlavy....
Napsal: pon 11.08.2008 21:25
od Mirda328
kup jinej mozna min prace prehodit nez se srat s hlavou a resit uvarenou potvoru jak pise BMWAK