Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Hlučné klepání v motoru a přehřívání
-
kabu
- Registrovaný
- Příspěvky: 79
- Registrován: pon 04.02.2008 01:00
- Bydliště: Třemošná
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, v neděli jsem jel po dálnici, když najednou sem sjel okem na teplotu která byla na 90 stupních, zdálo se mi tzo divné, ale nevěnoval sem tomu pozornost (velkopu vzdálenost sem jel poprvé). Když už ručička byla před červenym polem tak sem zastavoval na neutrál a auto samo chcíplo, počkal sem až to vychladne nalil vodu nastartoval a z motoru se mi ozývá děsivé třískání. Z dálnice jsem se domů dopravil a třískání zesílilo, ale cestou se vaření ještě 2x opakovalo. Auto mi ale jede stejně, ale jel sem pomalu tak nevim co dělá ve votáčkách. Čim víc otáček, tim víc mlátí, včera sem byl na skušební jízdě po dovolené a poslouchal jsem ale na nic sem nepřišel, auto nevařilo, ale voda přesto ubila a teplota byla nad 80 po 5km... Schrnu to: Mlácení z motoru, úbytek vody a vaření, čím to? Kam se mam mrknout??? Nějaký skušenosti???
Je to e36 1.8, 8 ventil 
-
kabu
- Registrovaný
- Příspěvky: 79
- Registrován: pon 04.02.2008 01:00
- Bydliště: Třemošná
- Kontaktovat uživatele:
No tak špatná neni, ale když mi v životě nepřelezla 80stupňů, a najednou 90 a stoupala pořád... jednou až se dokonce rosvítila kontrolka teploty(při zastavování... hned sem vypnul motor). čekal sem asi půl hodiny než teplota ktesla pod 70, pak sem tam lil vodu co byla teplá z auta kde sem měl tak 40. Nad pumpuo taky přemejšlim, to by to všechno vysvětlovalo, ale jaksi se jí nechce ven, vyndal sem ty 4 šrouby co jí drží, rvu za ní jak blázen, ale ven se jí nechce, co s ní? A kam mi může mizet ta voda? V oleji neni, a auto mi nekouří... Je možný že při dolití neubyde a pak až když se to nastartuje zapní okruh a zmizí z nádobky?BMWAK píše:já ti teda nevim ale nepříjde mi nijak špatná teplota 90 stupnů to je celkem normální...a jak dlouho jsi nechal motor vychladnout než jsi dolil vodu??j
jinak koukal jsi na stav oleje?? pumpu dostanes ven tak že, oddelas srouby a nekde po obvodu jsou asi 2 volny zavity nasroubuj tam srouby oni se zapřou o blok a stahnes jikabu píše:No tak špatná neni, ale když mi v životě nepřelezla 80stupňů, a najednou 90 a stoupala pořád... jednou až se dokonce rosvítila kontrolka teploty(při zastavování... hned sem vypnul motor). čekal sem asi půl hodiny než teplota ktesla pod 70, pak sem tam lil vodu co byla teplá z auta kde sem měl tak 40. Nad pumpuo taky přemejšlim, to by to všechno vysvětlovalo, ale jaksi se jí nechce ven, vyndal sem ty 4 šrouby co jí drží, rvu za ní jak blázen, ale ven se jí nechce, co s ní? A kam mi může mizet ta voda? V oleji neni, a auto mi nekouří... Je možný že při dolití neubyde a pak až když se to nastartuje zapní okruh a zmizí z nádobky?BMWAK píše:já ti teda nevim ale nepříjde mi nijak špatná teplota 90 stupnů to je celkem normální...a jak dlouho jsi nechal motor vychladnout než jsi dolil vodu??j
zajdi do nakej nastrojarny a popros je jestli ti hlavu neobrousej ucite nebudes prvnikabu píše:To jo no. 10000 je dost....Kubin píše:libovka píše:Jasně,hlavu se vyplatí srovnat vždycky.Nechal jsem si rovnou vyměnit stírátka na ventilech a zabrousit ventily.Komplet mě to vyšlo kolem 10000kč a to jsem si to dělal sám a mám slevy na díly.
tak to nehapu co jsi na tom mel tak drahy když gufero na ventil stoji cca30kč
Já měl IeSo takže 16 ventilů.A hlavně pokud přebrušuješ hlavu tak ji musíš odstrojit takže těsnění pod sání a výfuk pod prsa rozvodů,olej,nemrznoucí,já teda dávám nový i šrouby hlavy.Takže 10000 hodně není.Kubin píše:zajdi do nakej nastrojarny a popros je jestli ti hlavu neobrousej ucite nebudes prvnikabu píše:To jo no. 10000 je dost....Kubin píše:
tak to nehapu co jsi na tom mel tak drahy když gufero na ventil stoji cca30kč....tesneni približne litr...10000 je nesmysl.. zaleži co vse budes menit napr olej filtry atd...
mas prdly tesneni, nebo ti prdla hlava!! bordel tam dela voda tim klepani jak popisujes kdyz jsi stim jeste jel jsi mohl ohnout ojnice a zluirvit i loziska na klice se modli at stim nic neni
hlava sundat,kdyz ji budes mit dole nejlip zabrousit ventily, pripadne vymenit voditka a zaklepany sedla, (kdyzbude praskla zavarit) srovnat otlakovat a samozrejme vymenit gufera na ventilech
pak doporucuju vzit treba nozove pravitko nebo neco absolutne rovnyho a zkontrolovat zda nemas krivy blok a zmerit zdy nemas ohnutou ojnici -tzn vem zase to pravitko dej pist do HU a strkej tam lery a vsechny musej byt stejne vysoko nebo to necim omer
mozna bude potreba jeste zkontrolovat vacku a nechat ji protahnout kdyby se ta hlava tim uvarenim zkroutila
je dost moznosti co se mohlo posrat doporucuju sundat kazdopadne pak muzes resit vic
hlava sundat,kdyz ji budes mit dole nejlip zabrousit ventily, pripadne vymenit voditka a zaklepany sedla, (kdyzbude praskla zavarit) srovnat otlakovat a samozrejme vymenit gufera na ventilech
pak doporucuju vzit treba nozove pravitko nebo neco absolutne rovnyho a zkontrolovat zda nemas krivy blok a zmerit zdy nemas ohnutou ojnici -tzn vem zase to pravitko dej pist do HU a strkej tam lery a vsechny musej byt stejne vysoko nebo to necim omer
mozna bude potreba jeste zkontrolovat vacku a nechat ji protahnout kdyby se ta hlava tim uvarenim zkroutila
-
kabu
- Registrovaný
- Příspěvky: 79
- Registrován: pon 04.02.2008 01:00
- Bydliště: Třemošná
- Kontaktovat uživatele:
Aha, tak to je toho dost, je to nějaký na prd, já s tim odject někam musel, byl jsem na dálnici a tam to nechat nemůžu:D. JEště chci ještě pořádně omrknout vodní pumpu která mi nejde ven, je tam nějak přirostlá
... Vyndal jsem všechny 4 šrouby, a ať dělam co dělam tak ven nejde můžu rvát jak chci a prd platný... Jak na ní???A stejně jí musim vyndal i kvůli rozvodům, nebo aspoň vrtuly, abych sundal ten krycí plech... 

a vpravo Killca 