Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Poruchovost 318 is vs. 325i (e36)
-
Paavo
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: pát 01.08.2008 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 2218
Vzhledem k tomu, ze jsem forum prolezl horem-dolem tak jsem na toto vlakno nenarazil(mozna jsem prehledl).Tudis, zajimalo by me , jak je to s vydrzi motoru u obou specifikaci.Nejaka dobra duse mi na sauto.cz odepsala, ze motory 318is vydrzi tak max. 220 000 km a nasledne zacnou zrat olej.......a pry R6 motory jsou na 200tkm "cerstve zajete".Jaky je Vas nazor?Jde mi o to v jake motorizaci zvolit s ohledem na to , aby srdce vozu dele tlouklo
Diki moc
- Killca
- Registrovaný
- Příspěvky: 6784
- Registrován: ned 14.10.2007 00:00
- Bydliště: Praha 5
- Klubové ID: 1648
323i nebo 328, s ohledem na povinny doporucuju 323, jsou to nejnovejsi motory v E36
moje iso ma 280 tisic a jeste dlouho tu bude, jen kapal olej z vypustaku, tak se udelal vetsi prumer zavitu na vetsi sroub a olej nikde
ale obecne o r6 se traduje ze vydrzi vic a zatim to vypada jako pravda, takze je lepsi, ale kdyz se clovek dobre stara vydrzi jak slaby 4valy (e36) tak silnejsi 6valy
moje iso ma 280 tisic a jeste dlouho tu bude, jen kapal olej z vypustaku, tak se udelal vetsi prumer zavitu na vetsi sroub a olej nikde
ale obecne o r6 se traduje ze vydrzi vic a zatim to vypada jako pravda, takze je lepsi, ale kdyz se clovek dobre stara vydrzi jak slaby 4valy (e36) tak silnejsi 6valy
vlevo je matal
a vpravo Killca 
a vpravo Killca 
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
vem radeji tu R6Paavo píše:dik, jenze 323i je cenove malinko jinde
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
-
dsvatos
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
Kecy. Motor vydrží tolik, jak je s ním zacházeno. Pokud o něj bude staraný, nebude honěnej a bude si v klídku točit dlouhý trasy, tak i pro ISo (i pro 316) nebude problém natočit v poho půl mega. A za studena a po městě honěná 328 může být klidně po 100 tisících na generálku. Čistě teoreticky je pro výdrž motoru větší objem výhodou, to je jasný.
Ale při koupi auta je stav motoru z 90-ti procent závislej na tom, jak se k němu předtím chovali.
Ale při koupi auta je stav motoru z 90-ti procent závislej na tom, jak se k němu předtím chovali.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
naprosty souhlas...radeji si priplat za tu 323i uvidis sam ze pak budes spokojenej;)myrryn88 píše:urcite kup R6 neda se to se 4valem srovnavat,ja udelal pred par mesici hloupost a 4vala si koupil,az pojedu za par let pro druhy auto nic jinyho nez R6 to nebude
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
