Stránka 1 z 3

Napsal: sob 02.08.2008 11:05
od all
mám takovej malej problémek, dával jsem do auta neorigo dálku na centrál, jelikož je i s ovládáním odskoku kufru a alarmem na náklon a vybrace...

ale to není to, na co jsem chtěl radu, pokud mám otevřená okna, a zamknu klíčem a držim, okna vyjedou nahoru, ale u centrálu nikoli... a nelze prodloužit doba na víc jak 3 sekundy a to nestačí ani na polovičku zavření....

nemáte tip jak to řešit, nebo aspon nejakou radu? diky moc!!!!

Napsal: sob 02.08.2008 11:31
od Fx
Chce to prodlužovač impulsu. Mě by spíš zajímalo, kam to máš napojeno, že ti to funguje i s dálkovým centrálem, anžto my dělali pokusy na třech autech a nějak nám to nefachčilo...

Napsal: sob 02.08.2008 12:07
od all
Fx píše:Chce to prodlužovač impulsu. Mě by spíš zajímalo, kam to máš napojeno, že ti to funguje i s dálkovým centrálem, anžto my dělali pokusy na třech autech a nějak nám to nefachčilo...
je to na obrázku:

A104..... jednotka
Konektory 5,6

Napsal: sob 02.08.2008 20:21
od Studna
Fx píše:Chce to prodlužovač impulsu. Mě by spíš zajímalo, kam to máš napojeno, že ti to funguje i s dálkovým centrálem, anžto my dělali pokusy na třech autech a nějak nám to nefachčilo...
Mě to taky fachčí, nechával jsem si dozapojit Magicara (Speedy to nějak nestihl) a dal jsem mu prostě požadavek na tuto funkci. Trochu se s tím trápil, ale maká to luxusně. Nejdřív zajedou zadní a pak přední, je radost se na to dívat :wink:

Napsal: sob 02.08.2008 20:31
od all
jak jsem dlouhým bádáním zjistil, jde jen asi o prodloužení impulzu na zamknutí... čili to vyřeší prodlužovač impulzu za 170kč který prodlouží impulz na 20s.

Napsal: úte 05.08.2008 11:47
od Killca
no jo, ale do kteryho konektoru pod kaslikem a na jakej pin? prodluzovace impulzu mame uz zabudovany v jednotce dalky

Napsal: úte 05.08.2008 12:43
od Fx
all píše:
Fx píše:Chce to prodlužovač impulsu. Mě by spíš zajímalo, kam to máš napojeno, že ti to funguje i s dálkovým centrálem, anžto my dělali pokusy na třech autech a nějak nám to nefachčilo...
je to na obrázku:

A104..... jednotka
Konektory 5,6
Nevidím obrázek, ale pokud myslíš ty dva konektory na ZKE IV, tak jejich schéma mám, ale dělali jsme několik pokusů a prostě nám ty dojezdy nechodily. 20s impuls nám dává jednotka DO centrálu, tj. prodlužovač nepotřebujeme.

Takže: Kam to zapojit? Který konektor, který pin?

Napsal: úte 05.08.2008 13:33
od all
sakra, že jsem se v tom dneska hrabal... kdybych věděl, že to chcete takhle podrobně, napsal bych to blbuvzdorně... nebojte, dneska to pořešim... PS: jinak vymyslel jsem prodlužovač impulzu sám a stálo to cca 40kč... a chodí parádně... okna zavírají jak po másle...

jinak, některý auta neuměj dojezd po držení klíče!! tak tam by se to muselo udělat jinak, složiteji

Napsal: úte 05.08.2008 14:47
od Fx
Na podržení klíče to funguje nám oběma, prodloužený impuls máme taky oba už v DO centrálu, ale prostě nevíme, kam to napojit. Laborovali jsme s tím pěkně dlouho a já u toho i spálil jednu jednotku DO, tak bych rád získal něco zaručeného :twisted: Díky :wink:

Napsal: úte 05.08.2008 18:40
od all
Obrázek

Napsal: úte 05.08.2008 23:41
od Killca
ja sem dneska zapojoval dalkovy lukysovi318 na bmw rv92, kde sou 3 draty a hotovo, jenze to nejelo, tak sem odriz kabel od jednotky centralu a zapojil 12v primo na kabel vedouci do dveri a najednou to jede, takze se musi dat dioda na drat od jednotky centralu v bmw, aby do jednotky nesel proud, takze mozna by se dalo laborovat s diodou i ve spojeni s dojezdem oken, jeste uvidim, zitra to budu dodelavat, ale kdybys udal jaky drat si kam zapojil, tak by to bylo cajk, kam si napojil ten prodlouzenej impuls, do jakyho pinu

Napsal: stř 06.08.2008 07:52
od jarda
Hele Kilčo tohle jsem zrovna teď dělal na mé 92ce, jen ještě nevím jestli to funguje (zatim je chyba jinde)..... jediný místo kam mě napadlo připojit impulzy z dálky jsou ty tři tlustý dráty (2.5mm SW,WS,BL/GR, piny 1,4,5) z tohodle obrázku uprostřed
Obrázek
jsou to ty kde vám to funguje? A kam jste to zkoušeli přetím?
A je tam potřeba dávat diodu? Ta v té jednotce snad je, ne?

Napsal: stř 06.08.2008 08:39
od Killca
na 92ce je to jednoduchy, da se to udelaz za 10 minut, vytrhnes jen 5pinovej drat z jednotky na pin 5 napojis odemykaci impulz a na piny 1 a 4 zamykaci pres diody, jeste jdem to uplne nevykoumal, ale zrejme bude chtit kazdej z tech 3 dratu strihnout od bmw jednotky smerem do kastle a nahodit diodu vodici jen smerem od jednotky a za diodu dat draty z jednotky dalky, pak to bude bez problemu snad delat co ma, od pondeli uz sem zapojoval 2 jednotky, kazda na jinym roku, tak jestli, tak dame sraz a ti to zapojim tak jak to ma fungovat a az doresis ten jinej problem, tak uvidime

ale u nas na novych bmw jednotkach je to jinci a s tema dojezdama komplikovanejsi a na kompaktu dokonce mozna jeste komplikovanejsi

jo jeste me napada, jak sem to vcera odstrih z ty jednotky, tak to vlastne muze zustat odstrizeny, stejne se bude pouzivat uz jen dalka, takze normalne rozriznout drat vedouci z pinu 1, 4 a 5 a napojit draty z DO primo na konce dratu vedouci do kastle a je hotovo, ostatni draty nechat zapojeny v jednotce, pres dvere central nepojede, ale dalkou se otevrou (pojede jen odemykani samostatnych dveri mechanicky bez celkoveho centralu, coz bych stejne zaslepil zamky a nechal to jen na dalku a vyved si nejaky draty nekam bokem na dobiti baterky kdyby neco nebo pod haubnu se dostane clovek vzdycky)

Napsal: stř 06.08.2008 09:11
od Killca
all píše:Obrázek
jinak ted koukam znova na ten obrazek a vidim ze 5 a 6 je tim ze mas jednotku dalky uz origo v aute, my ne, ale dole sou konektory na jednotce centralu 17 a 4, tam to mame presne zapojeny + 13na double lock, takze to mame stejne jako ty, jen to nedela co ma, jeste s tim budu dnes manipulovat a snad na to prijdu

Napsal: stř 06.08.2008 09:26
od jarda
Killca píše:na 92ce je to jednoduchy, da se to udelaz za 10 minut, vytrhnes jen 5pinovej drat z jednotky na pin 5 napojis odemykaci impulz a na piny 1 a 4 zamykaci pres diody, jeste jdem to uplne nevykoumal, ale zrejme bude chtit kazdej z tech 3 dratu strihnout od bmw jednotky smerem do kastle a nahodit diodu vodici jen smerem od jednotky a za diodu dat draty z jednotky dalky, pak to bude bez problemu snad delat co ma, od pondeli uz sem zapojoval 2 jednotky, kazda na jinym roku, tak jestli, tak dame sraz a ti to zapojim tak jak to ma fungovat a az doresis ten jinej problem, tak uvidime

ale u nas na novych bmw jednotkach je to jinci a s tema dojezdama komplikovanejsi a na kompaktu dokonce mozna jeste komplikovanejsi

jo jeste me napada, jak sem to vcera odstrih z ty jednotky, tak to vlastne muze zustat odstrizeny, stejne se bude pouzivat uz jen dalka, takze normalne rozriznout drat vedouci z pinu 1, 4 a 5 a napojit draty z DO primo na konce dratu vedouci do kastle a je hotovo, ostatni draty nechat zapojeny v jednotce, pres dvere central nepojede, ale dalkou se otevrou (pojede jen odemykani samostatnych dveri mechanicky bez celkoveho centralu, coz bych stejne zaslepil zamky a nechal to jen na dalku a vyved si nejaky draty nekam bokem na dobiti baterky kdyby neco nebo pod haubnu se dostane clovek vzdycky)
Díky, zapojit to snad zvládnu, jen jsem chtěl konzultovat jestli to dávám na správné dráty. Ty diody jsi tam řešil jen kvůli double locku, že jo? Bez něj to je uplně easy...

Napsal: stř 06.08.2008 09:41
od Killca
jarda píše: Díky, zapojit to snad zvládnu, jen jsem chtěl konzultovat jestli to dávám na správné dráty. Ty diody jsi tam řešil jen kvůli double locku, že jo? Bez něj to je uplně easy...
noo kdyz nedas diodu (nebo nenechas uplne odstrihnuty) na drat vedouci z jednotkybmw ven, tak se bude pali pojistka na DO a nebude to nic delat, kdyz das za DO diodu (bez toho odstrihnuti nebo nadiodovani) tak se nebude palit pojistka, ale bude silene horka dioda na vystupu z DO a zase to nebude nic delat, proste bud ten drat z bmw jednotky odriznout a zaslepit zamky, nebo nadiodovat na pruchod proudu jen jednim smerem, ale mysim ze je to zbytecny, ja sem od doby co mam dalku neoteviral zamkem ve dverich uz ani jednou

Napsal: stř 20.08.2008 12:56
od jarda
hele co jsem našel 8) Myslím že to tady ještě neni, kdyžtak sorry... vypadá to hodně užitečně..

http://www.unofficialbmw.com/images/lock.pdf

Napsal: pát 22.08.2008 01:40
od Killca
z toho mi moc nedochazi, ale my sme trochu experimentovali a na e36 pod rok 94 je mozny ze to jde ovladat negativ impulsem, tak to nekdo zkuste

Napsal: pon 25.08.2008 16:53
od jarda
Killca píše:z toho mi moc nedochazi, ale my sme trochu experimentovali a na e36 pod rok 94 je mozny ze to jde ovladat negativ impulsem, tak to nekdo zkuste
ovládá se to pozitivním impulzem, měřil jsem napětí na tom bílém zamykacím drátu a je to +12.

Kilčo, nejaký pokrok? Můj původní problém s alarmem už je opraven, zbývá zapojit centrál. Nechce se mi v autě stříhat dráty, vymyslel jsem to tak že nakoupím piny a udělám si vlastní "prodloužení" toho konektoru z řídící jednotky centrálu, ve kterém budou potřebné diody a odbočky. Nějaký lepší nápad?

Napsal: pon 25.08.2008 23:15
od Killca