Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Diferenciál 325i E36
-
honza
čau chtěl bych se zeptat jak je to s výměnou diferenciálu u mojí 325 e36 coupe. mam tam teď normální a k tomu ASC. zároveň teď mam možnost koupit samosvor taky z 325 e36. chci se zeptat jak složitá je výměna a jestli musim ASC odpojit nebo to funguje dohromady. slyšel sem taky názor, že se samosvorem bez ASC míň vyjedu v zimě. nevěřim tomu ale nejsem žádnej odborník ani automechanik tak se ptám tady. jinak samozřejmě samosvor mě dost láká. předem děkuju za každej názor k věci.
-
honza
-
castro
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
několikrát je ASC na sněhu na škodu, protože ubírá výkon... je lepší ho vypnout a rozjet se s citem..
nicméně to dohromady funguje v pohodě... buď si ho vypneš nebo necháš zapnutý... podle potřeby. Se samosvorem IMHO na sněhu vyjedš víc než bez něj... protože ti zaberou obě kola, ne jen to jedno s horší adhezí jako u nesamosvoru
nicméně to dohromady funguje v pohodě... buď si ho vypneš nebo necháš zapnutý... podle potřeby. Se samosvorem IMHO na sněhu vyjedš víc než bez něj... protože ti zaberou obě kola, ne jen to jedno s horší adhezí jako u nesamosvoru
-
honza
-
castro
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
v 325i to "T" mít pravděpodobně nebudeš.. dávalo se to až později. ale ikdyby jo, tak to ničemu nevadí, jen když bys chtěl driftovat tak prostě vždycky nezapomeň vypnout ASC ať se to nehádá... jinak to neva.honza píše:eště jeden dotaz pročítal sem diskuze protiprokluz versus samosvor a vyčet sem že si samosvor rozumí s ASC ale ne s ASC/T. jak poznam jestli mam v autě ASC nebo ASC/T?díky za odpovědi.