Stránka 1 z 2
Napsal: sob 19.07.2008 12:53
od Janick
cau,ma cenu davat na mou 320i vzperu motoru,jeden znamej rikal ze by to na tohle auto vyznam melo ze by mi ji dokonce vyrobil,ted jde oto jestli to ma nakou cenu.ma ji tam nekdo?jestli jo muze poslat foto,abych to mel podle ceho to udelat.dikyyy
jo a jeste da se do e46,320i rv.2002 dat jinej motorovej olej nez je tam urcenej.

Napsal: sob 19.07.2008 14:58
od fesoj
Napsal: sob 19.07.2008 18:50
od Janick
jo to je ono kamo,to jsem myslel.jsem nevedel jak se tomu presne rika
Napsal: ned 20.07.2008 06:42
od CESi125
na to se vyser.Pokud nejezdíš okruhy,drifty nebo tak něco nemá to smysl.Když to někde trefíš tak rozhodíš celý auto(trefíš levej tak de do hajzlu i pravej podběh)
Napsal: ned 20.07.2008 16:08
od Janick
CESi125 píše:na to se vyser.Pokud nejezdíš okruhy,drifty nebo tak něco nemá to smysl.Když to někde trefíš tak rozhodíš celý auto(trefíš levej tak de do hajzlu i pravej podběh)
ajo,to mas asi pravdu ,tak myslis srat na to?me tvrdil ze to jako podrzi obe strany ,ze to tam chodi o nakej centak,asi se nato vybodnu,dik za radu.
Napsal: ned 20.07.2008 16:35
od CESi125
Káru ti to sice vystuží,to jo,ale když s tím mrdneš tak to má nežádoucí účinky

Napsal: ned 20.07.2008 20:47
od Huska
CESi125 píše:Káru ti to sice vystuží,to jo,ale když s tím mrdneš tak to má nežádoucí účinky

a na tom jsi byl kde že tvrdíš tento nesmysl???? právě při havárii pomůže u druhý podběh svou pevností udržet havarovaný v původní poloze ... pokud se jedná o větší havárii, tak se sice pohnou oba ale zůstanou stejně daleko od sebe což je pro následnou opravu mnohem lepší varianta !!!
Napsal: ned 20.07.2008 21:52
od CESi125
Myslím si,že rovnat jeden podběh je lepší než oba.
Mám to od známýho klempíře a ten ví o čem mluví.
Napsal: ned 20.07.2008 22:51
od Chaotik
A jakej olej bys tam chtěl dávat když ne ten, kterej je tam určenej?
Napsal: ned 20.07.2008 22:52
od stolz
taky myslim, že ta výstuha je daleko lepší , sice možná na silnici nepoznáš rozdíl, ale při te haváriji už určitě ano, rovnat dva je možná horší, ale zas se tak snadno nezkroutí, jinak ti to i zpevní ten předek což je při nehodě taky občas žádoucí
Napsal: pon 21.07.2008 11:59
od DFender
Chaotik píše:A jakej olej bys tam chtěl dávat když ne ten, kterej je tam určenej?

Napsal: pon 21.07.2008 12:44
od beann
mam rozperu na e36 320 a auto se znatelne zpevnilo
Napsal: pon 21.07.2008 15:09
od cetronix
mám na 320d E46 a na hrbolatých cestách je to sakra poznat a hlavně v zatáčkách.. předek už nikdy neodskakuje

Napsal: pon 21.07.2008 20:53
od Huska
CESi125 píše:Myslím si,že rovnat jeden podběh je lepší než oba.
Mám to od známýho klempíře a ten ví o čem mluví.
tak se běž zeptat známého a možná tě vyvede z omylu.... rovnání se již nedělá dle druhé strany (tak jak se to dělalo kdysi ) ale dle měrných bodů. Nejhorší variantou je velký rozdíl mezi stranami ve výsledku se většinou dodatečně natahuje i "nepoškozená" tak aby auto jezdilo rovně !!! auto po opravě kdy dochází k dodatečným praskáním nebo táhnutí auta na stranu je jen špatně provedenou opravou.
Nicméně rozpěra proti tomuto negativnímu jevu pomůže jen nepatrně ale pomůže !!
Napsal: pon 21.07.2008 22:50
od CESi125
Před časem se to tu řešilo:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... n%E1+ty%E8
A tohle bych viděl jako lepší variantu:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... n%E1+ty%E8
Je to sice asi o něco dražší,ale podle toho co kluci píšou,tak to bude nejspíš
mnohem lepší řešení.
Napsal: stř 23.07.2008 15:29
od pmaryska
Mám rozpěrku na E36 328i jak vepředu,tak v zadu....je to obrovskej rozdíl, auto tolik neplave, je tužší a přesnější. Neodskakuje na hrbolech..... je to s tim paráda, doporučuju zkusit, autu se pak velice uleví....
( nejlepší sou rady od těch, co nevyzkouší

)
je jedno jestli to máš na drifty nebo na normál ježdění, pochybuju že jezdíš pořád podle předpisu a jezdíš pomalu do zatáček....na okruhy a drifty je to znát víc, ale i normál ježdění je pak lepší a bezpečnější...( vlastní zkušenosti! )
Kdyby si se měl zabírat tim, jestli to nabouráš nebo ne, tak bych kašlal i na lak a ostatní...proč dělat např. lak za desetitisíce, když to auto můžeš nabourat?

to je to samí jako to, že se ti hnou oba podběhy, prostě se to stát může, ale nemusí

Napsal: stř 23.07.2008 17:00
od tomas
pmaryska: Souhlas :palec:
Když jsem měl 16ky kola tak bez tyče no problem, ale když jsem tam dal 18ky na kterejch byl cejtit každej výmol nebo koleje od aut, tak po namontování rozpěry se auto hodně "zklidnilo".
Možná je to ale jen psychická záležitost:-)))
rád bych otestoval tu spodní x rozperu

Napsal: stř 23.07.2008 21:00
od krtek
hoši já říkám: rozpěrku mezi podběhy,x-brace ze spodu,sportovní podvozek a je to luxus a to auto musí sedět jako přibitý

Napsal: stř 23.07.2008 21:09
od krny83
neřikám že je to špatná věc ,ale z mýho křupanskýho pohledu pouze pocitová záležitost o který se dá dobře pokecat vf hospodě a pak se třeba pohádat..ale proti gustu non dišputato..ale pokud to nedostanu darem tak se na to asi vyseru..
Napsal: stř 23.07.2008 21:52
od tomas
krtek píše:hoši já říkám: rozpěrku mezi podběhy,x-brace ze spodu,sportovní podvozek a je to luxus a to auto musí sedět jako přibitý


dokud nepraskne prední okno tak to není pořádně tvrdy.
