Stránka 1 z 2
Napsal: úte 08.07.2008 17:24
od aigo
zdravim nevite nekdo jak seridit rucni brzdu na e 36 318i? pripada mi ze jedno kolo nedobrzduje ale pri noznim brzdeni je vse ok....

Napsal: úte 08.07.2008 19:57
od Calib
Dá se to nastavit v kabině.... rozeber ručku - oddělej manžetu a uvidíš...
Napsal: úte 08.07.2008 20:12
od fafejta
Povolit lana na ruční brzdě,sundat kola a bubny,rozhýbat samostavy a doseřídit je tak ,aby byl stejný odpor točení a pak to finálně doseřídit na páce ruční brzdy.Je to záležitost těch samostávů samozřejmě,že lana nejsou zamrzlá(zarezlá).
Napsal: úte 08.07.2008 21:08
od aigo
aha doufam ze to pujde tak lehce jak pisete ja se bal do toho zasahovat abych s tim neco nepokonil a kolik maji mit pakny vzadu brzdoveho oblozeni???
Napsal: úte 08.07.2008 21:13
od libovka
aigo píše:aha doufam ze to pujde tak lehce jak pisete ja se bal do toho zasahovat abych s tim neco nepokonil a kolik maji mit pakny vzadu brzdoveho oblozeni???
Oni se většinou sjedou nerovnoměrně.Takže když budou mít 2mm a mín tak bych je určitě vyměnil.
Napsal: úte 08.07.2008 21:16
od aigo
to jo ale budu to delat poprve tak bych byl rad abych tam neco nezkurv... takze nejdriv povolim ty srouby u rucni paky potom odbrzdim sundam kolo a rozhejbat to? a nebude vadit kdyz se kazde kolo sunda zvlast? a bebude to mit potom vliv i na nozni brzdu??
Napsal: úte 08.07.2008 21:19
od libovka
Každé kolo zvlášt mužeš dělat.Když to dobře seřídíš tak bude pedál tvrdčí a brzdy ostřejší.
Napsal: úte 08.07.2008 21:20
od aigo
ja myslel ze nozni a rucka ma jiny princip brzdeni ja mel pred tim escorta a tam jsem to videl jen me ted napada nebudu muset potom odvzdusnit brzdy?
Napsal: úte 08.07.2008 21:22
od aigo
a casova narocnost? sice si sroubovakem oko nevypichnu ale rikam tohle bude premiera...

Napsal: úte 08.07.2008 21:27
od libovka
Nebudeš muset nic odvzdušnit.Ručka ti brzdí špatně protože obložení je daleko od bubnu jak je sjeté.A když semoštely fungují tak jak mají tak ta vůle mezi bubnem a obložením je minimální protože ji samoštely pořád doháněj a tudíš ručka brzdí tak jak má a pedál nemá takdlouhou prodlevu.Když vše správně seřídíš tak ručka bude brzdit a pedál bude mít kratší dráhu.
Napsal: úte 08.07.2008 21:30
od aigo
no jak ted koukam tak spis jedno kolo nebrzdi vubec a druhe jo ale jen na rucku jinak to jde nozni na 100procent...

Napsal: úte 08.07.2008 21:32
od libovka
aigo píše:a casova narocnost? sice si sroubovakem oko nevypichnu ale rikam tohle bude premiera...

Záleží jek jsi zručnej a jak hodne to bude zarezlé,atd.Já to dělám v klidu obě strany i s výměnou 1,1/2 až 2 hodiny.Ale stalo se my že jsem to dělal i 5 hodin.Např.strhneš imbus co drží buben takže odvrtáváš nebo buben nejde sundat,atd.
Napsal: úte 08.07.2008 21:32
od aigo
aha tak ja na to rano juknu a dam vedet moc dik..

Napsal: úte 08.07.2008 21:34
od aigo
a cim to mam jeste rozvolnit nekdo mi doporucil trosku brzdovky nekdo zase silikonovy olej...
Napsal: úte 08.07.2008 21:47
od Srandik32
Napsal: úte 08.07.2008 22:13
od fafejta
WD sprej na uvolnění,pak to pořádně očistit,namazat vazelínou,ten kraj lanovodu taky stříkni WD.Na ty lanovody koukni jaký maj krok.Tou dírou kolovýho šroubu toč s tím zubatým kolečkem co to půjde,až se opře a pak se 1-2 zuby vrat aby to nepřibrzdovalo,hlavně každý kolo stejně aby si měl rovnoměrný účinek brzd.

Napsal: stř 09.07.2008 14:33
od aigo
tak uz jsem to dotvoril a vypada ze i uspesne pakny jsou koukam nove jen jsem vul rozdelal celou brzdu do mrte a az potom sem si vsimnul ze tam je stelovaci rozperka...

Napsal: stř 09.07.2008 14:47
od aigo
ale radsi to zitra jeste posteluju jak napsal fafejta a na kolik zuba mam seridit paku me chodi ted na 6
Napsal: stř 09.07.2008 16:18
od fix
taky mě to čeká
Napsal: stř 09.07.2008 18:29
od Brody
kdysy nas ucili ze 6 zubu je akorat!Na tom sestym to musi uz stat i v kolmym kopci!
