Stránka 1 z 1

Napsal: ned 22.06.2008 17:36
od ROBi
Mám E36 325 tds a když LEHCE přidávám na dvojku, tak se mezi 1300 - 1500 ot./min. auto začne nepříjemně cukat - je možné, že auto má málo otáček, nebo je problém jinde? Jakmile přidám o něco více, tak vše přestane.

Napsal: ned 22.06.2008 18:32
od Brody
u benzinu by to asi mozne bylo,ale u nafty te neporadim

Napsal: ned 22.06.2008 20:02
od ROBi
Nikdo nemáte další nápad? :(

Napsal: ned 22.06.2008 20:55
od Magister
ROBi píše:Mám E36 325 tds a když LEHCE přidávám na dvojku, tak se mezi 1300 - 1500 ot./min. auto začne nepříjemně cukat - je možné, že auto má málo otáček, nebo je problém jinde? Jakmile přidám o něco více, tak vše přestane.
tipoval bych setrvák, nebo spojka či přítlačák.celkem častý problém u tds, ale na dálku těžko specifikovat...

Napsal: ned 22.06.2008 23:07
od Killca
mozna i naftove cerpadylko nebo nejakej vstricek, u tds odchazej cerpadylka a vstricky hooodne casto :) ale taky nevim jestli je problem v tomhle kdyz to dela jen na dvojku, ale da se overit tlak v cerpadlu a pruchodnost vstriku, takze jak chces

Napsal: pon 23.06.2008 18:04
od ROBi
... a je možný, aby to byly jen silentbloky v motoru?

Napsal: pon 23.06.2008 20:26
od xSAFA
Me tohle delalo taky zvlast pri popojizdeni v kolonach to bylo neprijemne na 2ku v nizkych otackach se nedalo jet s tim ze sem jen hladil plyn, proste sem musel preradit na jedna nebo jet stylem neustale mackat spojku a poustet. Vyresilo se to vymenou spojky.

Napsal: úte 24.06.2008 17:44
od ROBi
Tak tohle přesně mi to dělá... na kolik to vyjde?

Napsal: úte 24.06.2008 20:47
od xSAFA
Me spojka vysla 5600 sada, asi 1700 práce nevím přesně byli v tom ještě jiné úkony :)

Napsal: stř 25.06.2008 17:23
od ROBi
Ale zase když stojím na neutrálu a motor běží, tak by to mělo znít normálně, kdyby to bylo spojkou, ale ono to i na neutrál má zvuk, jako kdyby to auto jelo a cukalo. Ach jo... :(

Napsal: pát 27.06.2008 13:43
od Killca
tak stale jestli se to vymenou spojky povedlo odstranit, tak spojka i spojkovy lozisko i pulka prevodovky se toci stale, takze to muze byt i na neutral

Napsal: pát 27.06.2008 15:19
od Yngwie
Zkus si otevrit okna (at slysis) a nekolikrate nastartovat a na neutral vypnout...pokud ti jakoby zatrepe a zaklepe neco, tak je to na 99% setrvak.

Napsal: pát 27.06.2008 15:32
od miramax
mi to delalo neco podobneho, spojku mi kontroloval mechos, rikal, ze vypina v pohode, setrvak by byl taky muj tip, ale radsi na to ani nemyslim, protoze je to drahe jak devka :) no a cely muj problem vygradoval tak, ze mam olej v expanzce vody, takze asi prasklo tesneni pod hlavou nebo hlava, odpoved mechanika jak je to mozne kdyz bych i veril minulym majitelum ze se k tomu chovali jak lidi, ja se k tomu chovam jak ind ke krave, byla, no u tds se to proste tak samo od sebe umi stat...

kazdopadne doporucuju navstevu servisu, idealne u nekoho kdo tomu rozumi:)

Napsal: pát 27.06.2008 21:32
od fafejta
Jo taky mi to dělalo,abyl to setrvák.Taky na 2 st. a 1300-1600 ot/min.Měl by i klapat při volnoběhu a jak sešlápneš spojku,tak se přitlačí do té správné polohy(jak má tu velkou axiální vůli) a přestane to.Ale až mi odejde tak ho zkusim zavařit,radil to tady člověk co to dělal na 535i a prý to vydrželo v poho 30 tis, km.Uvidim jestli radil dobře,není nad osobní zkušenost.

Napsal: pát 27.06.2008 23:33
od Peped
fafejta píše:Jo taky mi to dělalo,abyl to setrvák.Taky na 2 st. a 1300-1600 ot/min.Měl by i klapat při volnoběhu a jak sešlápneš spojku,tak se přitlačí do té správné polohy(jak má tu velkou axiální vůli) a přestane to.Ale až mi odejde tak ho zkusim zavařit,radil to tady člověk co to dělal na 535i a prý to vydrželo v poho 30 tis, km.Uvidim jestli radil dobře,není nad osobní zkušenost.
Tiež rozmýslam že ho dám zavarit ale najlepsie by bolo zohnat druhy s tým to skusit a ked to bude fertig tak to nahodit, napis potom ako to ide.

Niekto spominal že to nieje dobré zavarit, nemá to len vpliv na konfort jazdy? Alebo sa tým može nieco dalej rozdrbkat.