Stránka 1 z 1

Napsal: sob 14.06.2008 21:54
od Czert
Ahoj!
Potřebuji radu!Mám 318iS e36 a po nastartování mi tak 4krát houpnou otáčky skoro do chcípnutí a po tom se motor ustálí na volnoběhu a jde hezky čím by to mohlo být?
Dík za každou radu!
:twisted:

Napsal: ned 15.06.2008 09:52
od ferlin
Přisává ti to možná někde falešný vzduch. Od filtru vede do sání kromě tlusté gumové hadice s harmonikou ještě jedna silná jako palec a ta možná někde netěsní. Zkoukni to, mě jednou úplně vypadla a motor na volnoběh vůbec nešel, hned zdechal. :)

Napsal: pon 16.06.2008 16:24
od aigo
a nedela to palivovy filtr me to delal
:)

Napsal: pon 16.06.2008 19:36
od Czert
Tak jsme dnes zkusili přehodit mezi ssebou teplotní čidla ale obě zřejmě fungují OK,dále jsem odpojil lambdu také problém přetrval,vyčistil jsem váhu i klapku,zkontroloval jsem hadice zda nejsou děravé,pořád houpe a ted už nejen po startu ale kdykoliv na volnoběh!!Tak tedy co ted????????????
Zkusím ještě ten palivový filtr

Co by jste říkali na to že by to mohl být snímač volnoběžných otáček??
Jinak už jedině diagnostika,ale o žádné na Mělnicku nevím :evil:
Z časových důvodů Prahu nestíhám tak nevím kde tu posehnat diagnostiku,nemáte k ní někdo přístup,že bych se stavil na pokec a zároveň by jsme to píchly na comp?

Dík czert :twisted:

Napsal: stř 18.06.2008 10:03
od Czert
TAk na diagnostiku jdu dnes,ale chci se zeptat!Nevíte kde je na Isu volnobězný ventil?
Dík :twisted:

Napsal: stř 18.06.2008 13:28
od koki
volnoběžný ventil najdeš pod sacím hliníkovym potrubím, aby jsi se k němu dostal, musíš odpojit gumový koleno od vzduchovýho filtru, odpojit pár hadiček, a vyšroubovat jeden dlouhý šroub a 3 matice a sundat nebo odklonit sací potrubí, jinak se k němu nejde dostat. Pokud si trochu manuálně zručnej tak to není problém, máš tak potom lepší vizuální kontakt, zdali nemáš někde povytažené nebo prasknuté hadice.

Napsal: stř 18.06.2008 13:30
od koki
může to být i palivový filtr

Napsal: stř 18.06.2008 20:33
od Czert
OKY v sobotu na to juknu!

Napsal: čtv 26.06.2008 10:54
od Czert
Ahoja!
Mno tak na ten ventil jsem ještě nekoukal,ale včíra jak chcalo tak mi to pořád chcípalo vůbec se mu nechtělo držet volnoběh,mno není to divný že když je sucho tak sice houpe ale udrží se naživu a za deště je hotovej???
Jo a taky se mi zdá že se to houpání mění podle toho co se děje s elektrikou ,jelikož když zapnu světla nebo cokoliv co má odběr tak to má na volnoběh vliv?Nějakej nápad by jste ještě neměli než se na to v sobotu mrknu? :evil:

Napsal: čtv 26.06.2008 11:15
od castro
zkusil bych ten paliv.filtr... třeba ti už nepropouští....

mě u 2,8i občas spadly otáčky a slabej výkon. Nalil jsem do nádrže aditivum na pročištění palivové soustavy a už to zase jede jako nový.

Ale v tvém případě bych určitě nejdřív zajel na diagnostiku... ;-)

Napsal: čtv 26.06.2008 11:41
od Yngwie
castro píše:zkusil bych ten paliv.filtr... třeba ti už nepropouští....

mě u 2,8i občas spadly otáčky a slabej výkon. Nalil jsem do nádrže aditivum na pročištění palivové soustavy a už to zase jede jako nový.

Ale v tvém případě bych určitě nejdřív zajel na diagnostiku... ;-)


Jdu kupit...jestli kecas tak ti poslu dopisovou bombu :D ...tez mam pocit, ze to jezdivalo ochotneji. Presne to co jsi popisoval znam:)

Napsal: čtv 26.06.2008 12:42
od Leveler
Taky mě to po nastartování třeba 2x zahoupe..No a ta přísada by nemusela být špatná, ale trošku z toho mám strach

Napsal: pon 07.07.2008 13:35
od sean
Tak jak to dopadlo?:-)

Řadím se do fronty s tím samým problemem:-)))

Napsal: pon 07.07.2008 18:49
od MaKI
Mě houpou otáčky když na fleku točím kolama. Něco k tomuhle?
BMW E46 320i.

Napsal: pon 07.07.2008 19:45
od sean
To bude servem.Motor v tu chvíli má větší odběr a než to RJ srovná,yhoupnou se ti...............pokud to neni extrem,je to v poho,-)

Napsal: pon 07.07.2008 20:39
od Marry
Czert píše:Ahoj!
Potřebuji radu!Mám 318iS e36 a po nastartování mi tak 4krát houpnou otáčky skoro do chcípnutí a po tom se motor ustálí na volnoběhu a jde hezky čím by to mohlo být?
Dík za každou radu!
:twisted:

Tak já mam u auta úplně ten samej problém, už sem zkoušel snad všechno, co je tu vyjmenováno, čidla jsou ok, hadice neděravý, prostě všechno jak by mělo být. Po nastartování 4x zhoupne a když je zahřáto, tak kolikrát po nastartování i zdechne. Taky si s tim už nevim rady, Přesto všechno bych ISo neměnil ani za nic. Bude se mi po něm moc stejskat...

Napsal: úte 08.07.2008 20:00
od koki
zkus si někde sehnat váhu vzduchu a vyzkoušet to, taky mě to čeká, po nastartování mě otačky 1, max 2 x houpnou