Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Podlozky pod pruziny
Vyrazne zvazuji zvyseni zadku o nejaky ten cm, takze hledam reseni. Moznosti jsou - koupit jine pruziny, nebo podlozky pod pruziny. Z hlediska jednoduchosti me lakaji ty podlozky - s pruzinami by se muselo experimentovat (navic, pokud mam zkracene tlumice...), jak by zadek sedl oproti soucasnemu stavu.
Momentalne mam pruziny FK(S) 09/11/12HA (asi seriove cislo 201 321 12 84), co jsem dohledal (moc toho na google neni + co jsem mel v nem. technicaku) - mely by to byt -40 pruziny.
Nejaky dobry napad tykajici se tech podlozek ? Pripadne pruzin...
Momentalne mam pruziny FK(S) 09/11/12HA (asi seriove cislo 201 321 12 84), co jsem dohledal (moc toho na google neni + co jsem mel v nem. technicaku) - mely by to byt -40 pruziny.
Nejaky dobry napad tykajici se tech podlozek ? Pripadne pruzin...
Proto se tu ptamdsvatos píše:Vnitřní průměr, vnější průměr a tloušťku. Tloušťku ale volit s rozmyslem, aby vypodložená pružina nevyskočila z misky (z uložení)
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
já dával podložku po montáži LPG (stěl jsem aby auto bylo stejně jako před montáží bomby. Maximum jakou podložku můžeš dát bez jakékoli upravy čepu na kterém je nsatrčena pružina je 2 x 7mm (jedna nahoru a jedna dolů pod pružinu)..... já je nechal udělat z hliníku (dal jsem jen jednu 7mm a auto se zdedlo o 1cm díky posunu těžiště). podložka vypadá jen klasicky kruh cca 18cm středová díra o kousek větší než ty čepy na ramenu a kastli. Podložky jsem dal pod tu gumu. která brání drnčení.
-
TeskMaster
- Registrovaný
- Příspěvky: 323
- Registrován: úte 08.01.2008 01:00
- Bydliště: Č.B.
- Klubové ID: 1497
To zni dobre. Mas jeste ty zbyle podlozky ? Hodily by se na promereni/test zvednuti vysky auta. Jak se u tebe zmenila geometrie po zvednuti (resp. pripadne skrtani kol) ?Huska píše:já dával podložku po montáži LPG (stěl jsem aby auto bylo stejně jako před montáží bomby. Maximum jakou podložku můžeš dát bez jakékoli upravy čepu na kterém je nsatrčena pružina je 2 x 7mm (jedna nahoru a jedna dolů pod pružinu)..... já je nechal udělat z hliníku (dal jsem jen jednu 7mm a auto se zdedlo o 1cm díky posunu těžiště). podložka vypadá jen klasicky kruh cca 18cm středová díra o kousek větší než ty čepy na ramenu a kastli. Podložky jsem dal pod tu gumu. která brání drnčení.
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
Na geometrii to nemá vliv ... respektive po nasazení jsem jel na seřízení aby bylo vše tak jak má být. Ke škrtání není žádný důvod... kolo chodí pořád po stejné dráze (je to stejné jako kdyby ti začali škrtat kola při přechodu na nižší/vyšší pružiny což je nesmysl).CZAirwolf píše:To zni dobre. Mas jeste ty zbyle podlozky ? Hodily by se na promereni/test zvednuti vysky auta. Jak se u tebe zmenila geometrie po zvednuti (resp. pripadne skrtani kol) ?Huska píše:já dával podložku po montáži LPG (stěl jsem aby auto bylo stejně jako před montáží bomby. Maximum jakou podložku můžeš dát bez jakékoli upravy čepu na kterém je nsatrčena pružina je 2 x 7mm (jedna nahoru a jedna dolů pod pružinu)..... já je nechal udělat z hliníku (dal jsem jen jednu 7mm a auto se zdedlo o 1cm díky posunu těžiště). podložka vypadá jen klasicky kruh cca 18cm středová díra o kousek větší než ty čepy na ramenu a kastli. Podložky jsem dal pod tu gumu. která brání drnčení.
moje podložka pouze nahrazuje o kousek vyšší pružinu nic víc, v tvém případě bude pracovat i se stejným zatížením jako dosud.
na vyzkoušení stačí podložit pružinu čímkoli
