Stránka 1 z 2
Napsal: pon 19.05.2008 09:18
od omnitek
zdravím vás-mám BMW 318 tds 95r.
i když sem tu už několik podobných témat prolezl a obrázek si udělal,stejně se raději optám.Auto stálo zhruba 3 dny-sednu do něj otočím klíčkem a celá palubovka se zbláznila(rafičky lítaly,kontrolky blikaly a relátka pořád cvakaly).tento problém se mi už kdysi stal,tak bylo jasné že je to baterií.vyndal jsem jí tedy a nechal zhruba 6 hodin dobít,abych mohl alespon odjet,páč jsem se stejně chystal koupit novou baterii.po 6 hodinách jí tam dám,otočím klíčkem,počkám až vše pozhasíná(tentokrát vše v pořádku) až na nabíjení a mazaní-chi nastartovat a nic se neděje-žádné cvaknutí ani snaha nastartovat.Pujčil jsem si tedy novou baterii od známého a bylo to to samé.Nevím čím to je,podotýkám že po otečení klíčkem mi radio ,světla,klima,vše funguje na stopro.Děkuji všem za rady.
Napsal: pon 19.05.2008 11:10
od Killca
skoukni pojistky, poradne, nejlip promer vodivost multimetrem a potom koukni na motor dole by mel byt tlusty kabel kostra motoru, od motoru na karoserii, tak jestli neni jebly nebo zoxidovany na kontaktechc a kdyz to bude OK, tak zjistit jestli je starter v poradku, jestli od nej de proud a potom jestli se toci kdyz de proud, muze byt radne zasekly spinou, tak vycistit nebo mozna i koupit novy
a rovnou radsi zmer i altik jestli dobiji, ale to az kdyz nastartujes
Napsal: pon 19.05.2008 11:40
od omnitek
Killca píše:skoukni pojistky, poradne, nejlip promer vodivost multimetrem a potom koukni na motor dole by mel byt tlusty kabel kostra motoru, od motoru na karoserii, tak jestli neni jebly nebo zoxidovany na kontaktechc a kdyz to bude OK, tak zjistit jestli je starter v poradku, jestli od nej de proud a potom jestli se toci kdyz de proud, muze byt radne zasekly spinou, tak vycistit nebo mozna i koupit novy
a rovnou radsi zmer i altik jestli dobiji, ale to az kdyz nastartujes
vše to pořádně vyzkousíš až se vyhrabu z práce.problém právě je že jsem se vrátil z dovolený a auto sem musel nechat 30km od nejbližšího města kde je třeba nějákej servis a odtah lanem možnej také není kůli terénu.takže odtahovka a nebo pučit káru s návěsem.taky sem se dočetl že by to mohl být imobilizér?je to možné? a taky bych chtěl vědět jestli by to třeba šlo roztáhnout že bych s tím aspon dojel do dílny.
Napsal: pon 19.05.2008 12:44
od krtek
Killca píše:skoukni pojistky, poradne, nejlip promer vodivost multimetrem a potom koukni na motor dole by mel byt tlusty kabel kostra motoru, od motoru na karoserii, tak jestli neni jebly nebo zoxidovany na kontaktechc a kdyz to bude OK, tak zjistit jestli je starter v poradku, jestli od nej de proud a potom jestli se toci kdyz de proud, muze byt radne zasekly spinou, tak vycistit nebo mozna i koupit novy
a rovnou radsi zmer i altik jestli dobiji, ale to az kdyz nastartujes
Přesně tak jak píše zde Killca,měl jsem stejný problém a nakonec se ukázalo,že mi přestalo dávat palivový čerpadlo..Dalo se nový a pohoda..

Napsal: pon 19.05.2008 12:58
od droban
přesně tenhle problem sem mel na focusu a bylo to palivovy cerpadlo,zdechlo

Napsal: pon 19.05.2008 13:12
od omnitek
droban píše:přesně tenhle problem sem mel na focusu a bylo to palivovy cerpadlo,zdechlo

s tím čerpadlem mě docela děsíte,pokud vím tak u dieslů to je docela drahá záležitost.nakolik by to cca bylo?
Napsal: pon 19.05.2008 13:43
od Author
kdyby bylo špatný čerpadlo tak to aspoň točí motorem né? takže se ti rozsvítí kontrolky a když dáš do polohy startování tak co? pozhasínaj třeba? mohla by to bejt spínačka, jinak když spojíš takový dva kontakty na startéru mělo by to startovat nezávisle na čemkoli, pokud ne je v p... startér, musíš mrknout na schéma
Napsal: pon 19.05.2008 14:12
od omnitek
Author píše:kdyby bylo špatný čerpadlo tak to aspoň točí motorem né? takže se ti rozsvítí kontrolky a když dáš do polohy startování tak co? pozhasínaj třeba? mohla by to bejt spínačka, jinak když spojíš takový dva kontakty na startéru mělo by to startovat nezávisle na čemkoli, pokud ne je v p... startér, musíš mrknout na schéma
ano otočím klíčem,rozsvítí se kontrolky,jako žhavení,brzdy,abs,atd.... po čase všechny zhasnou až na dobíjení a mazaní,otočím dál,že chci startovat a neudělá to vůbec nic.kontrolky mazaní a dobíjení svítí dál a jinak vůbec nic
Napsal: pon 19.05.2008 14:23
od Author
a cvakne startovací rele v pojistkové skříňce?? je to hodně slabé cvaknutí, chtělo by to dělat ve dvou
Napsal: pon 19.05.2008 14:28
od omnitek
Author píše:a cvakne startovací rele v pojistkové skříňce?? je to hodně slabé cvaknutí, chtělo by to dělat ve dvou
dva jsme byly,ale konkrétně na tohle jsme se nezaměřily, na 80% myslím že necvaklo
Napsal: pon 19.05.2008 14:45
od Author
ježiš já sem vocas, startovací relé neni v pojistkovce
Napsal: pon 19.05.2008 14:50
od omnitek
Author píše:ježiš já sem vocas, startovací relé neni v pojistkovce
to nevadí ! kde bych ho tedy našel.jinak co si o tom tedy myslíš?
Napsal: pon 19.05.2008 15:05
od Author
asi někde nad pedálama, pod volantem, já fakt nevim, chtělo by to schéma pak je to hračka, mohla by to bejt ta spínačka, pokud to startovací relé necvakne, ale když na startéru spojíš kontakt s tlustým červeným drátem a kontakt s červenožlutým, mělo by to startovat, bejt to benzíňák tak možná ale jak je to u nafty....
Napsal: pon 19.05.2008 15:16
od omnitek
Author píše:asi někde nad pedálama, pod volantem, já fakt nevim, chtělo by to schéma pak je to hračka, mohla by to bejt ta spínačka, pokud to startovací relé necvakne, ale když na startéru spojíš kontakt s tlustým červeným drátem a kontakt s červenožlutým, mělo by to startovat, bejt to benzíňák tak možná ale jak je to u nafty....
vyzkouším to.A myslíš že když to zkusím roztlačit že by to chytlo?
Napsal: pon 19.05.2008 15:27
od Author
chytnou to chytne, ale nic dobrýho to neni, dej si bacha na rozvody, a pokud to nechytne hned tak to nech bejt,já bych to asi neroztlačoval, to by musela už bejt krize, pokud to zkusíš dej tam aspoň 3 nebo 4 a pomalu pouštěj spojku
Napsal: pon 19.05.2008 15:32
od omnitek
Author píše:chytnou to chytne, ale nic dobrýho to neni, dej si bacha na rozvody, a pokud to nechytne hned tak to nech bejt,já bych to asi neroztlačoval, to by musela už bejt krize, pokud to zkusíš dej tam aspoň 3 nebo 4 a pomalu pouštěj spojku
což to už vím,zkusit to musím,auto mi zůstalo skoro na konci republiky.Ok díky za rady,zítra napíšu jak to dopadlo,díky
Napsal: pon 19.05.2008 15:44
od Author
jo taak, takže hlavní to je nastartovat a přijet někam kde na to někdo mrkne, no zkus spojit ty kontakty na startéru, bacha na kvalt, když to nezačne startovat, to hold zkus roztlačit, pak se určitě ozvi
Napsal: pon 19.05.2008 15:51
od omnitek
Author píše:jo taak, takže hlavní to je nastartovat a přijet někam kde na to někdo mrkne, no zkus spojit ty kontakty na startéru, bacha na kvalt, když to nezačne startovat, to hold zkus roztlačit, pak se určitě ozvi
jo přesně tak,ok díky javascript:emoticon(':D')
Very Happy
Napsal: pon 19.05.2008 17:59
od Killca
jo jeste sem si vzpomnel, kurnaa jak se moh zapomenout,, mas imobilizer ve spinacce? je mozny ze ti vypad krouzek, nebo se ti posunul chip v klici a proste to nic neudela, tak skontrolovat imo krouzek a chip v klici
Napsal: úte 20.05.2008 09:16
od omnitek
Killca píše:jo jeste sem si vzpomnel, kurnaa jak se moh zapomenout,, mas imobilizer ve spinacce? je mozny ze ti vypad krouzek, nebo se ti posunul chip v klici a proste to nic neudela, tak skontrolovat imo krouzek a chip v klici
tak to jsem nekontroloval,podařilo se mi to odtahnout a dal jsem to znamému na diagnostiku a čekám až zavolá na co příšel.jinak včera co jsem mohl tak jsem vyzkoušel.boužel startér sem otestovat nemohl.jinak se vše zdálo OK a roztáhnout se mi to taky nepodařilo