Stránka 1 z 1

Napsal: úte 06.05.2008 12:33
od michal09
Zdarec, měl bych na vás dotaz:

Pravděpodobně mi odešla, nebo nefunguje spávně lambda sonda... Mám 318i M43 a potřeboval bych zjistit, jestli mi do tohoto motoru půjde lambda z 318is M42... :?:

V ETK jsem bohužel Lambu nenašel, neumím v tom asi hledat, ale když jsem koukal na e-shop Auto Kelly, tak jsem zjistil následující:

- Pro můj motor M43 (r.94) mají na výběr 2 lambdy.
Jednu s evidenčním číslem FB 211 53 pro kod motoru M43184E2.
Druhou s ev. č. EPS 1.997.102 pro kod motoru M43B18

- No a pro motor M42 mají na výběr tři lambdy, z toho dvě "stejné" jako pro M43.
Jednu s ev. č. FB 211 53 pro kod motoru M42184S1
a druhou s ev. č. EPS 1.997.102 pro kod motoru M42B18

Jak je vidět, evidenční čísla mají stejné (Ale že bych Kellyně 100% věřil, to asi ne) ale jsou pro jiný typy motorů... Takže se potřebuju dopídit, jestli je možné, aby sondy byly pro oba motory stejné.... Jen doplním, že sondy jsou pro oba motory přesně na korunu stejně drahé... :wink:

Díky každýmu za názor, myšlenku a zkušenost... :wink:

Napsal: úte 06.05.2008 23:01
od Dan td
Pokud bys ji potřeboval, mám novou, viz http://forum.e30.cz/viewtopic,p,425625.html#425625

Napsal: stř 07.05.2008 07:38
od michal09
Dan td píše:Pokud bys ji potřeboval, mám novou, viz http://forum.e30.cz/viewtopic,p,425625.html#425625
Super, díky za nabídku, ale musím nejdřív na diagnostiku a jestli mi diagnostika potvrdí co tuším a lambda bude K.O., ozvu se Ti do 10ti dnů.... Díky

Napsal: stř 07.05.2008 08:59
od xdentist
cauves,tam jde dost o rok vyroby te m43 hlavne kvuli konektoru lambdy a delce kabelu,o nic jineho by neslo... ja mam pripadne lambdu jak z m43 s novejsim konektorem tak z is se starsim konektorem :)

Napsal: stř 07.05.2008 13:50
od michal09
xdentist píše:cauves,tam jde dost o rok vyroby te m43 hlavne kvuli konektoru lambdy a delce kabelu,o nic jineho by neslo... ja mam pripadne lambdu jak z m43 s novejsim konektorem tak z is se starsim konektorem :)
Jde o rok výroby motoru? Tomu nerozumim, myslel jsem že jednou je to M43, která se dělala pár let stejně a hotovo, bych řekl že rok 94 a třeba 96 by měly být úplně stejný ne?

Mě mohlo napadnout že Ty máš všechno... :lol: Jinak moje M43 byla vyrobena v červenci 94... :wink: Tu lambdu nedávej z ruky, kdyžtak se zastavim až budu vědět na čem sem... :wink:

Napsal: stř 07.05.2008 21:36
od xdentist
no je tam rozdil v tom konektoru prave podle roku,jen ted nevim kdy se to lame,jen vim ze nektere starsi m43 meli jeste klasicky konektor velky a pak novejsi uz takovy maly...

Napsal: čtv 08.05.2008 15:39
od 4am
co se tyče motoru tak M43 měla několik revizí viz. moje oblíbená stránka
http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat ... orenkunde/

Napsal: pát 09.05.2008 07:43
od michal09
4am píše:co se tyče motoru tak M43 měla několik revizí viz. moje oblíbená stránka
http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat ... orenkunde/
Fajnovej odkaz, díky... No tím pádem mám "318i M43 184E2 Rev.1 (*) Produziert von 9/1993 bis 9/1995".... :wink:

Napsal: pát 09.05.2008 07:51
od wacc
dsvatos píše:
alesekdubec píše:V BMW je stejna lamda jako treba ve felde.Lisi se jen konektorem. Lamda sondy napetove sou temer vseshny stejne. Lamda vyraby napeti 0.1-0.9v v zavislosti na zbytkovim kysliku ve vyfuku a pracuje kolem 450C°. Podle toho se upravuje smes, aby fungoval kat.
Taky si myslím to samý.. Kolega dával do Sierry lambdu z nějaké Ochcávky a všechno bylo OK...