Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Půjde Lambda z M42 do M43???

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05
Klubové ID: 1407

#1 Příspěvek od michal09 »

Zdarec, měl bych na vás dotaz:

Pravděpodobně mi odešla, nebo nefunguje spávně lambda sonda... Mám 318i M43 a potřeboval bych zjistit, jestli mi do tohoto motoru půjde lambda z 318is M42... :?:

V ETK jsem bohužel Lambu nenašel, neumím v tom asi hledat, ale když jsem koukal na e-shop Auto Kelly, tak jsem zjistil následující:

- Pro můj motor M43 (r.94) mají na výběr 2 lambdy.
Jednu s evidenčním číslem FB 211 53 pro kod motoru M43184E2.
Druhou s ev. č. EPS 1.997.102 pro kod motoru M43B18

- No a pro motor M42 mají na výběr tři lambdy, z toho dvě "stejné" jako pro M43.
Jednu s ev. č. FB 211 53 pro kod motoru M42184S1
a druhou s ev. č. EPS 1.997.102 pro kod motoru M42B18

Jak je vidět, evidenční čísla mají stejné (Ale že bych Kellyně 100% věřil, to asi ne) ale jsou pro jiný typy motorů... Takže se potřebuju dopídit, jestli je možné, aby sondy byly pro oba motory stejné.... Jen doplním, že sondy jsou pro oba motory přesně na korunu stejně drahé... :wink:

Díky každýmu za názor, myšlenku a zkušenost... :wink:
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#2 Příspěvek od Dan td »

Pokud bys ji potřeboval, mám novou, viz http://forum.e30.cz/viewtopic,p,425625.html#425625
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05
Klubové ID: 1407

#3 Příspěvek od michal09 »

Dan td píše:Pokud bys ji potřeboval, mám novou, viz http://forum.e30.cz/viewtopic,p,425625.html#425625
Super, díky za nabídku, ale musím nejdřív na diagnostiku a jestli mi diagnostika potvrdí co tuším a lambda bude K.O., ozvu se Ti do 10ti dnů.... Díky
xdentist
Registrovaný
Příspěvky: 721
Registrován: stř 20.04.2005 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1473
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od xdentist »

cauves,tam jde dost o rok vyroby te m43 hlavne kvuli konektoru lambdy a delce kabelu,o nic jineho by neslo... ja mam pripadne lambdu jak z m43 s novejsim konektorem tak z is se starsim konektorem :)
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05
Klubové ID: 1407

#5 Příspěvek od michal09 »

xdentist píše:cauves,tam jde dost o rok vyroby te m43 hlavne kvuli konektoru lambdy a delce kabelu,o nic jineho by neslo... ja mam pripadne lambdu jak z m43 s novejsim konektorem tak z is se starsim konektorem :)
Jde o rok výroby motoru? Tomu nerozumim, myslel jsem že jednou je to M43, která se dělala pár let stejně a hotovo, bych řekl že rok 94 a třeba 96 by měly být úplně stejný ne?

Mě mohlo napadnout že Ty máš všechno... :lol: Jinak moje M43 byla vyrobena v červenci 94... :wink: Tu lambdu nedávej z ruky, kdyžtak se zastavim až budu vědět na čem sem... :wink:
xdentist
Registrovaný
Příspěvky: 721
Registrován: stř 20.04.2005 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1473
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od xdentist »

no je tam rozdil v tom konektoru prave podle roku,jen ted nevim kdy se to lame,jen vim ze nektere starsi m43 meli jeste klasicky konektor velky a pak novejsi uz takovy maly...
4am
Registrovaný
Příspěvky: 665
Registrován: úte 03.07.2007 00:00
Bydliště: ML 35301
Klubové ID: 1373

#7 Příspěvek od 4am »

co se tyče motoru tak M43 měla několik revizí viz. moje oblíbená stránka
http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat ... orenkunde/
michal09
Registrovaný
Příspěvky: 2884
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Praha 05
Klubové ID: 1407

#8 Příspěvek od michal09 »

4am píše:co se tyče motoru tak M43 měla několik revizí viz. moje oblíbená stránka
http://www.bmw-syndikat.de/bmw-syndikat ... orenkunde/
Fajnovej odkaz, díky... No tím pádem mám "318i M43 184E2 Rev.1 (*) Produziert von 9/1993 bis 9/1995".... :wink:
wacc
Registrovaný
Příspěvky: 875
Registrován: stř 14.02.2007 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1576

#9 Příspěvek od wacc »

dsvatos píše:
alesekdubec píše:V BMW je stejna lamda jako treba ve felde.Lisi se jen konektorem. Lamda sondy napetove sou temer vseshny stejne. Lamda vyraby napeti 0.1-0.9v v zavislosti na zbytkovim kysliku ve vyfuku a pracuje kolem 450C°. Podle toho se upravuje smes, aby fungoval kat.
Taky si myslím to samý.. Kolega dával do Sierry lambdu z nějaké Ochcávky a všechno bylo OK...
Odpovědět