Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

nevim si uz rady:( E46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od droban »

asi pred 3 tydny se mi na moji E46 zacali od prevodovky ozyvat tupe rany,nekdy to na 500 km prestalo a pak zase zaclo,vzdy to nejak zasramotilo a pak v tom jako by neco drhlo,pak zase zniceho nic klid dalsich 1000km,auto jede aji s tim drhnutim vpohode 220km a nic se nedeje,spotreba je prumer 7,7 litru takze pohoda,byl jsem s tim u mechanika a ten mi vymenil stredove lozisko kardanu,ale zase to zaclo delat po par km,zachrasti to a pak nekde dre,meli sme to na zvedaku a pustenej motor a kardan nikde nedre,spojka je nova komplet,prevodovka je zanovni ma nejeto 20 tis km,proste dela si to nekdy co chce,ale provazi to vzdy nake tupe rany a pak sramoceni,prej to muze byt take difencial nakej naclej,prevodovku jsme vyloucili,protoze je skoro nova a spojku taky,ty zvuky jsou slyset nejvic u sajtrpaky,ale asi to bude proto ze je tam jen tenky tlumeni,silentbloky vsechny v poradku,motor slape jak hodinky,auto radi jako novy, jeden pozanatek ze se ten zvuk se stupneje s otackama,kdyz vyslapnu spojku tak to dela porad stejny,kdyz jedu na volnobeh porad stejny,nema nekdo podobnou zkusenost? diky vsem
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od droban »

nikdo :(
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#3 Příspěvek od Killca »

takze kdyz za jizdy seslapnes spojku a pritom vytocis motor tak se ten zvuk stupnuje podle otacek motoru? pred vymenou spojky a prevodovky to nedelalo?
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od droban »

zvuk se stupnuje podle toho jak rychle jedu,kdyz za jizdy vyslapnu spojku je to porad stejnej zvuk a kdyz pridam bez spojky tak zvuk je stejnej,s tou spojkou a prevodovkou to ujelo bez problemu 20 tis,dnes mi v tom zase tak 5x buchlo jak cyp a ale nikde to nedrhlo jak predtim,prej to mam nechat projevit,ted se bojim jet nekam daleko abych tam nezustal :D,dnes mi nekdo rikal ze muze bejt nejak nacla hruska v difu a obcas to sedne na nakej blbej zub a dela to a ze se to muze prenaset k prevodvce,jo a vetsinou to bouchne nebo zacne skrcet po prejeti nake nerovnosti vetsi
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#5 Příspěvek od Killca »

no problem bude tedy od druhe hridele v prevodovce az po diferak, je divny ze to slysis od saltpaky, ale asi logicky protoze pod salpakou je volna dira pod auto, takze asi proto, ale jestli mas kardan v cajku a prevodovka jako nova a ses si jistej ze to neni z ni, tak je jedina volba v haji diferak, muzes tam mit neco urvanyho a dycky to z olejove lazne po vibraci vyskoci do mechanismu a bouchne, dre atd, tak rozebrat dif a shlidnout, tak extra operace to neni
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Maikl
Registrovaný
Příspěvky: 2408
Registrován: čtv 04.08.2005 00:00
Bydliště: CL
Klubové ID: 644
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Maikl »

jj, uz sem v praci videl par ulamanejch zubu z diferaku a to byly auta s najetejma par tisicema (sice koncern, ale i tak)
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od droban »

ted cekam az to zacne poradne delat at to muzem dat na hever a kouknout od kud to jde at se zbytecne nemeni zbytecny veci,diky vsem za nazory taky mam dojem ze to bude ten diferak,nejvic me sere ze se k autu chovam jak k miminku a ono se to takhle sere :D
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od patras Čestný člen »

co ulozeni vystupni hridele v prevodovce ? ..
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od droban »

patras píše:co ulozeni vystupni hridele v prevodovce ? ..
na to prej koukal a je to vpohode
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od droban »

tak mam dalsi poznatek ,kdyz mi to chrasti tak zastavim dam zpatecku a jedu a prestane to a zase dam za 1 a zase to chrasti jak cyp,ted sem to chvilu slysel od prevodovky pak zase jako od zadni poloosy,spis pravy zadni kolo takovy bouchani,uz si nevim rady,vzdy cestou do servisa to prestane delat a pak treba 100 km klid,je mozny ze by zadni poloosa to prenasela az na hardynu,nikde tam nejsou zadny vule a nidke nic netrci,ale ty zvuky fakt des,jako kov na kov :( :( lidi se otacej co jede za herku,jinak motor prede jak kote a vse v pohode jen tahle pikacovina
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5
Klubové ID: 1648

#11 Příspěvek od Killca »

vsak rozeberel difer a pak rikej, podle me to bude ono
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od droban »

tak jsem byl dnes v servisu a zase na nic neprisli proste to nic nedelalo,konecne mi vymenily stahovacky na prednich oknech ktery uz byli 2 roky v prdeli,ale to hlavni neudelali, nekoukli se ani jesi to neni vyrvany z kastle tak tam zitra jedu znova,celou cestu zpet dom mi v tom zase delalo pazvuky a zase jakoby od zadu tak jsem vyzkousel pokus jeden a zatahl mirne rucni brzdu a zvuk se vyrazne zhorsil a v rucni brde byli citit vibrace,tak sem pritahl vic za jizdy a ticho pak povolil a zase ruzny zvuky skripajici atd.tak to vidim na naky vysypany to oblozeni rucni brzdy nebo uvolnenou celou napravu protoze ty vibrace do rucni brzdy byli velky,ale kdyby zase byla vyvyklana zadni naprava tak se s tim neda jet 220 km/h a nedrzelo byto na silnici v zatacce,kua to je trapeni s tim strepem :D
Odpovědět