Stránka 1 z 2
Napsal: sob 19.04.2008 22:28
od buchtik
Tak jsem auto obul do 17 alu kol a mám pocit že to sedí hůř než na zimních 15 při jízdě po rovné cestě cítím takovou nejistotu a když přejedu nějakou nerovnost tak je to ještě horší mám nové přední ramena a jejich uložení tak nevím co by to mohlo dělat ale připadá mi že to auto neumím vůbec číst jak se chová je to takové divné nevíte co to může být jedná se o e46 1.8 benzín
Napsal: sob 19.04.2008 22:31
od bergos
buchtik píše:Tak jsem auto obul do 17 alu kol a mám pocit že to sedí hůř než na zimních 15 při jízdě po rovné cestě cítím takovou nejistotu a když přejedu nějakou nerovnost tak je to ještě horší mám nové přední ramena a jejich uložení tak nevím co by to mohlo dělat ale připadá mi že to auto neumím vůbec číst jak se chová je to takové divné nevíte co to může být jedná se o e46 1.8 benzín
co čepy a geometrie?
Napsal: sob 19.04.2008 22:34
od Srandik32
Možná blbost ale zkus přifouknout gumy.
Napsal: sob 19.04.2008 23:00
od HAMANN
A co tlumice, kdyz jsou spatny tak auto v zatackach nedrzi a na nerovnostech poskakuje...
Napsal: sob 19.04.2008 23:16
od dsvatos
Jestli myslíš to, že to víc "tahá" za volant v kolejích atd, tak je to právě tím, že jsi přezul z 15" na 17". Je to nižším profilem pneumatik.
Napsal: sob 19.04.2008 23:47
od krtek
Je to normální.Pociťuju to taky každé jaro...
Napsal: sob 19.04.2008 23:50
od ARMAN
"cit" ve volantu se ztraci když maš větši kola to je fakt
Napsal: ned 20.04.2008 00:07
od Leveler
Taky to může být tím, že ty 15tky si měl na nákým vysokým profilu, takže to tlumilo lépe nerovnosti..Ted máš 17tky počítám gumy 225/45 tak to auto hned stvrdne a může se zdát že to poskakuje.Zkus si zajet na nákej parkáč a udělat pár kliček a uvidíš, že auto sedí jak přibitý..
Jinak ted když vjedeš do nákých vyjetých kolejích, tak ti to bude tahat za volant.To je klasika

Napsal: ned 20.04.2008 02:12
od srle
je to tim, ze mas vetsi kola nez jsi zvykly!
proste to kopiruje lepe nerovnosti na silnici. maximalne tak zkontroluj tlak a to je cely. vetsi rafky jsou proste takovy. mas tam mene gumy, co driv absorbovala nerovnosti....
Napsal: ned 20.04.2008 09:58
od buchtik
ale jo s tím jsem počítal ale to auto se chová jinak je fakt že zimní jsem tam měl 195 65 15 a ted tam jsou 225 45 17 kolejích vím že to tahá ale auto po přejezdu nerovností tak uskakuje nevím co s tím bude dělat na dálnci neda se to moc řídit aspon mne to tak připadá při vyšších rychlostech ještě se chystám vyměnit stabilizační tyče na přední nápravě a ta je jinak po GO tak nevím a tlumiče by to snad mohly být to je možná fakt auto má najeto 160 tis
Napsal: ned 20.04.2008 11:04
od calif
prave proto jezdim na patnactkach

zadne uskakovani,poskakovani, hezky v pohodli, myslim ze to je opravdu jen tim prechodem na vetsi kola....
Napsal: ned 20.04.2008 11:10
od Radim046
Jj to same jsem positoval z přechodu z 15 na 16 po zimě ale jen na chvili než jsem si zvykl a ted mam nachystaný taky 225/45/17 tak to se mám asi na co těšit

Napsal: ned 20.04.2008 11:54
od buchtik
Radim046 píše:Jj to same jsem positoval z přechodu z 15 na 16 po zimě ale jen na chvili než jsem si zvykl a ted mam nachystaný taky 225/45/17 tak to se mám asi na co těšit

pak napiš jak se auto chová myslím si že mám něco v prdeli tak snad na to přijdu a tipoval bych to bud na tlumiče nebo ne silentbloky
Napsal: ned 20.04.2008 14:54
od koki
Srandik32 píše:Možná blbost ale zkus přifouknout gumy.
přikláním se také k tomuto názoru, zkus nahustit vepředu 2,3baru, vzadu 2,8baru dle tabulky:
http://uloz.to/336183/p3270023vy9.jpg
Napsal: ned 20.04.2008 15:59
od Slid
Také jezdím zima 15ky léto 17ky, když na jaře přezuji na letní tak je to u mě zase pohoda auto krásně sedí, sice je jasné že je tvrdší, ale myslím v rámci možnosti, za to když dávám 15ky na zimu jsem hotovej jak to auto se chová
Ale teď min. týden jsem opět přezul na 17ky a také sem si říkal, že je něco špatně, nějak divně se to chovalo v zatáčkách, nakonec zadní tlumiče v háji, vyměnil jsem je a je zase klid.
Pokud to není u tebe jen nezvyk a máš opravdu nejistotu tak to bude podvozkem, tak na něj bych se zaměřil.
koki: koukám že používáš můj štítek na autě
Jinak já foukám vše na 2.5 předek i zadek
Napsal: ned 20.04.2008 17:11
od shade120l
Taky jsm to po přezutí 15" 195/60 hdně pocitoval letní 16" 215/55 No a do 14 dní se projevily tlumiče + silenblok nápravy
Napsal: ned 20.04.2008 18:55
od cetronix
a z toho plyne ponaučení - mějte stejný rozměr na léto i na zimu

Napsal: ned 20.04.2008 20:06
od Brody
Zadek 2,8??Tak to jdu jeste prifouknout
Jinak ted pred tydnem sem taky prezul na 225/45 17 a bylo fakt ze se to chovalo jinak.Jenze ja mel komplet tlumice s pruzinama v haji.Ale dal sem sportovni a sice to skace o neco vic,ale zase to sedi jak cip.

Napsal: úte 22.04.2008 19:04
od Radim046
buchtik píše:Radim046 píše:Jj to same jsem positoval z přechodu z 15 na 16 po zimě ale jen na chvili než jsem si zvykl a ted mam nachystaný taky 225/45/17 tak to se mám asi na co těšit

pak napiš jak se auto chová myslím si že mám něco v prdeli tak snad na to přijdu a tipoval bych to bud na tlumiče nebo ne silentbloky
Tak mám přezuto a musim říct že super.Vubec mi nepřijde že by auto někam tahalo nebo jsem ho musel nahánět po silnici nebo že by to plavalo.Na hrbolech je to nervoznější ale nic hroznýho.Já jsem teda nadšený akorát mi přijdou ty kola na e46 malý

Napsal: úte 22.04.2008 19:44
od Pazdi
taky jsem nedávno vyzul auto z patnáctek...a šoupl na něj 18ky....docela rozdíl....najednou to tahalo v kolejách, bylo to tvrdší...ale člověk si zvykne a pak už si jen užívá, jak krásně to drží
