Stránka 1 z 2
Napsal: stř 16.04.2008 15:28
od plysakmartin
Tak jsem včera nasadil nové kolesa 17" 8J ET34 s pneu 225/45 a dnes jsem zjistil, že si párkrát malinko škrtnu na zadních lemech. Máte nějakou vychytávku jak zaválcovat vnitřek lemů, nebo to mám nechat nějakému profíkovi ?
Napsal: stř 16.04.2008 16:24
od Brody
tak to mame stejnej problem.Ja asi budu objednavat dorazy tlumicu.
Napsal: stř 16.04.2008 16:29
od zero
No s timhle problémem je nás asi víc... co myslíš těma dorazama tlumičů?
Napsal: stř 16.04.2008 16:31
od zero
jinak se naskýtá varianta zavalcování vnitřního lemu, coč he cca 1cm, ale nikdo mi prý nezaručí, že se nepoškodí lak, takže nevim.
Napsal: stř 16.04.2008 16:41
od Spajky
zero píše:jinak se naskýtá varianta zavalcování vnitřního lemu, coč he cca 1cm, ale nikdo mi prý nezaručí, že se nepoškodí lak, takže nevim.
pouhým zaválcováním se lak neničí, ne? Se ničí, až když vytahuješ blatník?
Napsal: stř 16.04.2008 16:46
od zero
Spajky píše:zero píše:jinak se naskýtá varianta zavalcování vnitřního lemu, coč he cca 1cm, ale nikdo mi prý nezaručí, že se nepoškodí lak, takže nevim.
pouhým zaválcováním se lak neničí, ne? Se ničí, až když vytahuješ blatník?
No to jsem si taky myslel, ale v renomovaným REVILO auto TUNINGU mi řekli, že to neikdo zaručit nemůže... takž bůh ví jaký bude výsledek.
Napsal: stř 16.04.2008 16:49
od Slid
Dorazy bych moc nedával, protože tím se omezí chod tlumiče už tuplem a v nějaké zatáčce to tlumič nepobere a prdel začne odskakovat.
Spíše bych volil sehnat někoho kdo vytahuje lemy, jde to až o 2cm na lemu. Bez poškození kde ti to opravdu zaručí je jen u nového auta a nesmí být kytováno.U staršiho laku je nebezpečí popraskání ikdyž se nahřejvá, ale zase záleží o kolik to chceš.Pokud jen zaválcovat hranku a malinko povytáhnout tak by to mělo být ok.Mrkni kde to škrtá, zda u hrany lemu jak je tvar L a nebo tam to pobere a škrtne o bok v podběho cca 6cm nad hranou lemu je tam takový sklon.
Napsal: stř 16.04.2008 16:54
od Brody
Ja mam namysli neco takoveho.Aby se mi to moc nehoupalo.Me dre totiz az kdyz se hodne zatizi kolo v prudky zatacce.Takze asi budu objednavat toto no.Nebo u nekoho nechat zavalcovat ten lem,ale to fakt netusim u koho.

Napsal: stř 16.04.2008 17:01
od Slid
ono pokud je auto sníženo jen pružinama a ještě kola s malým ET
tak tady už prostě pomůže jen sportovní podvozek
vše ostatní bude na úkor něčeho
Napsal: stř 16.04.2008 17:28
od Brody
POdle me mi to skrta jen kosicek u zadniho narazniku ten malickaty lemik.Podvozek mam komplet H&R-ko.Vse je supr jen proste pri nejaky hodne prudky zatacce skrtne.
Napsal: stř 16.04.2008 17:36
od _peper
Brody píše:POdle me mi to skrta jen kosicek u zadniho narazniku ten malickaty lemik.Podvozek mam komplet H&R-ko.Vse je supr jen proste pri nejaky hodne prudky zatacce skrtne.
Jestli myslíš ten malý růžek nárazníku který navazuje na lem, tak zkus oddělat tapecy v kufru a nárázník víc přitáhnout, je možný, že ho máš trošku spadlej, mám to taky tak, ale ještě jsem se k tomu nedostal.
Napsal: stř 16.04.2008 17:37
od patras
je zvalstni ze ja je jen zavalcoval lehce a to mam kola 9x17 ET35

coz jsou o 12mm vic ven nez mas ty a pneu 235/40 ... origo M3 jsou 8,5x17 ET41 (zoz je v prepoctu stejny jako mas ty) ale s pneu 245/40 a taky neskrtaj .. nemas nekde neco hnutyho ? ...
Napsal: stř 16.04.2008 17:48
od Brody
_peper píše:Brody píše:POdle me mi to skrta jen kosicek u zadniho narazniku ten malickaty lemik.Podvozek mam komplet H&R-ko.Vse je supr jen proste pri nejaky hodne prudky zatacce skrtne.
Jestli myslíš ten malý růžek nárazníku který navazuje na lem, tak zkus oddělat tapecy v kufru a nárázník víc přitáhnout, je možný, že ho máš trošku spadlej, mám to taky tak, ale ještě jsem se k tomu nedostal.
To ono nebude,myslel sem konec lemu u narazniku,tam se mi zdalo ze je trosku potrhana barva.Jeste sem neskousel nacpat lidi dozadu co to udela.Ale kdyz sem zacouval jednim kolem na mirnej vystupek a kouknul se tam,tak se mi zdalo ze kolo jde jakoby do acka a od lemu se mi zdalo ze je dost.Je mozne ze se kolo trosku vyhne pri prudsim projeti zatackou,nebo hodne prudkou otackou?Jo kola mam 225/45r17 ET 35 sirka8,5.
Napsal: stř 16.04.2008 18:01
od Slid
tohle dělají špatné tlumiče, uložení, silenbloky

Tlumiče máš nové, čili co uložení jich nebo silenbloky?
Napsal: stř 16.04.2008 18:10
od Brody
ulozeni je taky nove.Tak zeby ty silace?
Napsal: stř 16.04.2008 19:26
od Brody
Takze nedalo mi to a sel sem sundat kolo a kouknout se kde to presne drhne.Na lem sem si posvitil a nikde nic.Nikde oprejskana barva.Nic.Takze jsem koukal dal,a hle malej ruzek plastovyho podbehu byl odrhnutej.Takze jak psal _peper
http://www.ukazto.com/?img=2749578~totojeono2.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2749577~totojeono.jpg
Napsal: stř 16.04.2008 19:37
od Slid
no a je to

Napsal: stř 16.04.2008 19:41
od Brody
jj

Napsal: stř 16.04.2008 22:11
od plysakmartin
No vidíš, to mě taky nenapadlo, budu muset na to o víkendu mrknout. Jinak je to taky pouze když se mi někde zhoupne zadek
Napsal: čtv 17.04.2008 13:40
od xSAFA
Ještě k těm dorazům tlumičů, měl jsem je na předchozím Golfu a jezdil jsem vesměs sám nebo ve dvou a bylo to v pohodě - pneu škrtaly až při extremnim propruzeni, ktery se konalo fakt pri projezdu muldy nebo neceho takovyho a hrozilo proriznuti pneu tak jsem je tam šupl. Horsi jak sem parkrat vezl dva lidi vzadu to pak slo na ty dorazy co nerovnost a mlatilo to jak hovado.... Bral bych to jen jako nouzove docasne reseni...
