Stránka 1 z 1
Napsal: pát 22.02.2008 23:40
od Killca
toz tak se ze me stava poprvy dotazujici se clovek, na hledani nic neni, tak sem uznal za vhodne se zeptat
tak nepali mi podle diagnostiky u speedyho dobre druhej valec, dle meho to muze byt vadnymi civkami, svicaky nebo vadnymi svickami
svicky budu menit, ale rekl bych ze v tom problem asi nebude, svicaky sou drahy, tak to budu resit potom, ale chtel bych vedet jestli tady nekdo nemate multimetr s mericem indukcnosti, ze bych premeril zapalovaci civky jestli maj secky stejnou, nebo minmalne odlisnou indukcnost, podle toho bych prave koupil svicaky nebo civku
nebo jestli neznate firmu v praze ktera by mi to za nejakej pakatel zmerila, koukal sem na netu ale nikdo to nedela nebo sem fakt blbe hledal
Napsal: sob 23.02.2008 11:59
od miloshm
Možná trochu OT, ale co je "svicak"

Napsal: sob 23.02.2008 16:20
od Francis
Vada indukční cívky nemusí projevit "na vzduchu". Je-li svíčka v natlakovaném spalovacím prostoru, je obtížněji elektrický výboj proveditelnýje, je třeba většího elektrického proudu, zátěž na izolaci vinutí v cívce je vyšší a izolace s může prorazit nebo jen "načnout".
Napsal: sob 23.02.2008 21:03
od Killca
miloshm píše:Možná trochu OT, ale co je "svicak"

svickovej kabel vedouci od civek ke svickam

teda aspon pro me
Francis píše:Vada indukční cívky nemusí projevit "na vzduchu". Je-li svíčka v natlakovaném spalovacím prostoru, je obtížněji elektrický výboj proveditelnýje, je třeba většího elektrického proudu, zátěž na izolaci vinutí v cívce je vyšší a izolace s může prorazit nebo jen "načnout".
to je rada, ze ktere pro me plyne?

ze si mam koupit ten upgrade multimetru na mereni indukcnosti a zmerit si to sam
jinak sem dnes vymenil svicky, a mysim ze problem nevyresen, jak sem ocekaval, takze zkusim promerit aj svicaky jestli dobre vodijou
Napsal: sob 23.02.2008 21:16
od Francis
Plyne z toho to, že v domácích podmínkách indukční cívku neproměříš. Musel bys mít speciální tlakovací komoru do které našroubuješ prověřenou zapalovací svíčku, kompresorem natlakuješ na hodnotu v motoru při horní úvrati kompresního zdvihu, připojíš indukční cívku a pak můžeš měřit. Okénkem do tlakového prostoru kontroluješ barvu a mocnost elektrického výboje na svíčce.
Napsal: sob 23.02.2008 22:08
od Killca
no jo, tak to je ok, me by stacilo ale jen zmerit odchylku hodnoty 2. valce od ostatnich, tak aspon zajit do nejaky firmy no, ze by se na to podivali, ale o nikom nevim, mozna me napada jeste zajit na stredni, sme merili vinuti kazdej tejden s tunou protokolu

Napsal: sob 23.02.2008 22:17
od bas2
Killca píše:no jo, tak to je ok, me by stacilo ale jen zmerit odchylku hodnoty 2. valce od ostatnich, tak aspon zajit do nejaky firmy no, ze by se na to podivali, ale o nikom nevim, mozna me napada jeste zajit na stredni, sme merili vinuti kazdej tejden s tunou protokolu

Multimetr s merenim L neni zas az tak drahej, da se koupit za cca 1200-1500 kc...ale spis by sem zasel do servisu kde maji osciloskop a nanem bude krasne videt jak ta civka funguje.......
Napsal: sob 23.02.2008 23:57
od fix
asi by to běli umět změřit v jakýmkoliv BOSCH servisu
http://bcs.bosch.cz/index.html
Napsal: stř 27.02.2008 22:24
od Killca
dikes, uz se koukam na nejaky kontakty, tak snad by se to nekde melo povezt
