Stránka 1 z 1
Napsal: pát 22.02.2008 00:26
od HanzE3
Nechtěl jsem být za vola, ale už se musim zeptat. Co to tam je za toho "pípáka", co to signalizuje když pípne, někdy jednou, někdy dvakrát??? Jediný co jsem zjistil, tak to má být propojený s velkým BC....
Ještě mě napadá, kde by se dalo něco jako funkce a vysvětlivky k velkýmu BC??? Třeba nevím co je A-temp - mám furt -37°C, jak funguje CODE - zadávám a nic se neděje atd. A taky ty hlášky - něco málo už jsem zjistil....
Napsal: pát 22.02.2008 08:35
od wacc
Napsal: pát 22.02.2008 12:56
od Pazdi
-37 teplota znamená, že máš v háji čidlo...buď nefakčí, bo si ho někde cestou ztratil...řešilo se to tu už...jde to nějako předělat i ňákou blbinkou za 20kč bo tak...
k tomu code...když použiješ code...tak nenastartuješ (jako normální člověk, jestli to jde nějak odrbat, to netuším)...musíš potom hodit klíč, otočit do první myslím...zadat code...a pak je to ok
Napsal: pát 22.02.2008 13:02
od Spajky
Pazdi píše:-37 teplota znamená, že máš v háji čidlo...buď nefakčí, bo si ho někde cestou ztratil...řešilo se to tu už...jde to nějako předělat i ňákou blbinkou za 20kč bo tak...
k tomu code...když použiješ code...tak nenastartuješ (jako normální člověk, jestli to jde nějak odrbat, to netuším)...musíš potom hodit klíč, otočit do první myslím...zadat code...a pak je to ok
odrbat to jde velmi snadno a to vypojením baterky, ovšem to nějaký tupce napadnout nemusí a úplný hovado by u R6tky ani baterku nemuselo najít

Napsal: pát 22.02.2008 15:30
od Hanz318iS
To teplotni cidlo jsem ted delal...Dej tam termistor s negativnim teplotnim koeficientem o hodnote 4,7KOhm a bude to fachat,tak jak ma

Napsal: pát 22.02.2008 15:49
od Pazdi
Spajky píše:Pazdi píše:-37 teplota znamená, že máš v háji čidlo...buď nefakčí, bo si ho někde cestou ztratil...řešilo se to tu už...jde to nějako předělat i ňákou blbinkou za 20kč bo tak...
k tomu code...když použiješ code...tak nenastartuješ (jako normální člověk, jestli to jde nějak odrbat, to netuším)...musíš potom hodit klíč, otočit do první myslím...zadat code...a pak je to ok
odrbat to jde velmi snadno a to vypojením baterky,
ovšem to nějaký tupce napadnout nemusí a úplný hovado by u R6tky ani baterku nemuselo najít

no tak to děkuju pěkně:ppp
aspoň, že sem tu baterku našel

Napsal: pát 22.02.2008 16:09
od Spajky
Pazdi píše:Spajky píše:Pazdi píše:-37 teplota znamená, že máš v háji čidlo...buď nefakčí, bo si ho někde cestou ztratil...řešilo se to tu už...jde to nějako předělat i ňákou blbinkou za 20kč bo tak...
k tomu code...když použiješ code...tak nenastartuješ (jako normální člověk, jestli to jde nějak odrbat, to netuším)...musíš potom hodit klíč, otočit do první myslím...zadat code...a pak je to ok
odrbat to jde velmi snadno a to vypojením baterky,
ovšem to nějaký tupce napadnout nemusí a úplný hovado by u R6tky ani baterku nemuselo najít

no tak to děkuju pěkně:ppp
aspoň, že sem tu baterku našel

Nijak zle sem to nemyslel, jen že maníka co pude kolem a zamane si že to čorne to nenapadne.
Na druhou stranu když to auto bude chtít ukrást, tak ho ukradne tak jako tak

Napsal: pát 22.02.2008 16:56
od Pazdi
Spajky píše:....Nijak zle sem to nemyslel
já vím
Spajky píše:...jen že maníka co pude kolem a zamane si že to čorne to nenapadne.
Na druhou stranu když to auto bude chtít ukrást, tak ho ukradne tak jako tak
právě no...nějakýho blbýho feťáčka, bo takhle někoho to nenapadne...max ti vybije okno třeba a vybere auto...ale neodjede...ale profík, bo někdo, kdo ho bude chtít ukrást...tak proti němu je code imo k ničemu no...
Napsal: pát 22.02.2008 17:04
od Spajky
jojo, když sem čuměl na dílnu profi zloděje, to bylo něco...ten se ale nezabejvá 36tkama...spíš se bojim vandalismu a našich chudáčků, hnědejch tupounků

a co je horší,že už se bojim i za dne
Napsal: pát 22.02.2008 17:13
od castro
Spajky píše:jojo, když sem čuměl na dílnu profi zloděje, to bylo něco...ten se ale nezabejvá 36tkama...spíš se bojim vandalismu a našich chudáčků, hnědejch tupounků

a co je horší,že už se bojim i za dne
jistě že se bát i za dne...
úspěšnost takovýho zloděje spočívá v jeho drzosti. Čím je ten hajzl drzejší, tím mu to jde snadněji. Tzn, den neni žádnej problém... stejně tak lidi okolo. Prostě na to se*e a lidi si ho ani nevšimnou... koho by to napadlo, že před sámoškou kde chodí lidi zrovna místo zavazování tkaničky krade auto

Napsal: pát 22.02.2008 17:39
od Pazdi
jj přesně...imo nikoho nenapadne (pokud neprohodí oknem cihlu) že to auto krade...a koho to napadne ten bohužel většinou drží hubu....bo conení moje - proč bych se o to staral no (neříkám, že každej je takovej...ale spousta lidí bohužel jo)

Napsal: pát 22.02.2008 18:35
od dell
Také by mě zajímala funkce pípáka. Vím že hlásí pokles teploty na 3 stupně, hlásí nastavenej čas ale nevím proč při studeném motoru pípá při startu někdy krátce někdy dlouze a když je velký mráz tak má nepřerušovaný tón dokud motor nevypnu a opět nenastartuju, potom je vše v pořádku. Při teplém motoru ani nepípne.
Napsal: sob 23.02.2008 14:42
od los-puntos
Mno k tomu CODE to jde ochcat jeste mnohem snadneji a rychleji nez jit odpojovat baterku. Je to otazka tak do 15sec. Ale nebudu tady davat navod jak na to protoze nikdy nevis kdo to tu cte.

Napsal: sob 23.02.2008 23:36
od HanzE3
Takže pokud to dobře chápu CODE je vlastně rádoby immobiliser, jakým zpúsobem se to dá uvést do funkčnosti? A to čidlo tý teploty je kde a co to měří za teplotu, venku?
Napsal: ned 24.02.2008 01:39
od Pazdi
návod na CODE najdeš v tom odkazu, co postl "wacc"
nevím, kerá je to přesně strana...ale je to tam napsaný docela fajně
no a ta teplota...to měří samozřejmě venkovní