Stránka 1 z 2

Napsal: ned 17.02.2008 22:30
od slava6
Ahoj, chtěl bych se zeptat, neví někdo nějakou prodejnu kde by se nechal sehnat pylový filtr na e36 bez klimy, na elitu jsem našel ale 1600 a nebo1440 se mi nechce dávat. Jestli levnější varianta neexistuje tak to neřešte, díky.

Napsal: pon 18.02.2008 01:53
od Killca
koukal si dobre? na moji e36 stoji pylak dovnitr auta 415kc na elitu

Napsal: pon 18.02.2008 02:00
od Maikl
jsou 2 druhy, obdelnikovej (cca tech 500,-) a 2 kulaty v sade (cca tech 1500,-).. ja mam bohuzel tu druhou variantu, mam compacta bez klimy a fitry se montujou primo na motor vetraku

Napsal: pon 18.02.2008 11:01
od plysakmartin
Ty krávo to je tam fakt tak brutální cenovej rozdíl ? 8O Já jsem dával pár stovek a to mám klimu 8O

Napsal: pon 18.02.2008 17:28
od Vorel
Je to tak,mám klimu a stál mě 480 kulí

Napsal: pon 18.02.2008 21:57
od slava6
Včera jsem ztrávil asi 2 hodiny hledáním nějakého jiného filtru od jiného výrobce ale nic, ten rozdíl v ceně se mi zdá trochu nesmyslný, už jsem i přemýšlel že by jsem použil z jinýho auta, ještě jsem nic neobjevil, tak mi zatím bude lítat listí do x.... :?

Napsal: pon 18.02.2008 22:25
od kosa
jestli nechceš investovat a pokud máš filtry nerozpadlé tak je proper (ručne) a nech vyschnout a zas chvíli vydrží..určo to jde

Napsal: pon 18.02.2008 22:30
od slava6
To jsem chtěl včera udělat, po půlhodinovém hledání kde by vlastně mohl být, jsem našel místo kde by měl být, akorát že předchozí majitel je vyndal a vyhodil. Takže musím se pokusit sehnat nový, vím že bmw není obyčejný auto, ale takový rozdíl v cenách mě docela dostal, třeba něco objevím.

Napsal: pon 18.02.2008 22:41
od Killca
jo takze on nema pylak v kabine ale pouze venku za palubkou u motoru nejakej vetsi jo? aha, no tak to bude asi drazsi hracka no

Napsal: pon 18.02.2008 22:56
od slava6
no jestli je větší to nevím, ale jsou tam hlavně dva ty filtry, jenomže jsou kulatý a takových se moc nepoužívá takže je ani moc výrobců nevyrábí, to je asi ten hlavní problém

Napsal: úte 19.02.2008 09:55
od PET77
za 1500 to urcite neni levny (s ohledem na ceny ostatnich e36 filtru), ale jestli ten samej novej nechces ani za 900, jak jsem ti nabizel, tak to je pak tezky :-)

Napsal: úte 19.02.2008 16:04
od Lukybar
mam stejný problem. Vyndal jsem úplně hotový pilový filtr. Stačilo jen trochu vlhko a měl sem uvnitř jako ve skleníku. Tak sem ho vyhodil a scháněl jsem nový. Doted jsem ho nesehnal a za 1500 se mi moc nechce. Jediné blbe je teď to, že je všechno cítit uvnitř a že se dost práší dovnitř. Ale už jsem si zvyknul. :twisted:

Napsal: pát 29.02.2008 14:42
od Qido
Když už jsme u toho,jak se dostanu k němu dostanu?
:oops:

Napsal: ned 02.03.2008 21:30
od slava6
Tak k tomu filtru se dostaneš od motoru, pod stěrači je taková mřížka, tu vyndáš, a pod ní jsou myslím dva šroubky, ty drží box s kabelami, po stranách jsou další dva šroubky a ty drží kryt ventilátoru, no a pak už stačí ten kryt vytáhnout a jsi u ventilátoru, práce tak na 15 minut.

Napsal: stř 12.03.2008 22:56
od Jiri
"slava6:Tak k tomu filtru se dostaneš od motoru, pod stěrači je taková mřížka, tu vyndáš, a pod ní jsou myslím dva šroubky, ty drží box s kabelami, po stranách jsou další dva šroubky a ty drží kryt ventilátoru, no a pak už stačí ten kryt vytáhnout a jsi u ventilátoru, práce tak na 15 minut."
Tak tam jsem to rozdělal jak popisuješ, viděl jsem i ventilátor, ale fitr jsem nikde nenašel a ani se mi nezdá, že by tam měl někde patřit??? Mám E36 320i tour r.v. 12/96. Tak nevím kde mám ten pylový filtr vlastně hledat

Napsal: čtv 13.03.2008 08:21
od chrompacket
Jiri píše:"slava6:Tak k tomu filtru se dostaneš od motoru, pod stěrači je taková mřížka, tu vyndáš, a pod ní jsou myslím dva šroubky, ty drží box s kabelami, po stranách jsou další dva šroubky a ty drží kryt ventilátoru, no a pak už stačí ten kryt vytáhnout a jsi u ventilátoru, práce tak na 15 minut."
Tak tam jsem to rozdělal jak popisuješ, viděl jsem i ventilátor, ale fitr jsem nikde nenašel a ani se mi nezdá, že by tam měl někde patřit??? Mám E36 320i tour r.v. 12/96. Tak nevím kde mám ten pylový filtr vlastně hledat
ale jestli mas auto s klimatizaci tak pylovy filtr je za topenim, dostanes se k nemu tak, ze odmontujes kastlik spolujezdce vyndas to vsechno ven i plastovy nafuk od topeni ktery fouka na nohy spolujezdce a vlevo do boku sahni je tam palstova krytka toho boxu kde je ten filtr usazen. filtr vytahnes tak ze budes tahat ven a zaroven smerem jakoby do stredu auta, bude te to k tomu nutit, protoze nebudes mit misto..filtrova plastova kostra je rozlomena na tri casti a to z toho duvodu abys to prave mohl vytahnout. novy filtr taky nalom v tech stejnych mistech na tri casti a strcis ho tam stejnym stylem jak jsi to vytahoval. Jinak vetsinou byva v krabicich u nekterych filtru taky navod a nakres jak to namontovat :wink:

Napsal: čtv 13.03.2008 08:34
od xSAFA
chrompacket píše:
Jiri píše:"slava6:Tak k tomu filtru se dostaneš od motoru, pod stěrači je taková mřížka, tu vyndáš, a pod ní jsou myslím dva šroubky, ty drží box s kabelami, po stranách jsou další dva šroubky a ty drží kryt ventilátoru, no a pak už stačí ten kryt vytáhnout a jsi u ventilátoru, práce tak na 15 minut."
Tak tam jsem to rozdělal jak popisuješ, viděl jsem i ventilátor, ale fitr jsem nikde nenašel a ani se mi nezdá, že by tam měl někde patřit??? Mám E36 320i tour r.v. 12/96. Tak nevím kde mám ten pylový filtr vlastně hledat
ale jestli mas auto s klimatizaci tak pylovy filtr je za topenim, dostanes se k nemu tak, ze odmontujes kastlik spolujezdce vyndas to vsechno ven i plastovy nafuk od topeni ktery fouka na nohy spolujezdce a vlevo do boku sahni je tam palstova krytka toho boxu kde je ten filtr usazen. filtr vytahnes tak ze budes tahat ven a zaroven smerem jakoby do stredu auta, bude te to k tomu nutit, protoze nebudes mit misto..filtrova plastova kostra je rozlomena na tri casti a to z toho duvodu abys to prave mohl vytahnout. novy filtr taky nalom v tech stejnych mistech na tri casti a strcis ho tam stejnym stylem jak jsi to vytahoval. Jinak vetsinou byva v krabicich u nekterych filtru taky navod a nakres jak to namontovat :wink:
Je nutné vyndat celý kastlík? Jen kdyz vyndam ten spodni dekl nad nohama to asi nevytahnu co? :) Jde o to ze sem celej kastlik obtahl silikonem aby nepovrzaval a nechce se mi to zas roztentit ale asi nic jineho nezbyde :P

Napsal: čtv 13.03.2008 08:57
od 44vp
Tady nabízejí filtry i na jiný auta. Zkus se zeptat.
http://aukro.cz/item327688143_pylovy_uh ... _e39_.html

Napsal: čtv 13.03.2008 10:16
od chrompacket
xSAFA píše:
chrompacket píše:
Jiri píše:"slava6:Tak k tomu filtru se dostaneš od motoru, pod stěrači je taková mřížka, tu vyndáš, a pod ní jsou myslím dva šroubky, ty drží box s kabelami, po stranách jsou další dva šroubky a ty drží kryt ventilátoru, no a pak už stačí ten kryt vytáhnout a jsi u ventilátoru, práce tak na 15 minut."
Tak tam jsem to rozdělal jak popisuješ, viděl jsem i ventilátor, ale fitr jsem nikde nenašel a ani se mi nezdá, že by tam měl někde patřit??? Mám E36 320i tour r.v. 12/96. Tak nevím kde mám ten pylový filtr vlastně hledat
ale jestli mas auto s klimatizaci tak pylovy filtr je za topenim, dostanes se k nemu tak, ze odmontujes kastlik spolujezdce vyndas to vsechno ven i plastovy nafuk od topeni ktery fouka na nohy spolujezdce a vlevo do boku sahni je tam palstova krytka toho boxu kde je ten filtr usazen. filtr vytahnes tak ze budes tahat ven a zaroven smerem jakoby do stredu auta, bude te to k tomu nutit, protoze nebudes mit misto..filtrova plastova kostra je rozlomena na tri casti a to z toho duvodu abys to prave mohl vytahnout. novy filtr taky nalom v tech stejnych mistech na tri casti a strcis ho tam stejnym stylem jak jsi to vytahoval. Jinak vetsinou byva v krabicich u nekterych filtru taky navod a nakres jak to namontovat :wink:
Je nutné vyndat celý kastlík? Jen kdyz vyndam ten spodni dekl nad nohama to asi nevytahnu co? :) Jde o to ze sem celej kastlik obtahl silikonem aby nepovrzaval a nechce se mi to zas roztentit ale asi nic jineho nezbyde :P
:Ehm:

Napsal: čtv 13.03.2008 10:21
od chrompacket
44vp píše:Tady nabízejí filtry i na jiný auta. Zkus se zeptat.
http://aukro.cz/item327688143_pylovy_uh ... _e39_.html
jo ale tento je jenom takovy ten uhlikovy hadr co je treba v klasickem kuchynskem digestori s vnitrni cyrkulaci..
ten do e36 s klimatizaci vypada jinak.. mrkni treba na http://www.elitecat.cz
jsou tam od Hengst i Corteco cena kolem 5kila