Stránka 1 z 1

Napsal: sob 09.02.2008 22:45
od Tehu
vim ze uz to tu asi bylo ale i kdybych se rozkrajel tak to nenajdu :(
Jakej je prosim vas rozdil u motoru 320D 100Kw a 320D 110KW ...???
Je tam nejakej mech rozdil nebo jen uprava software???

Napsal: sob 09.02.2008 22:50
od dsvatos
100 kW je normální TDI, 110 kW je už CommonRail.

Napsal: ned 10.02.2008 20:16
od Becx
110kw ma i 6ti kvalt coz dela hodne.

Napsal: ned 10.02.2008 20:34
od Zave
Becx píše:110kw ma i 6ti kvalt coz dela hodne.
ne vsechny :!:

Napsal: pon 11.02.2008 11:32
od Tehu
takze predpokladam ze cerpadlo je u 110Kw verze Bosch ne ???

Napsal: čtv 06.03.2008 20:45
od Becx
premyslim co je lepsi volba zda 320d 6ti kvalt nebo 330d 5ti kvalt?

Napsal: čtv 06.03.2008 21:23
od Koto
Becx píše:premyslim co je lepsi volba zda 320d 6ti kvalt nebo 330d 5ti kvalt?
Tak to opravdu hodně záleží jak na co!
320 6ti kvalt je na pohodovou jízdu po dálnici naprosto ideální.
Na cokoliv ostatního 330 :twisted:

Napsal: čtv 06.03.2008 22:27
od 3nge
Tehu píše:takze predpokladam ze cerpadlo je u 110Kw verze Bosch ne ???
jj

Napsal: pát 07.03.2008 20:44
od m.deejay
320d na pohodu...no jak se to vezme, myslím, že 95% populace to bohatě stačí a kdo chce větší výkon, tak jde do 330d...na pohodový předjíždění 320d stačí a zátah to taky má a ne že ne...každej vnucuje tady ten největší obsah...já s tím 110kw motorem v pohodě jezdím za 5,8 až 6,5l na 100 a to je strop spotřeba...jsem spokojenej - jel jsem s 330d 184k a zas tak rapidní rozdíl (krom kultivovanějšího motoru) tam ve výkonu není a spotřeba je tam trochu jinde...

Napsal: pon 10.03.2008 17:19
od Tehu
o spotrebu bych rekl ze zas tak nejde jestli to jezdi za 6 nebo 8... 8)

ale s cim jsi me prekvapil tak ze to zas tak takovej rozdil neni jestli 320d nebo 330d ... 8O

kazdy tu totiz pise jak je to znat ... Kultivovanost to asi bude jedna z hlavnich prednosti 330d... ale to mi nerikejte ze u BMW 320D 01- vys je to tak hrozne jako treba u Octavie 2 nebo vlastne u komplet celeho koncernu WV
Moc dobre znam motor 1,9 Tdi 96Kw co je napr. v A4 r.v. 2001 a vyse a je to traktor jako astatni naftaci...
slysel jsem ze u BMW je ta kabina podstatne odhlucnenejsi...

Napsal: pon 10.03.2008 17:21
od Tehu
proto taky se poohlizim po BMW :wink: a vlastne utikam od AUDI
pokud clovek nechce dat za auto trictvrte mega tak se kultivovanosti nedocka... :roll:

Napsal: pon 17.03.2008 15:19
od cetronix
Přesně tak 320d je vedle Audi benzíňák :D Otec měl A6 2,5 TDi a to byla síla - byla to lemra líná - takže chip a pokud se člověk přiblížil ke 2000 ot/min tak si musel dávat špunty do uší! :? bavorácký diesel je poznat více méně jen při studeném motoru a to jak v kabině tak venku - odhlučnění na jedničku, ale mezi mým čtyřválcem a tátovým novým šestiválcem je taky velký rozdíl - teď má 330xd coupé E92 a co se týče výkonu, tak tady je mezi našimi motory znát určitá odlišnost :D hold 110kw vs. 170kw a 330Nm vs. 500Nm 8) nicméně vzhledem ke zbytku českého vozového parku se dá i s 320d jezdit dost svižně a přejíždět jedna radost (ale musíte do otáček) - ono se to nezdá ale 110kw u BMW znamená sakra něco jiného než u kterékoli jiné značky - stačí vzájemně porovnat třeba údaje o zrychlení z 0-100km a i když výkony jsou stejné, tak vítězí jednoznačně BMW a o tom, že podvozkově je podstatně dál než většina ostatních se bavit nemusíme.. Např. Octavia RS 2.0TSi vs. 320d - na rovince vítězí Škoda, ale v zatáčkách jí člověk ujede bez větších potíží, protože naše rychlé české autíčko se snaží neustále vyletět ze silnice, takže musí brzdit ve chvíli, kdy já přidávám plyn :mad: