Přesně tak 320d je vedle Audi benzíňák

Otec měl A6 2,5 TDi a to byla síla - byla to lemra líná - takže chip a pokud se člověk přiblížil ke 2000 ot/min tak si musel dávat špunty do uší!

bavorácký diesel je poznat více méně jen při studeném motoru a to jak v kabině tak venku - odhlučnění na jedničku, ale mezi mým čtyřválcem a tátovým novým šestiválcem je taky velký rozdíl - teď má 330xd coupé E92 a co se týče výkonu, tak tady je mezi našimi motory znát určitá odlišnost

hold 110kw vs. 170kw a 330Nm vs. 500Nm

nicméně vzhledem ke zbytku českého vozového parku se dá i s 320d jezdit dost svižně a přejíždět jedna radost (ale musíte do otáček) - ono se to nezdá ale 110kw u BMW znamená sakra něco jiného než u kterékoli jiné značky - stačí vzájemně porovnat třeba údaje o zrychlení z 0-100km a i když výkony jsou stejné, tak vítězí jednoznačně BMW a o tom, že podvozkově je podstatně dál než většina ostatních se bavit nemusíme.. Např. Octavia RS 2.0TSi vs. 320d - na rovince vítězí Škoda, ale v zatáčkách jí člověk ujede bez větších potíží, protože naše rychlé české autíčko se snaží neustále vyletět ze silnice, takže musí brzdit ve chvíli, kdy já přidávám plyn
